Zobacz pełną wersję : Przyrost mocy po walku GMS w silniku d15b2 minime
silnika seria z głowica Z6 głowica tez seryjna (niesprezona !! )
wydech 2'' kolektor seria
dolot aem (nieseryjny d15b2 !! ale seryjny aem !!)
ecu odcinka na 7800
+ walłek GMS stage 1 uliczny
http://images25.fotosik.pl/212/bc6c3ab8e86bceeb.jpg
silniku d15b2 minime
silnika seria
to w koncu silnik seria czy po mini?
silnik seria tzn ze nie sprezony
a d15 minime niemoze byc seryjne ? wiadomo ze chodzi o nie ingerowanie w glowice lub zwiekszanie kompresji
text zawsze sie powtarza bo zawsze jest ktos kto zadaje takie pytanie
Jechalem dokladnie tym egzemplarzem ktorego tyczy sie wykres i musze przyznac, ze jedzie niezle jak na 1.5 :) Wlasciciel dzisiaj w Kamieniu zdobyl II miejsce w klasie mini drag :)
wiadomo ze chodzi o nie ingerowanie w glowice lub zwiekszanie kompresji
Ale same mini podnosi kompresje przy bloku 1,5.
a d15 minime niemoze byc seryjne ?
raczej z fabryki nie wyjezdzalo... no offense...
silnik seria tzn ze nie sprezony
i wszystko jasne, po prostu nie wiedzialem czy masz na mysli ze silnik po mini czy dol i gora z d15b2...
Ale same mini podnosi kompresje przy bloku 1,5.
wiem ze fajnie sie czepiac słowek ale seryjna kompresja to znaczy ze jesli glowica jest seryjna czyt. nie planowana to nieinteresuje mnie kompresja jaka wyniknie po minime
bo nadal bedzie ona seryjna dla tego typu modyfikacji
a jakiś wykresik jak było przed wałkiem ?
OK, wszyscy wiedzą o co chodzi. No moc max całkiem spoko, sam wykres chyba też nieźle.
Gratuluje.
(nieseryjny d15b2 !! ale seryjny aem !!
a jak aem sam w sobie może być nieseryjny? tuning rzeczy z tuningowej? Jest to dolot CAI i koniec.
Póki nie ma wykresu na seryjnym wałku to dalsze gadanie jest o dupie maryni, bo np lcfr ma na minime 140KM.
a jak aem sam w sobie może być nieseryjny? tuning rzeczy z tuningowej? Jest to dolot CAI i koniec.
jak bys czytal ze zrozumieniem to bys wiedzial poco to napisalem
moze byc nie seryjny bo moze niebyc skrecony stozek ori cybantem aem
jak bys czytal ze zrozumieniem to bys wiedzial poco to napisalem
sądze, że nie tylko ja mam problem ze zrozumieniem 'co autor mial na mysli' pisząc
dolot aem (nieseryjny d15b2 !! ale seryjny aem !! )
i ten problem nie leży po mojej stronie znajomości pisanego języka polskiego.
fajnie ze mi pomogles :brawo2: jak kazdemu na roznych forach .
niedosc ze masz wiedze motoryzacyjna to jeszcze mozna sie nauczyc jezyka polskiego
czekam z niecierpliwoscia na oszalamiajacy wykres twojego pojazdy abym mogl tez go ocenic
ps. jak sie niema czegos mądrego do powiedzenia to zawsze moza sie do czegos przyczepic
Fawor ja jeżdże tym autem i napewno nie jest CAI - tylko SRI. Co do tego że lcfr ma 140KM- ja jeżdże obecnie na składanym kolektorze 4-2-1 -góra jest z d16a9 a dół od VTi zrobiony pod D-serie- a lcfr na ebayowym zdaje sie. Gdyby założyć rurowe 4-2-1 i wykorzystać w pełni ten wałek montując regulowane kółko może być tylko lepiej...
fajnie ze mi pomogles :brawo2: jak kazdemu na roznych forach .
