Zobacz pełną wersję : Bilstein B8 i seryjne sprezyny
Oreintuje sie ktos jak jezdzi bilstein b8 w polaczeniu z seryjnymi sprezynami?
najlepiej w civic 5gen hatch
a czy czasami bil b8 nie jest amortyzatorem o skróconym skoku który najlepiej [czyt. najefektywniej] współpracuje z krótszą sprężyną?
ztcw to do seryjnej sprężyny dobry będzie bil b6
ale niech może ktoś to jeszcze potwierdzi :agent:
b8 to chyba to samo co b6 tylko ma regulacje siły tłumienia. Generalnie uwazam to za kiepski i bardzo kosztowny pomysł dawać tak dobre amorki do seryjnych springów. Moje pytanie po co? Sztywność jakoś mega się nie poprawi. Nie wiem jak Bilstein ale niekazdy amor o skróconym skoku moze współpracować z seryjną sprężyną. Pozdrawiam
b8 to chyba to samo co b6 tylko ma regulacje siły tłumienia. Generalnie uwazam to za kiepski i bardzo kosztowny pomysł dawać tak dobre amorki do seryjnych springów. Moje pytanie po co? Sztywność jakoś mega się nie poprawi. Nie wiem jak Bilstein ale niekazdy amor o skróconym skoku moze współpracować z seryjną sprężyną. Pozdrawiam
z tego co wczytalem to:
- wszystkie bilsteiny sa regulowane(ale wewnetrznie - trzeba rozebrac amortzator)
- tak jak mowi RDK, B6 i B8 roznia sie tlko dlugoscia skoku(sial tlumienia jest ta sama)
B6 do standardowych springow beda lepsze.(a przede wszstkim beda lepsze na nasze polskie drogi)
a czy czasami bil b8 nie jest amortyzatorem o skróconym skoku który najlepiej [czyt. najefektywniej] współpracuje z krótszą sprężyną?
tak jak ziomek mowi :)
b8 to chyba to samo co b6 tylko ma regulacje siły tłumienia
w b8 mozna jeszczse nacinac frezy na amork dzieki czemu jest mozliwa regulacja wysokoscia osadzenia sprezyny (taka mechaniczna sie wyraze :) )
wszystkie bilsteiny sa regulowane(ale wewnetrznie - trzeba rozebrac amortzator)
:hinczyk:
B6 do standardowych springow beda lepsze.(a przede wszstkim beda lepsze na nasze polskie drogi)
:hinczyk:
tylko ze teoretycznie do EG sa tylko B8 i takowe juz mam, mam je z eibachami, no i auto stoi baaardzo nisko... na asfalt spoko, ale przy wyjezdzie na szuter robi sie problem, bo blacha pod silnikiem jade rowno po nawierzchni :)
b8 od b6 rozni sie wlasnie dlugoscia. i dlatego obnizenie sprezyn eibach -30mm (o ile dobrze pamietam) ma sie troche inaczej do rzeczywistego obnizenia, bo auto poszlo duzo nizej.
Ktos mi mowil wlasnie ze b8 niby jest do sprezyn ktorszych do 40mm, czyli od 0-40, i tu mieszcza sie tez seryjne sprezyny.
Ogolnie tego zestawu co mam w ogole bym nie ruszal gdybym nie chcial sie zabrac za szutrowanie, bo jednak z tak niskim przodem (tyl jest okej) ciezko by bylo szybko jechac, bo co chwila by mnie podbijalo na płycie...
Jak na razie z wypowiadajacych sie rozumiem ze tylko Boci@n jezdzil na takim setupie... miales moze porownanie z innymi sprezynami na b8 (krotszymi)... bardziej twardo, miekko, czy jakiekolwiek inne wrazenia ? :)
ja tez jezdzilem na takim takim setupie :)
tylko ze ja mialem springi bardzo zblizone do serii i siedzial dosyc wysoko.jezdzilo sie nader komfortowo.ale tak jak mowilem mozesz sobie podniesc auto nacinajac frezy na amorku i przesuwajac wyzej ten pierscien na ktorym znajduje sie sprezyna.
z innej beczki znalazlem taki produkt:
niby b8 dla ej9
http://www.mts24sklep.pl/product_info.php/cPath/520_1138_1147/products_id/2589
wiec jak to jest??
na allegro innym razem:
http://www.allegro.pl/item370294097_bilstein_b6_sport_honda_civic_2szt_m ts.html
który opis jest prawdidłowy?
może ktoś wie??
pozdro
to jest B8 do EG, konkretnie ten numer amora. byc moze jest tak ze EG od EJ rozni sie wlasnie wysokoscia. nie wiem o co chodzi, ale ja mam wlasnie taki numer amora u siebie.
rozumiem ze masz eibachy prokit, wlasnie nie wiem jak to jest... nie chcialbym wtopic... juz dlugo mecze sie z wynorem. chcialem zalozyc cos zeby nie dobijalo na nierownosciach i zeby nie wykonczyly sprezyny amorow... tak jak mam teraz... sam nie wiem czy b6 czy b8... moze jakies dobre komentarze??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.