Zobacz pełną wersję : regulator sily hamowania
nightcrawler
22-05-08, 12:27
mam u siebie tarcze przod i tyl, jutro zakladam 282 na przod i przy okazji zalozyl bym regulator ktory dostalem juz dawno razem z tylnymi tarczami do swapa
u mnie regulator obecnie wyglada tak
http://images32.fotosik.pl/260/a9a6a6d18c461dbdm.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a9a6a6d18c461dbd.html)
a ten ponoc od vti wyglada tak
http://images26.fotosik.pl/217/850e5adda0b8a29cm.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/850e5adda0b8a29c.html)
i tu pytanie jak to zamontowac, skoro do mojego wchodzi 6 wezykow a do tego z vti 4
nie mam abs-u
a moze dostalem zly korektor/regulator :hinczyk:
ziom
ja jestem po operacji i dostalem wlasnie korektor z VTI
co sie okazalo vti ma abs i korektor to tylko przelotka a korektor jest w ABS-ie
moj korektor bez abs mial 2 wejscia i 4 wyjscia
ten z ABS to przelot 2 wejscia i 2 wyjscia i ni w zab; swapowalem bez korektora
na tym twoim zdjeciu nie widze czy korektor ma 4 czy 2 wyjscia
bez abs moj
http://img116.imageshack.us/img116/4995/korektorej9mp9.th.jpg (http://img116.imageshack.us/my.php?image=korektorej9mp9.jpg)
i ten z vti co nie pasuje
http://img114.imageshack.us/img114/7026/korektorek4rg0.th.jpg (http://img114.imageshack.us/my.php?image=korektorek4rg0.jpg)
nightcrawler
22-05-08, 20:53
na Twoim 2 zdjeciu jest dokladnie taki sam jak dostalem
u mnie z prawej strony do regulatora wchodza 2 przewody a z lewej wychodza 4 (2 na dole, 2 na gorze)
to co robic, zostac przy tym co mam czy szukac od jakiegos civic z tarczami z tylu bez abs,
wlasciwie to jezdzi sie normalnie, tylnie kola sie nie blokuja, ana forum strasza zeby jednak wymienic ten regulator :speszony:
dokladnie mialem to samo, a nawet mam nadal, chcialem wymienic a sie okazuje ze regulator to nie regulator bo abs ma w module abs-u
sam jezdze bez narazie, jak sie cos trafi z tarczami tyl bez abs to moze zmienie jak nie to pewnie nie
A tu was zaskoczę bo sam chciałem kupić od 5gen D16Z6 bez ABS i co się okazało, że były wersje tarcza przód 242mm tarcza tył 240mm i teraz nie wiem czy jest sens taki regulator zakładać.
Sam mam przód i tył z EK4 i korektor z EJ9 hamuje jak dla mnie bardzo dobrze byłem na stacji diagnostycznej i hamowanie przodu jak i tyłu jest jak najbardziej prawidłowe więc nie mam zamiaru się bawić z korektorem.
Jak zmienię przód na 282mm to też pojadę na stacje niech sprawdzą i wtedy będę myślał.
Jak zmienię przód na 282mm to też pojadę na stacje niech sprawdzą i wtedy będę myślał.
a ja mam juz gotowe wyniki badania przed zmiana i po zmianie na tarcze z tylu
zapodam nowy temat i skany to bedzie moza zlookac czy wogle pomiary maja sens czy nie; oczekujta topicu :d
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.