Zobacz pełną wersję : napinacz osprzętu?
Witam! Mam do wymiany jak w temacie napinacz osprzętu(jak to określił mechanik). Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to wygląda bo już się sam zagubiłem a nie chce kupić złej części. Terminologia i określenia mechaników nie są mi dobrze znane bo jestem zielony w temacie. Może jakieś foto? pozdrawiam
fireman1014
08-05-14, 22:36
A mechanik nie powiedział przypadkiem "napinacz paska napędu osprzętu". Tj. popularny pasek, kiedyś klinowy obecnie wielorowkowy napędzający: alternator, spręż. klimatyzacji, pompę wody itp. w zależnosci od typu pojazdu.
Powiedział że NIE do paska klinowego tylko napinacz osprzętu.Generalnie patrząc od góry w dół druga rolka gibie się na boki.Nie znam się na mechanice stąd ten problem. Cena jaka powiedział za nowy 750 zł wiec trochę zwątpiłem i chce znaleźć coś z demontażu w stanie lepszym niż u mnie. Nie widziałem tej części w całości a rolek jest kilka stąd problem z doborem.
Osprzętu ? ciekawe :-)
W piątek o 20 mamy spot pod zajezdnią MPK na Grabiszyńskiej . Wpadnij pokażesz ten "osprzęt" to powiem Ci do czego masz szukać napinacza , lub samej rolki napinacza.
Powiedział że NIE do paska klinowego tylko napinacz osprzętu
No nie wiem czy się śmiać, czy płakać, czy może się położyć spać?!?!
To jest napinacz paska wielorowkowego --> http://www.motointegrator.pl/produkty/263928-napinacz-paska-evr-57430
Camellia Racing
08-05-14, 23:38
Ten co zarabia na ludziach :D
Może mechanik od wozów strażackich, tam jest sporo osprzętu . Żaden normalny mechanik nie używa takiego określenia . Nigdy nie kupiłby w żadnym sklepie , ani hurtowni takiego napinacza do" osprzętu" i wysmiali by go . :-)
który to mechanik w wro?
Też jestem ciekawy :-)
kurde sam bylem zdziwiony takim określeniem.zbił mnie z tropu dlatego nie ogarnąłem tematu. Kolega piter 7766 podrzucił linka i wydaje mi się ze właśnie o to chodzi. za nówkę cena mega;/ mechanika zostawmy w spokoju może miał zły dzień :)