Zobacz pełną wersję : Stag 300 + hana czy brc sequent 24.11
Oswoiłem się z chęcią zagazowania hanki, i zastanawiam się który wariant wybrać:
-stag 300 z wtryskiwaczami hana, reduktor AC /2800zł/
-brc sequent 24.11 /2700zł/
W przyszłości mam zamiar robić minime więc moc będzie w okolicach 140km, który setup będzie bardziej niezawodny oraz pozwoli na ew. własne grzebanie w kompie?
miałem jedną i drugą, na stagu lepiej się jeździło.
Czemu 300+ a nie 4plus?Wysokie ceny jak za te instalacje,wez staga, tansze czesci ,polski sprawdzony produkt kazdy majster zna tą instalację,mam już 2 w swoim aucie i polecam
generalnie stag a do własnego grzebania to zdecydowanie stag
Ten zestaw staga który Ci zaproponowali to naprawdę przyzwoity jest nawet to b serii. Bierz staga 4plus jeżeli różnica w cenie będzie znacząca. Taka instalka powinna kosztować koło 2400.
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
Mialem doswiadczenie z kilkoma centralkami do LPG na sekwencji i stag bezkonkurencyjny.
bierz staga a przy brc nie podłubiesz więc lipa ;]
Widzę że wiele osób poleca staga więc chyba na niego się zdecyduję, zakładał będę na 99% w energy gaz polska na ostrobramskiej dwóch znajomych tam gazowało samochody i jeżdżą bezproblemowo, a podane ceny i konfigi są od nich ze stronki. Dzięki za pomoc.
Mam ten sam problem, samochód to civic ufo 1.8.
W poprzednim samochodzie miałem brc na którym zrobiłem 100tyś km bez jednej awarii i mam zamiar taką samą włożyć do hondy. Jakie argumenty przeciw brc z wyjątkiem ceny ?
Instalka założona:
-ecu stag 4
-reduktor AC R01
-wtryski hana zielone
Jeździ się ok dopóki nie włączę klimy, silnik słabo reaguje na dodanie gazu - na chwilę się przydławia i dopiero zaczyna się wkręcać na obroty. Jest to upierdliwe podczas ruszania, szczególnie przy wysokiej temperaturze powietrza. W czym może tkwić problem?
Bo instalacja to nie wszystko, bardzo ważne jest jej dobre ustawienie, szukaj gościa który to zrobi.
Jeździ się ok dopóki nie włączę klimy, silnik słabo reaguje na dodanie gazu - na chwilę się przydławia i dopiero zaczyna się wkręcać na obroty. Jest to upierdliwe podczas ruszania, szczególnie przy wysokiej temperaturze powietrza. W czym może tkwić problem?
przy klimie to jest słabo nawt w 1.6
a co dopiero w 1.4
no ale dławic to sie raczej nie powinien
Ja mam D15Z6, to fakt że nawet na benzynie czuć spore obciążenie ale nie powinien się dławić bo może się to skończyć tym że jak mi się zdławi przy wyjeździe z podporządkowanej to mogę dostać strzała. To że klima zabiera sporo mocy to nie ma problemu, ale tego że zamiast przyspieszać robi kangurze skoki nie da się puścić płazem, będę musiał jechać do tych rzeźników na kolejną regulację
Koledzy do silnika d15z3 takie cos by pasowalo i czy ceny sa OK?
" Instalacja na sterowniku Stag4+, wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME
Silver to koszt 3tys.zł, na wtryskiwaczach OMVL to 2500zł. Wlew pod
klapka robię standardowo, wchodzi pełny."
No i wyszło szydło z worka, najpierw wtryski założyli za duże, potem znowu za duże, potem nie było właściwych, dopiero za którymś tam chyba 4 razem udało się zamontować dysze. Gazowałem samochód w energy gaz polska które sie ogłasza na forum i szczerze mówiąc nikomu ich nie polecam bo robią na odwal, o żadnym strojeniu instalacji nie ma mowy, muszę samemu zabrać się do roboty
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.