Zobacz pełną wersję : d15z6 rozrzad
Witam szukam blokady do d15z6 ale na allegoro nie moge znalezc. Co wejde to do d16. Tez bedzie pasowlo ? Moze ktos zna jakis sklep cos taniej? Hm pozdrawim
wiesko1261
04-05-14, 07:47
a poco ci blokada :D
kilka razy rozbierałem rozrządy i obyło się bez , silniki D-seri są bardzo proste w obsłudze ;)
Ja pytam o blokade a nie czy jest prosty obsludze heh =)
Kup sobie nakretke m33 i pol metra rurki i madrze to pospawaj:p
Jal byś był z pozka to by można wypożyczyć a tak to jonnesway ma taką w ofercie
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D
dwukrotnie ukręciłem rurkę przy próbie demontażu koła pasowego - po to jest blokada i odpowiedni klucz :)
wiesko1261
05-05-14, 19:18
a po co blokada do tego rozrządu jak tam nie ma co blokować, a przynajmniej nie ma takiej potrzeby :D
ja też najpierw pomyślałem o blokadzie rozrządu :D
fakt bez klucza 50mm czasem ciężko odkręcić koło pasowe :p
Też miałem na myśli blokadę wałków rozrządu, a tu chodzi o blokadę koła pasowego ;)
u mnie poszło odkręcenie pneumatem ;) dokręcenie również
bartek_levis
06-05-14, 07:27
wrzucasz 5 hamulec w podłogę a druga osoba odkręca rurka 2 m :)
wrzucasz 5 hamulec w podłogę a druga osoba odkręca rurka 2 m :)
jeśli udało Ci się tak to znak że słabo trzymała :)
bartek_levis
06-05-14, 13:38
wątpię ponieważ robiłem tak w kilku hankach np przy UPG albo rozrządzie zawsze wystarczało raz nasadka pękła ale na wzmacnianej śruba odpuściła
odkręca się osłone koła zamachowego i między zęby koła, obudowe skrzyni wkładasz jakiś płaskownik duży śrubokręt pożądny klucz odpowiednio długi i nie ma bata musi iść. Jak ci klucze strzelały tzn. że używałeś gówna a nie kluczy.
odkręca się osłone koła zamachowego i między zęby koła, obudowe skrzyni wkładasz jakiś płaskownik duży śrubokręt pożądny klucz odpowiednio długi i nie ma bata musi iść. Jak ci klucze strzelały tzn. że używałeś gówna a nie kluczy.
pieprzycie głupoty - żaden warsztat w mieście tego nie mógł ruszyć. Próbowali pneumatami i różnymi narzędziami. Wreszcie sam wyspawałem klucz z przedłużki 1cal + nasadka bety i kawałek rury grubościennej żeby to wystawało poza obrys auta. w rurce dziura na przedłużkę 3/4 i na nią rurka 2m jako dźwignia.
Na kontre zrobiłem coś a'la oryginalny przyrząd pokazany w manuala - nakrętka sześciokątna lekko roztoczona żeby nasadka przeszła, do niej przyspawany płaskownik i drut zbrojeniowy średnicy 14mm o długości około 35cm tak żeby zapierał się o beton na którym auto stało.
Poszło, w chwili kiedy naprężałem to ten drut się lekko wygiął, no ale zaraz pewnie ktoś napiszę że był z plasteliny albo pusty w środku :)
Jak ktoś wcześniej osadził tą śrubę na klej lub/i przykręcał udarem to jest problem i standardowe narzędzia warsztatowe nie dadzą rady.
Daleko szukać nie trzeba - nawet na tym forum dwa razy był taki temat i "spece" doradzali grzanie palnikiem lub mrożenie bo wszystkie inne metody zawodziły a warsztaty rozkładały ręce. Znam też jeden przypadek że się ukręciła :/
Jeśli więc Wam udało się odkręcić hmm 1 ? 3 ? 10 szt ? to nie znaczy że już widzieliście wszystko :)
Ja jak chciałem odkręcić koło pasowe i włożyłem śrubokręt w dziurę od koła pasowego to powyginal sie jak drut, wlozylem punktak/wybijak i teściu pospawal mi stary klucz do kół, dwu metrowa rura i odkrecilem.
Wysłane z mojego LG-P920 za pomocą Tapatalk 2
Kurczę, u siebie i u starszego wymieniałem rozrząd i w obu przypadkach normalnie pneumatem poszło, bez blokowania. Ja to mam szczęście.
;2284144]pieprzycie głupoty - żaden warsztat w mieście tego nie mógł ruszyć. Próbowali pneumatami i różnymi narzędziami. Wreszcie sam wyspawałem klucz z przedłużki 1cal + nasadka bety i kawałek rury grubościennej żeby to wystawało poza obrys auta. w rurce dziura na przedłużkę 3/4 i na nią rurka 2m jako dźwignia.
jakie glupoty przy kilku silnikach tak robilem w niektórych śruba była wkręcona na klej do gwintów. Podejrzewam, że w twoim przypadku jakiś za przeproszeniem debil dokrecił tą śrubę na tzw. pół obrotu przed zerwaniem gwintu czyli na chama dokrecone i tyle. Jak ta śruba jest dokręcona odpowiednim momentem to mój sposób jak i sposób z 5 biegiem dają rade.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.