Zobacz pełną wersję : Swap silnika- co doradzicie?
Pany jest taka sprawa. Zastanawiam się nad swapem silnika. Obecnie mam d13b2. Co byście doradzili? Chodzi głownie o to żeby jeździło w miarę sensownie ale nie wymagało mega dużych przeróbek. http://allegro.pl/honda-civic-v-1-5-16v-d15b7-silnik-benzynowy-i4144776478.html czy coś takiego zdałoby egzamin? Ten silnik akurat jest bez skrzyni i teraz pytanie czy skrzynia z d13 się nada? Następna rzecz to pompa paliwa. No i podejrzewam, że jeszcze sporo innych kwestii. Może doradzicie coś ze swoich doświadczeń?
Pozdrawiam
sam silnik to chyba niewiele da potrzebujesz jeszcze kolektor komputer bak z pompa genralnie bez sens moim zdaniem lepiej poszukać swapa d16z6 moze do 2k trafisz
a robota podobna
D16Z6 tez ma mechaniczną pompę czy bak też do wymiany? Jest coś takiego http://allegro.pl/silnik-honda-civic-92-95-crx-del-sol-d16z6-vtec-i4164964025.html pewnie też bez skrzyni. Z d13 podpasuje czy też wymianka na coś innego? Co do kolektora i kompa to wiem. Kolektor i tak chcę 4-2-1 komp wiadoma sprawa. Pytanie co z resztą. Wiązki silnika mocowanie skrzynia.
generalnie bak z pompa
to jest tylko silnik ,
potrzebujesz jeszcze komputer , kolektor dolotowy ,wylotowy, aparat zapłonowy ,no wiązkę silnikowa ,
skrzynia moze podejdzie od d13
te silniki lubia złopac olej najlepiej od kogos zaufanego brac silnik
jak cos to został mi jeszcze kolektor dolotowy i 4-2-1 ale kupujac osobno to sporo zapłacisz najlepiej brac cały swap
wtedy wychodzi sporo taniej bo te graty osobno sa drogie
Skrzynia podejdzie, a modyfikacje jak już to od oprzyrządowania powinieneś zacząć nie od silnika, ale to chyba szkoda roboty, chyba że chcesz wstawić większa pojemność na gaźniku, a to wiąże się ze zmianą głowicy na taką z gaźnika (d13), zabieg prosty lecz kosztowny (silnik+głowica+robota). Prościej sprzedać w takim stanie jak jest, dołożyć i kupić już na wielopunkcie to i sekwencje da rade wstawić.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.