PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka problemów z D13B2, proszę o pomoc dla laika

KromaR
29-05-14, 16:57
witam! Od jakiegoś czasu mam coraz więcej problemów z moim 5g. Jest ich tyle, że napiszę je od pauz ;) Opiszę wszystko dokładnie, bo jestem laikiem i mozliwe że ja cos zrobiłem źle. To co poniżej napisałem to prawda, przysiegam nie zmyślam i byłem trzeźwy przy tym ECU :)
Więc tak:

- od kilku dni auto wcale nie pali, ani na LPG ani na benzynie, zapaliło raz wczoraj po wpsiknięciu plaka w dolot (na benzynie), pochodziło też na gazie, ale jak zrobiły się ciepłe obroty zaczęły strasznie falować, ale jak już zgasiłem auto powtórnie na zapaliło do dziś :( akumulator ładuje codziennie po wiele godzin ale nic to nie daje bo choć kręci rozrusznikiem jak cygan kołowrotkiem to silnik jakby martwy

- olej na fajkach świec (2 i 3, na 2 dość konkretnie go jest, na 3 mniej), nie wykręciłem świec bo ni mam narazie czym, ale wziąłem świecę od swojego poczciwego Simsonka i iskra była prz każdej fajce, z tym że nieco słabsza na 1 i 3.

- wysoki poziom oleju, powyzej maksimum na bagnecie.. (olej zmieniany około 10 tys km temu, wiec niedłuo i tak go zmienię), nie wiem jak długo jest taki poziom (autko mam 2 miesiące), ale nie wyczuwam w nim benzyny i wydaje mi sie ze taki poziom jest od dłuzszego czsu, ale wcześniej nie było większych problemów z rozruchem,

- Zawór EACV - obroty falowały na ciepłym silniku, więc postanowiłem go wyczyścić w benie ekstrakcyjnej, pomoczyłem go jakieś 2 godzinki, wysuszyłem i założyłem spowrotem. Zresetowałem ECU - wyjąłem ten bezpiecznik ze skrzynki w komorze silnika (ten 7,5A) na jakieś 2 minuty, jak wkładałem go spowrotem zaiskrzył (?) ale nie spalił się wiec pomyślałem ze jest okej, przy próbie palenia silnika zawór dziwnie popiskuje, moze źle go czysciłem?