Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kilka spraw



livestone
02-05-14, 13:25
1) Podczas jazdy słychać cykliczne buczenie. Przy hamowaniu z wysokiej prędkości koło bije tududududu :D. Podejrzewam, że coś uszkodziło się (może skrzywiło) podczas wymiany tarczy z przodu w lewym kole. Może jakiś mechanik albo inny pasjonata może mi podpowie co to może być :)?

2) Podświetlanie różnych elementów (obrotomierz, wskaźnik paliwa, regulacja nawiewu) raz jest raz go nie ma. Czy powodem może być wilgoć w tylnej lampie?

DRIVERRS
02-05-14, 14:31
Ad.1 objawy takie jak by łożysko zużyte

cwiro2000
02-05-14, 17:01
1) raczej łożysko
2) sprawdź czy nie było kombinowane w elektryce ja w starej hondzie tak miałem bo okazało się że ktoś chciał odświeżyć okablowanie a narobił tylko szkody

livestone
02-05-14, 18:28
Łożyska wymienione były przy wymianie tarcz.

jelczyk
02-05-14, 19:48
2) U mnie było tak samo, jak było chłodniej już nie świeciły (albo może jak cieplej :) ). Wymiana na nowe pomogła. Pamiętaj żeby wymienić od razu wszystkie żarówki w liczniku jak i nawiewach.

Jasiu
02-05-14, 22:21
1) Prosta rzecz może być a mianowicie słabo dokręcone koło / koła.

DRIVERRS
02-05-14, 22:43
Lub za monco jedna nakrętka dokrecona przez co kolo jest krzywo przykrecone

livestone
03-05-14, 16:05
Lub za monco jedna nakrętka dokrecona przez co kolo jest krzywo przykrecone

Po sezonowej wymianie problem pozostał.

Co mogło się skrzywić podczas wymiany tarczy...? Wiem, że była zapieczona i nie chciała zejść. Podejrzewam, że mechanik zdjął ją jakimś "niemoralnym" sposobem i coś tam skrzywił.

DRIVERRS
03-05-14, 20:12
A jak ma sie sworzen i koncowka drążka? Moze geometria sie przestawila ze tak buczy.
Moze nagrzal palanikiem i upiekl łożysko... lub za mocno śrubę dokrecil i łożysko dostalo po dup...

cwiro2000
05-05-14, 23:48
Prosta sprawa stare doświadczenie co do buczenia przy jeździe sprawdź dokładnie opony ja tak kiedyś miałem, że narobiłem sobie kosztów a w końcu okazało się że 1 opona miała mini bombelek (opony były nowe) i przez to samochód hałasował jak odrzutowiec

Awisn
07-05-14, 23:31
1. Po dwóch dniach od wymiany tarcz miałem to samo (prawy przód), były ulewy, tarcze się nagrzały i przy wjeździe w dużą kałużę mogły się wykrzywić. Mogły się też wykrzywić po polaniu gorącej tarczy zimną wodą na myjni. To są oczywiście domysły:P (mowa o tarczach ze średniej półki).
2. Kolega w C klasie w203 miał takie same problemy, powodem były zaśniedziałe styki, wyczyścił i hula;]