Zobacz pełną wersję : Problem z mocą - mimo odmulenia słabo się zbiera.
Witam. Jestem świeżym użytkownikiem tego forum więc proszę o wyrozumiałość. Nie dawno nabyłem wymarzoną Civiczkę 1,4 HB '98. Samochód został ściągnięty z niemiec więc usunąłem zwężkę by cieszyć się tymi 90 koniami. Zwykle poruszałem się nie wielkimi autami i coś mi się wydaje że mimo usunięcia zamulacza auto o takiej mocy nie zbiera się tak jak powinno. Jak już wspomniałem futa jest świeża więc byłbym szalenie wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki co może być przyczyną takiego zachowania i co mógłbym w niej wymienić.
Witam,
Honda jest specyficznym autem żeby jechała trzeba ja wyżej trzymac na obrotach.
Może poprostu zmieniasz biegi przy niskich obrotach albo za niskich ?
A swoją droga to powinieneś powymieniać wszystkie filtry.
Pozdrawiam
Auta sprzedawane sa zwykle za nasza zachodnia granica tuz przed przegladami i terminem serwisowania auta. Po sporowadzeniu oprocz oczywiscie wymiany paska rozrzadu z reguly nalezy wymienic oleje i filtry. Po sprawdzeniu czasem trzeba jescze swiece i niektore plyny. Wiele mozna sie tez dowiedziec z diagnostyki komputerowej silnika ktora mozna zrobic, by dowiedziec sie jaki jest stan silnika. Aha... zmierz sobie jeszcze z ciekawosci kompresje na cylindrach. jak zbierzesz wszystkie dane bedziesz mial obraz o stanie technicznym silnika.
Właśnie słyszałem że te autka lubią jazdę na wyższych obrotach i przyznam się szczerze że nie miałem tak okazji ją poważniej się przejechać bo ostatnio praca mi na to nie pozwala. biorąc pod uwage jeszcze fakt że poruszała się nią jakaś Helga to samochodzik mógł się troszkę przymulić. Bałem się troszkę że ktoś przy niej coś próbował się bawić czy coś w tym stylu i zamiast ją polepszyć to coś schrzanił:( Planuję w niej powymieniać wszystkie filtry itp. a najbardziej rozmyślam nad stożkiem. Mam cichutką nadzieję że wtedy moja niunia odżyje. Dzięki za pomoc
wymień filtry i świece to wtedy odżyje .... stożek poza dźwiękiem nie za wiele zmieni (sam stożek)
Samochód został ściągnięty z niemiec więc usunąłem zwężkę by cieszyć się tymi 90 koniami.
Reset kompa i naukę zrobiles?
Na początek proponuje tak:
-filtry
-olej
-świece
-regulacja zaworów
- reset kompa
sprawdz moze któryś tłumik
jest przytkany i dławi
jezeli jest potrzeba to zajmij sie rozrządem zeby nie byo tak ze zaczniesz autem krecic a pasek strzeli bo zuzyty jest...
Aaa widzicie... O resecie kompa to nie pomyślałem. Aż taki może on mieć wpływ na pracę silnika po zdjęciu zwężki? Właśnie się również zastanawiałem czy czasem to nie jest wina katalizatora, wydechu... Jeśli możecie to proszę o podpowiedź w jaki szybki sposób można sprawdzić że nie są one w jakiś sposób zapchane i działają prawidłowo? Raczej nie odczułem aby samochód się dławił ale może są inne czynniki informujące o problemie z wydechem. Nie jestem jakiejś światowej pracy mechanikiem więc jak wspomniałem w pierwszym poscie... Prosze o wyrozumiałość :d
Na początek najłatwiej bedzie zrobić reset. Dość często przy odmulaniu podaje się tą czynność jako kolejną do wykonania po wymianie uszczelki.
Aaa widzicie... O resecie kompa to nie pomyślałem. Aż taki może on mieć wpływ na pracę silnika po zdjęciu zwężki? Właśnie się również zastanawiałem czy czasem to nie jest wina katalizatora, wydechu... Jeśli możecie to proszę o podpowiedź w jaki szybki sposób można sprawdzić że nie są one w jakiś sposób zapchane i działają prawidłowo? Raczej nie odczułem aby samochód się dławił ale może są inne czynniki informujące o problemie z wydechem. Nie jestem jakiejś światowej pracy mechanikiem więc jak wspomniałem w pierwszym poscie... Prosze o wyrozumiałość :d
Jasne ze ma znaczenie, przeciez silnik dostaje wiecej powietrza i musi dobrac juz inaczej reszte parametrow, ktore wchodza w sklad pracy silnika. Odnosnie wydechu mozesz pojechac na sprawdzenie mieszanki spaliny. Przeczytaj sobie jeszcze dokladnie tematy zwiazane z odmulaniem.
Ok, w takim razie już wszystko łapię. Chciałbym jeszcze wymienić w Hance układ wydechowy a konkretnie chodzi mi o tłumik bo mój fabryczny pasuje jak świni spadochron... Czym jako właściciel VI gen. 1,4i '98 powinienem się kierować by taka modyfikacja przynisoła więcej korzyści niż tylko gangsterski pomruk spłukiwanego kibla? ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.