..
ps. jak sie niema czegos mądrego do powiedzenia to zawsze moza sie do czegos przyczepic
nie wiedziałem, że miałem Ci w czymś pomóc...przypieprzasz się, że nie mogę zrozumieć o co chodzi w tym dolocie, jak napisałeś to tak zawile, że na prawdę nie można tego rozczytać. Wystarczyło napisać "SRI AEM", jak to zrobił właściciel i byłoby po problemie.
czekam z niecierpliwoscia na oszalamiajacy wykres twojego pojazdy abym mogl tez go ocenic
wejdz na crx'y, poproś właściciela auta o wykres i komentuj sobie do woli, takie Twoje prawo.
wykorzystać w pełni ten wałek montując regulowane kółko może być tylko lepiej...
czyli założyłeś wałek lepszy nie wykorzystując jego możliwości, spoko luz.
to ile auto mialo przed ??
to ile auto mialo przed
d15b2 http://images12.fotosik.pl/70/eb72454b25d090c9.jpg
nie wiedziałem, że miałem Ci w czymś pomóc...przypieprzasz się, że nie mogę zrozumieć o co chodzi w tym dolocie, jak napisałeś to tak zawile, że na prawdę nie można tego rozczytać. Wystarczyło napisać "SRI AEM", jak to zrobił właściciel i byłoby po problemie.
własnie jak niemozesz zrozumiec to poco piszesz ?? (zreszta zawsze piszesz i wszedzie)
ja wiem ze fajnie jest sobie ponabijac posty ale to nie temat o AEMie bo bez niego tez by jezdzil
a skoro ja sie nieznam na polszczyznie to tobie chyba nie wypada pouczajac mnie uzywac słow typu
.przypieprzasz się
wejdz na crx'y, poproś właściciela auta o wykres i komentuj sobie do woli, takie Twoje prawo.
włsanie ja komentuje auta ktore robilem a ty tylko te ktore ogladzasz na forum
uwazasz ze własciciele crx-ów sa gorsi ??
ps.
wejdz na crx'y po drabinie ??
na prawdę czytanie ze zrozumieniem Ci nie wychodzi.... napiszę łopatologicznie o co mi chodziło z crx'ami, bo nie był to żaden atak: wejdz sobie na forum crx.info, dalej dział o chwaleniu i tam poszukaj sobie czerwonego crx'a sebastiana, którego robiłem wraz z ziomami. Poproś o wykres i go skomentuj, jeśli na prawdę aż tak Ci na tym zależy. Ja swoje posty pisałem zupełnie spokojnie, a Ty oczywiście jak coś się komuś w robocie GMSu do końca nie podoba to musisz załączyć agresora, bo jesteście przecież naj*****istsi...
A wykres wrzucony trochę kulą w płot, bo wypowiadający sie w temacie chcieliby się dowiedzieć ile to auto miało koni przed wałkiem, a nie przed minime.
y oczywiście jak coś się komuś w robocie GMSu do końca nie podoba to musisz załączyć agresora
jakos nie zauwazylem w tym temacie zebys ocenial nasza robote tylko czepiał sie słowek z ktorych sobie zazartowalem i ktore tylko ty wychwyciles , wiec kto tu nie czyta ze zrozumieniem ??
nieche mi sie polemikowac z toba na te tematy bo to nie ten dzial i temat zreszta nie siedze az tak czesto na necie zebym mogl na biezaco odpisywac
a co do czerwonego crx to znam doskonale ten projekt ,znam i wlasciciela współtworce fazera wiec niemusze nic czytac
wy chyba jakieś zaległości nadrabiacie ;)
Napisałbyś po prostu ile miało auto przed wałkiem od Was i byłoby po problemie. Aż taki kłopot, że musisz się z tym tak bronić?
