Furious
21-05-08, 11:27
Auto: Civic 5D 1.8 VTi
Silnik B18C4
Modyfikacje: dolot, wydech 2,5"
Oto wykres przed i po:
http://img122.imageshack.us/img122/4668/b18wykres1ta4.th.jpg (http://img122.imageshack.us/img122/4668/b18wykres1ta4.jpg)
Bardzo ciekawy wykres AFRu przed i po:
http://img379.imageshack.us/img379/5853/afrb18c4ii6.th.jpg (http://img379.imageshack.us/img379/5853/afrb18c4ii6.jpg)
Jest mała strata pomiedzy 3,5 a 5k rpm, podejzewam ze jest to kwestia braku IAB ktorego komputer OBD1 nie obsługuje.
Przyrosty są... duże, osobiscie sie takich nie spodziewałem :)
Silnik B18C4
Modyfikacje: dolot, wydech 2,5"
Oto wykres przed i po:
http://img122.imageshack.us/img122/4668/b18wykres1ta4.th.jpg (http://img122.imageshack.us/img122/4668/b18wykres1ta4.jpg)
Bardzo ciekawy wykres AFRu przed i po:
http://img379.imageshack.us/img379/5853/afrb18c4ii6.th.jpg (http://img379.imageshack.us/img379/5853/afrb18c4ii6.jpg)
Jest mała strata pomiedzy 3,5 a 5k rpm, podejzewam ze jest to kwestia braku IAB ktorego komputer OBD1 nie obsługuje.
Przyrosty są... duże, osobiscie sie takich nie spodziewałem :)