Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d15z6 rozrzad



eliu93
03-05-14, 19:54
Witam szukam blokady do d15z6 ale na allegoro nie moge znalezc. Co wejde to do d16. Tez bedzie pasowlo ? Moze ktos zna jakis sklep cos taniej? Hm pozdrawim

wiesko1261
04-05-14, 07:47
a poco ci blokada :D
kilka razy rozbierałem rozrządy i obyło się bez , silniki D-seri są bardzo proste w obsłudze ;)

eliu93
04-05-14, 10:37
Ja pytam o blokade a nie czy jest prosty obsludze heh =)

Brylant1
04-05-14, 11:52
Kup sobie nakretke m33 i pol metra rurki i madrze to pospawaj:p

szastal
05-05-14, 02:22
Jal byś był z pozka to by można wypożyczyć a tak to jonnesway ma taką w ofercie

fakir
05-05-14, 07:50
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D

Szczur[R]
05-05-14, 10:49
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D

dwukrotnie ukręciłem rurkę przy próbie demontażu koła pasowego - po to jest blokada i odpowiedni klucz :)

wiesko1261
05-05-14, 19:18
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D

ja też najpierw pomyślałem o blokadzie rozrządu :D
fakt bez klucza 50mm czasem ciężko odkręcić koło pasowe :p

fakir
05-05-14, 22:36
Też miałem na myśli blokadę wałków rozrządu, a tu chodzi o blokadę koła pasowego ;)
u mnie poszło odkręcenie pneumatem ;) dokręcenie również

bartek_levis
06-05-14, 07:27
wrzucasz 5 hamulec w podłogę a druga osoba odkręca rurka 2 m :)

Szczur[R]
06-05-14, 11:00
wrzucasz 5 hamulec w podłogę a druga osoba odkręca rurka 2 m :)

jeśli udało Ci się tak to znak że słabo trzymała :)

bartek_levis
06-05-14, 13:38
wątpię ponieważ robiłem tak w kilku hankach np przy UPG albo rozrządzie zawsze wystarczało raz nasadka pękła ale na wzmacnianej śruba odpuściła

falek84
09-05-14, 10:33
odkręca się osłone koła zamachowego i między zęby koła, obudowe skrzyni wkładasz jakiś płaskownik duży śrubokręt pożądny klucz odpowiednio długi i nie ma bata musi iść. Jak ci klucze strzelały tzn. że używałeś gówna a nie kluczy.

Szczur[R]
09-05-14, 10:47
odkręca się osłone koła zamachowego i między zęby koła, obudowe skrzyni wkładasz jakiś płaskownik duży śrubokręt pożądny klucz odpowiednio długi i nie ma bata musi iść. Jak ci klucze strzelały tzn. że używałeś gówna a nie kluczy.

pieprzycie głupoty - żaden warsztat w mieście tego nie mógł ruszyć. Próbowali pneumatami i różnymi narzędziami. Wreszcie sam wyspawałem klucz z przedłużki 1cal + nasadka bety i kawałek rury grubościennej żeby to wystawało poza obrys auta. w rurce dziura na przedłużkę 3/4 i na nią rurka 2m jako dźwignia.
Na kontre zrobiłem coś a'la oryginalny przyrząd pokazany w manuala - nakrętka sześciokątna lekko roztoczona żeby nasadka przeszła, do niej przyspawany płaskownik i drut zbrojeniowy średnicy 14mm o długości około 35cm tak żeby zapierał się o beton na którym auto stało.
Poszło, w chwili kiedy naprężałem to ten drut się lekko wygiął, no ale zaraz pewnie ktoś napiszę że był z plasteliny albo pusty w środku :)

Jak ktoś wcześniej osadził tą śrubę na klej lub/i przykręcał udarem to jest problem i standardowe narzędzia warsztatowe nie dadzą rady.
Daleko szukać nie trzeba - nawet na tym forum dwa razy był taki temat i "spece" doradzali grzanie palnikiem lub mrożenie bo wszystkie inne metody zawodziły a warsztaty rozkładały ręce. Znam też jeden przypadek że się ukręciła :/
Jeśli więc Wam udało się odkręcić hmm 1 ? 3 ? 10 szt ? to nie znaczy że już widzieliście wszystko :)

felootno
09-05-14, 11:02
Ja jak chciałem odkręcić koło pasowe i włożyłem śrubokręt w dziurę od koła pasowego to powyginal sie jak drut, wlozylem punktak/wybijak i teściu pospawal mi stary klucz do kół, dwu metrowa rura i odkrecilem.

Wysłane z mojego LG-P920 za pomocą Tapatalk 2

Endrju1
09-05-14, 11:32
Kurczę, u siebie i u starszego wymieniałem rozrząd i w obu przypadkach normalnie pneumatem poszło, bez blokowania. Ja to mam szczęście.

falek84
09-05-14, 15:15
;2284144]pieprzycie głupoty - żaden warsztat w mieście tego nie mógł ruszyć. Próbowali pneumatami i różnymi narzędziami. Wreszcie sam wyspawałem klucz z przedłużki 1cal + nasadka bety i kawałek rury grubościennej żeby to wystawało poza obrys auta. w rurce dziura na przedłużkę 3/4 i na nią rurka 2m jako dźwignia.
jakie glupoty przy kilku silnikach tak robilem w niektórych śruba była wkręcona na klej do gwintów. Podejrzewam, że w twoim przypadku jakiś za przeproszeniem debil dokrecił tą śrubę na tzw. pół obrotu przed zerwaniem gwintu czyli na chama dokrecone i tyle. Jak ta śruba jest dokręcona odpowiednim momentem to mój sposób jak i sposób z 5 biegiem dają rade.