Zobacz pełną wersję : Problem z demontażem wahacza, obracająca się tuleja
Mam problem jak w temacie. Jako ze zawias już swoje wycierpiał, zaczynam powoli przekładać zawias na poliuretan. Jednak natrafiłem na spory problem przy odkręcaniu przedniego prawego wahacza (tego trójkątnego) a dokładniej ze śrubą mocującą ten wahacz do płozy pod silnikiem, tulejka środkowa jest oberwana i przyrdzewiała do śruby, która jest w zastrzale, i jak się ją kręci, to się obraca wraz z oberwaną gumą, a nie chciał bym wyrwać zastrzału. wd-40 nie daje rady, pneumat też.
Czy ma ktoś na to jakiś patent, czy tylko szlifierka zostaje?
jak sruba nie chce wyjsc bo tulejka ja trzyma to porzadnie popsikac i ostukac młotem
jesli nie pomoze zostaje szlifiera
Niestety nie pomaga, wd-40 prawie przez godzinę polewałem, młot również nie pomaga, znajomy podsunął mi jeszcze pomysł, aby tuleję tą metalową, w środku nad szlifować tak aby kluczem płaskim dało się złapać i wtedy pneumat.
Dziś już za późno na kolejne podejście, ale spróbuję jeszcze tego patentu, a jak nie, to szlifierka, z tym ze będę musiał takiej śruby potem szukać.
radze nie kombinować za duzo bo ja tak popsułem z tyłu gwint
za duzo kreciłem w miejscu srubą
a tam jak spaprasz gwint to całe sanki do wymiany
tuleje możesz próbowac wypalić od biedy na aucie
Spoko, myślałem że ktoś już miał taki problem i jakiś patent już na to ma, a tu jak widać najprostsze rozwiązania są najbardziej pewne :)
MadSkillz84
08-05-14, 23:41
Ja niestety to przerabiałem, oderwała sie nakretka zgrzana w podłużnicy, trzeba było wycinac okienko i zaspawać na nowo...sanki też do rozcięcia były no i trzeba było wstawić nowe. A śrube zapieczona w tulei obciałem w miejscach gdzie tuleja ma boki, poprostu wyciąłem tuleje i dałem nową srube do nowej tulleji.
Camellia Racing
09-05-14, 11:35
Śruby w podłużnicy to inna bajka. Mi się zerwała nakrętka w podłodze montująca sanki. Wycinałem okienko w kabinie (fartem trafiłem dokładnie gdzie była nakrętka).
Jeśli chodzi o śrubę wahacza do sanek, spróbuj podłożyć tuleję od strony nakrętki i śrubę dokręcić trochę mocniej tak, żeby chociaż milimetr się przesunęła względem tuleji. Powinno puścić.
Albo przy poluzowanej śrubie jakaś łapka albo cienki łomik i spróbuj ruszyć tuleję na śrubie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.