niewime bo tylko taki wykres dostalem od klienta
i niebronie sie przed niczym a ty na sile nie rob sensacji
Nie chcę się wdawać w polemikę bo nie o to chodzi, ale QowaX, zrozum że ludzie pytają bo jak mają ocenić Waszą pracę jeśli nie pokazaliście jaki przyrost jest na samym wałku, jakie przyrosty można mieć po mini me, to każdy wie który choć raz zainteresował się tematem, natomiast temat wałka jest nam obcy i chcielibyśmy poznać suche dane, co on może dać. I tyle :smiech:
skad mam ci wytrzasnac wyres jak niemam, pisalem juz 2 razy włąsciciel nie przedstawil takiego
sam temat o walku i przyrostach przedsawialem w mojim projekcie juz wczescniej i opisywalem pokoleji co sie dzialo po kolejnych modyfikacjach
uwagi w tym temacie jak widzisz nie dotycza walka tylko jakis glupot dotyczacych aema
nikt nawet nie sapytal o specyfikacje walka
za kazdym razem przedstawiajac walek nie padnie pytanie jaki wznios i czas (bo te dane nie sa akurat tajne) tylko pada odpowiedz ze to lipa lub ze moj kolega mial tyle samo na serii
pokoleji robimy walki do d seii i za kazdym razem temat nie skupia sie na walku tylko innej głupocie nie zwiazanej z tematem wiec ja czaem musze odpierac ataki calego forum
stad powstaje polemika
To, że nie masz wykresu sprzed wałka napisałeś dopiero 3 posty wyżej... Z mojej strony koniec dyskusji.
Z mojej strony koniec dyskusji.
super :aloha:
mozesz dopisac jeszcze ze w kazdym mojm temacie
nikt nawet nie sapytal o specyfikacje walka
jaka jest ??
jak dla mnie wynik rewelacja ;) mozna miec fajne szybkie d15b2/z6/
a fakt faktem te czepianie staje sie pomału nudne, bo co temat o GMS to to samo... kogoś cos boli ?bo niektóre osoby tak sie zachowuja i to nie tylko w tym temacie, wiecznie coś im sie nie podoba !! fajnie ze jest miejsce gdzie mozna sobie cos podłubac i z fajnym wynikiem, a to ze to kosztuje... nie ma nic za darmo.
jak dla mnie wynik rewelacja ;) mozna miec fajne szybkie d15b2/z6/
a fakt faktem te czepianie staje sie pomału nudne, bo co temat o GMS to to samo... kogoś cos boli ?bo niektóre osoby tak sie zachowuja i to nie tylko w tym temacie, wiecznie coś im sie nie podoba !! fajnie ze jest miejsce gdzie mozna sobie cos podłubac i z fajnym wynikiem, a to ze to kosztuje... nie ma nic za darmo.
reggi3 w pełni Cie popieram- Ci co zainwestowali myśle że są zadowoleni- ja napewno bo mam dość czułą dupohamownie i auto wyraźnie lepiej wkręca się w wysokie i bardzo wysokie obroty. Robiąc szybkie NA powoli coraz mniej pomysłów człowiek próbuje wszystkiego co podniesie moc auta- tylko tu nie jak w przypadku minime każdy potrafi sobie je zmontować pod domem- trzeba troche więcej pracy poświęcić i byle tłuk tego nie jest sobie w stanie sam ogarnąć i szkoda mu wydawać kilku setek i przyznać że są lepsi od niego....
auto ma przesunieta odcinke ale mapy sa nieruszone?
szkoda ze nie ma wyniku z dupohamowni przed modami,
co nie zmienia faktu ze do dużych przyrostów w N/A bez dłubania w wałkach sie nie obejdzie
o tym chyba wiecie nie ?
a nie ma wyniku z hamulca po zalozeniu glowy z6 ale przed walkiem ??
bo z tych wykresow nie widac dokladnie ile daje sam walek.
