laskim
09-05-14, 15:06
Witam,
Sprawa wygląda nastepująco: Pacjęt to honda FR-V 2.2 i-ctdi n22a2.
Odebrałem dzis od dieslowca po regeneracji wtrysków, wszystkich 4. Wtyski zregenerowane na stole wypadły wg mechanika bdb. ale...
Przy mocniejszym wcisnieciu gazu na obciążonym silniku kopci na czarno, słychac tez stukanie (wtrysków?). Mechanik twierdzi ze powinienem zalac lepszego diesla i pojezdzic troche zeby oczyscił sie wydech i objawy powinny ustać.
Co o tym mysleć? Nie trzeba kodowac tych wtrysków?
Sprawa wygląda nastepująco: Pacjęt to honda FR-V 2.2 i-ctdi n22a2.
Odebrałem dzis od dieslowca po regeneracji wtrysków, wszystkich 4. Wtyski zregenerowane na stole wypadły wg mechanika bdb. ale...
Przy mocniejszym wcisnieciu gazu na obciążonym silniku kopci na czarno, słychac tez stukanie (wtrysków?). Mechanik twierdzi ze powinienem zalac lepszego diesla i pojezdzic troche zeby oczyscił sie wydech i objawy powinny ustać.
Co o tym mysleć? Nie trzeba kodowac tych wtrysków?