PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po montażu kolektora 4-2-1.



Skizar
27-05-08, 01:38
Witam
zamontowałem do swojego civika z silnikiem d15z8 kolektor 4-2-1 i kurka mam teraz efekty uboczne, i nie wiem jak sie ich pozbyć a mianowicie jak dodaje gazu coś mi syczy, oraz coś mi zaczęło cholernie dzwonić przy 3000 obr jak przyspieszam :/
podczas montażu zaobserwowałem ze flansze sa troche inne a mianowicie ta z kolektora jest wieksza i ma wiekszy pierscien ktory nie wchodzi w calosci do rury flanszy z wydechu - czy to moze byc powodem swiszczenia i jak sobie z tym poradzic i czy to walsnie moze wydawac wibracje podobne do dzwonienia?? ogolem to jeszcze mi dziwnie teraz chodzi silnik i sie czasem przydusza a czasem wrecz stanowczo szarpnie do przodu :/
myslalem tez ze to tlumik koncowy ale na szybko zrobilem przekladke na inny i tez nic nie pomoglo.
i jeszcze jedno czy sonda lambda moze byc zamocowana w jednej rurze kolektora czy powinna byc na koncu??
kolektor taki jak na tej aukcji
http://www.allegro.pl/item364278771_kolektor_wydechowy_sportowy_honda_ci vic_crx.html

pomozcie ludziska bo mnie juz trafia z tym kolektorem :/

qba1983
27-05-08, 16:32
to ze cos dzwoni to raczej normalne.. tak to jest jak nie ma sie katalizatora...
to syczenie moze byc oznaka "przelotow" na wydechu. jak masz kanal, wejdz pod autko i sprawdz czy dmucha na laczeniu kolektorow(4-2 <-> 2-1) oraz na laczeniu z rura od tlumika srodkowego.
sonde mam podlaczona do jednego i wszystko dziala jak trzeba.


p.s. jesli nie masz to postaraj sie o mocowanie tego kolektora do bloku silnika bo w nie dlugim czasie wysra ci sie uszczelka pomiedzy kolektorami(4-2 <-> 2-1)

Skizar
27-05-08, 17:29
Dzięki za wskazówkę z tym przykręceniem bo póki co nie przykręciłem jej jak pisałeś.


A z tym sprawdzeniem szczelności i zrobieniem tego wszystkiego to się umówiłem na jutro mam nadzieje już będzie dobrze śmigać. :speszony: