Zobacz pełną wersję : kilka spraw
1) Podczas jazdy słychać cykliczne buczenie. Przy hamowaniu z wysokiej prędkości koło bije tududududu :D. Podejrzewam, że coś uszkodziło się (może skrzywiło) podczas wymiany tarczy z przodu w lewym kole. Może jakiś mechanik albo inny pasjonata może mi podpowie co to może być :)?
2) Podświetlanie różnych elementów (obrotomierz, wskaźnik paliwa, regulacja nawiewu) raz jest raz go nie ma. Czy powodem może być wilgoć w tylnej lampie?
Ad.1 objawy takie jak by łożysko zużyte
1) raczej łożysko
2) sprawdź czy nie było kombinowane w elektryce ja w starej hondzie tak miałem bo okazało się że ktoś chciał odświeżyć okablowanie a narobił tylko szkody
Łożyska wymienione były przy wymianie tarcz.
2) U mnie było tak samo, jak było chłodniej już nie świeciły (albo może jak cieplej :) ). Wymiana na nowe pomogła. Pamiętaj żeby wymienić od razu wszystkie żarówki w liczniku jak i nawiewach.
1) Prosta rzecz może być a mianowicie słabo dokręcone koło / koła.
Lub za monco jedna nakrętka dokrecona przez co kolo jest krzywo przykrecone
Lub za monco jedna nakrętka dokrecona przez co kolo jest krzywo przykrecone
Po sezonowej wymianie problem pozostał.
Co mogło się skrzywić podczas wymiany tarczy...? Wiem, że była zapieczona i nie chciała zejść. Podejrzewam, że mechanik zdjął ją jakimś "niemoralnym" sposobem i coś tam skrzywił.
A jak ma sie sworzen i koncowka drążka? Moze geometria sie przestawila ze tak buczy.
Moze nagrzal palanikiem i upiekl łożysko... lub za mocno śrubę dokrecil i łożysko dostalo po dup...
Prosta sprawa stare doświadczenie co do buczenia przy jeździe sprawdź dokładnie opony ja tak kiedyś miałem, że narobiłem sobie kosztów a w końcu okazało się że 1 opona miała mini bombelek (opony były nowe) i przez to samochód hałasował jak odrzutowiec
1. Po dwóch dniach od wymiany tarcz miałem to samo (prawy przód), były ulewy, tarcze się nagrzały i przy wjeździe w dużą kałużę mogły się wykrzywić. Mogły się też wykrzywić po polaniu gorącej tarczy zimną wodą na myjni. To są oczywiście domysły:P (mowa o tarczach ze średniej półki).
2. Kolega w C klasie w203 miał takie same problemy, powodem były zaśniedziałe styki, wyczyścił i hula;]
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.