mozna tylko przypuszczac ze ok 15-20 hp
skad mam ci wytrzasnac wyres jak niemam, pisalem juz 2 razy włąsciciel nie przedstawil takiegoczłowieku spokojnie, dla mnie [laika !! ] dziwnym jest fakt że robicie customowy wałek i Ty jako przedstawiciel firmy nie jesteś w stanie powiedzieć ile taki wałek daje przyrostu... co kogo w temacie wałka GMS interesuje przyrost po minime? To chyba całkiem normalne, że robiać minime hamujesz serie d15, zakładasz góre od z6 i hamujesz, zakładasz wałek by GMS i hamujesz... takie było moje pierwsze skojarzenie stąd moje pytanie... nie musisz się od razu bulwersować, bo nie ma o co, twoj temat to nie ogłoszenie tylko pole do dyskusji, tak? no mi się tak cały czas wydawało
jak dla mnie wynik rewelacja ;) mozna miec fajne szybkie d15b2/z6/
a fakt faktem te czepianie staje sie pomału nudne, bo co temat o GMS to to samo... kogoś cos boli ?bo niektóre osoby tak sie zachowuja i to nie tylko w tym temacie, wiecznie coś im sie nie podoba !! fajnie ze jest miejsce gdzie mozna sobie cos podłubac i z fajnym wynikiem, a to ze to kosztuje... nie ma nic za darmo.
reggi3 w pełni Cie popieram- Ci co zainwestowali myśle że są zadowoleni- ja napewno bo mam dość czułą dupohamownie i auto wyraźnie lepiej wkręca się w wysokie i bardzo wysokie obroty. Robiąc szybkie NA powoli coraz mniej pomysłów człowiek próbuje wszystkiego co podniesie moc auta- tylko tu nie jak w przypadku minime każdy potrafi sobie je zmontować pod domem- trzeba troche więcej pracy poświęcić i byle tłuk tego nie jest sobie w stanie sam ogarnąć i szkoda mu wydawać kilku setek i przyznać że są lepsi od niego....a ja chciałem zauważyć, że to jest forum gdzie prowadzi sie dyskusję,
Nikt nie kwestionuje pracy GMS, padły proste pytania a odpowiedzi nie do końca zadowalające pytających, nikt nie pisał że beee bo drogo, uwierzcie ale ludzie wkładają więcej pieniędzy w samochód niż wart jest ten wałek.
Nie szukajcie dziury tam gdzie jej nie ma, zakładasz temat, spodziewaj się pytań - jak chcesz to odpowiedz, proste...
A pytania są bo mamy przykłady minime gdzie wyskakiwało po 135+ bez żadnych custom wałków. Jeśli po tym mini wyszło +/- 120 to taki wałek naprawdę sporo dał i jestem ciekaw jak wyglądałaby taka modyfikacja właśnie w tych samochodach gdzie po samym minime wyszło +130
Pzdr i pijcie więcej melisy :agent:
no i ja jestem wlasnie cieaw ile dal sam walek na glowie z6 i bloku b2
mam taka kombinacje i jakby dawal spore przyrosty to moze bym sie skusil jakby cena byla w miare ;)
tak jak napisal RDK po mini mozna miec 120 a nawet 135 hp wiec jezeli byla dolna granica i po walku wyszlo ponad 145 to jest wart zainteresowania towar.
a jezeli byla gorna i to przyrost w granicach 10 hp :/
do tego wszystkiego nie podana byla jeszcze cena tego walka.
o specyfikacje nie pyatlem narazie bo dopiero wchodze w temat walkow i czytam co oznaczaja poszczegolne parametry.
jak juz sie wszystkiego dowiem to wtedy spytne ;)
chłopaki.. dajcie sobie po razie i koniec.. po za tym Fawor, ma racje bo ja tez nie skumalem tego z dolotem.. każda modyfikacja w silniku jest chyba "nieseryjna" także jeśli sie dokłada dolot aem zamiast oem'owego to juz jest ingerensja, więc nie może to byc seria
każda modyfikacja w silniku jest chyba "nieseryjna" także jeśli sie dokłada dolot aem zamiast oem'owego to juz jest ingerensja, więc nie może to byc seria
ciekawa teoria czyli twojim zdaniem ingerencja w dolot zmienia ch-ke seryjnych wałkow ? zmienia rozmiar gniazd lub kanałow tez ?
