PDA

Zobacz pełną wersję : Zblokowane tylne szczęki



ZdanoG6
26-04-14, 21:58
Witam
W moim EJ9 kilka dni temu zaczęły blokować się szczęki a dokładnie lewa strona. Trzymały mocno od odpalenia samochodu. Mechanik (znajomy) wymienił szczęki,zestaw naprawczy,przewody,płyn,bębny(nie wymienione- starty rant na maszynie do równego),cylinderki. Przyjechałem do domu było świetnie. Po 6 godzinach odpaliłem auto i zacząłem jeździć. Na początku minimalnie trzymało, trochę popracowałem ręcznym i zaczęło odpuszczać, a po paru km już dosłownie płynął do świateł. Po około 20-30km jazdy zaczęło znów trzymać. Nie jest co prawda tak źle jak było, ale już przy dohamowaniu prawie przy 0 lekko staje dęba co czuć po budzie. Przy przyspieszaniu także delikatnie czuć, że jest gorzej bo nawet nie da ruszyć się z samego sprzęgła. Co teraz? Rozebrać bęben i wyregulować linkę aby słabiej hamował? Może jednak bęben jest obrobiony w jajko i pozostaje kupić nowy
2 Kwestie- nie jest to efekt placebo, bo co kilka km jest lepiej i gorzej. Druga sprawa- znajomy nie zjebał roboty, bo nawet mam porówananie - przed naprawą było to samo.
Opony napompowane, nowe Toyo T1-R .

pablo_020
27-04-14, 12:12
A czy podczas tej swojej jazdy zaciągasz ręczny? Bo jedyna mozliwość to przycinajaca sie linka ręcznego.

Jak wszystko jest nowe nawet po za bębnem i szczękami i dobrze zrobione, to w zasadzie nie ma opcji, żeby cos innego tam blokowało.

ZdanoG6
27-04-14, 20:51
Czy to hamowanie nogą czy ręcznym. Najgorzej podczas deszczu jak wczoraj. Dziś już nieco lepiej, przejechałem tylko 2x3km i nie poczułem oporu. Dopiero przy dłuższej jeździe się blokuje

CRX1
28-04-14, 02:05
Wymienił sprężynki ?

ZdanoG6
28-04-14, 20:41
Zestaw naprawczy

CRX1
30-04-14, 02:10
Zestaw naprawczy, to są gumki i tłoczki.Zdejmij koło , zdejmij bęben i zrób fotkę trwa to kilka min .Będzie na pewno widać co jest zrobione .

Karpiczek
30-04-14, 09:50
Sprobuj wyregulowac bebny, moze sa za mocno sa skrecone regulatory.

ZdanoG6
30-04-14, 17:55
Powiem wam, że odkręciłem koło, zdjąłem bęben, widać ze wszystko nowe, ale po skręceniu jest lepiej. Zrobiłem już w 2 dni ze 20km i nie trzyma. Teraz zaciągam ręczny przy kazdym wyłączeniu silnika, jak będzie pracował to może nie będzie blokował.