niedawno byl temat o stozku i kazdy mowil ze sam stozek z dolotem bez wydechu nic nie da ? a tu nagle zmienia silnik w nieseryjny ?
pozatym na zdrowy zrozum skoro wiekszosc minime oktorych piszecie ma 140 koni to poprosze o ich specyfikacje w kazdym jest kolektor megan lub ala i wydech 2' o raz reg kolko i czasem nawet crome
a tu mamy seryjy kolektor zeliwny i seryjne kolko i zobaczcie tez przebieg Nm a nie tylko suche konie
zakładasz temat, spodziewaj się pytań
owszem na temat walka anie dolotu
no i ja jestem wlasnie cieaw ile dal sam walek na glowie z6 i bloku b2
spokojnie 10 koni , bo d15b7 na samym walku mialo 14 wiecej a oile ma mniejsze zawory ssace
nie musisz się od razu bulwersować, bo nie ma o co, twoj temat to nie ogłoszenie tylko pole do dyskusji, tak? no mi się tak cały czas wydawało
wiec zapraszam do dyskusji o walku a nie otym co kto uwaza za seryjnosc
Nie szukajcie dziury tam gdzie jej nie ma
nieszukamy specjalnie publikujemy temat o walkach gdzyz jest malo w polsce firm ktore sie oglaszaja i przedstawiaja wyniki walkow do wybranych modeli honda
a rynek aftermarketowy do d serii jest malo znany
samo powiedzenie ze walki swiatka napawane sie scieraja to juz plotka rozsiewana
(juz 2 rok jezdza crx po polsce z walkami opracowanymi przez grabowskiego a wykonanymi przez swiatka i nikt nie zauwazyl zadnego uszczerbku )
to ile w koncu taka zabawa kosztuje ??
mowa o samym zakupie bez montazu
walek sohc vtec
cena z zalozeniem dotarciem i reg 1250
hamownia 100
no to musze powiedziec ze cena nie mala :/
ludzie wkładają więcej pieniędzy w samochód niż wart jest ten wałek.
SKUNK2 D16Y8 1996-00 EX SOHC VTEC-STAGE 1
$393.68
DOLICZY WYSLKE I ZAROBEK
i jeszcze musisz sam zamontowac i ustawic
samo powiedzenie ze walki swiatka napawane sie scieraja to juz plotka rozsiewana
Na wlasne oczy widzialem walek swiatka po niecalych 20 tys w lanosie. Moze tobie sie trafil dobry, moze jemu zly. Ja napewno bym czegos takiego nie zalozyl.
Krzywki byly wytarte wpi^%$u, ze slepy by zobaczyl.
bo walki ktore my bralismy bylu opracowane przez nas i zotaly podane im wszelkie wymiary
czysto teoretycznie jakosc walka w pozniejsym uzytkowaniu zalezt tez od prawidlowego montazu i dotarcia
bo walki ktore my bralismy bylu opracowane przez nas i zotaly podane im wszelkie wymiary
czysto teoretycznie jakosc walka w pozniejsym uzytkowaniu zalezt tez od prawidlowego montazu i dotarcia
No ok moze te zaprojektowane przez was i zrobione dla was byly ok. Co nie zmienia faktu, ze ludziom te walki sie scieraly. A jesli ktos oferuje walek, ktorego po 20 tys krzywki wygladały... a raczej za bardzo nie wygladaly, to o czyms swiadczy i raczej nie jest to plotka.
to o czyms swiadczy i raczej nie jest to plotka.
oki rozumiem ale jak mowie walki do hond sie sprawdzaly teraz juz niepotrzebujemy ich bo mamy swoja maszyne
ze tak zapytam to jest jakas gwarancja od firmy GMS na walek ?
i czy jest mozliwosc wykonania walka pod T do z6 ?
odkopuje bo juz kilka miesięcy mineło od ostatniego postu i chciałbym wiedziec jak teraz sie sprawuje ten wałek własciciel juz zapewne zrobił sporo kilometrów i jest w stanie powiedzieć co jest grane wiec czekam na info
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.