Prof9
26-04-14, 11:49
Witam,
Niedawno zakupiłem Hondę z silniczkiem D14A2 z roku 96. i gazem II generacji. Błąd ale cóż kasa nie pozwala na więcej:(
Instalacja składa się z parownika Lo-Gas, niestety ostatnie moje działania pokazały że brakuje tłoczka w silniku krokowym gazu. poprzedni właściciel musiał coś z tym już działać.
Co do problemu to standardowe spadanie obrotów praktycznie do zera i wyrównywanie się ich po chwili czasu, lecz to nie jest największy problem, gdyż nigdy nie zdarzyło się, żeby jadąc w korkach cały czas przyspieszając i zwalniając Honda miała by zgasnąć, obroty za każdym razem spadają do około zera a później się wyrównują. Problemem jest to że po przejechaniu z większą prędkością( nie wiem czy to zależy od obrotów bo tego nie sprawdzałem) powiedzmy większą od 100km/h, na piątym biegu, po wciśnięciu sprzęgła samochód na gazie zawsze gaśnie. Po przełączeniu w tej sytuacji na benzynę wszystkie problemy znikają , obroty nie spadają, samochodzik nie gaśnie(zostaje problem braku mocy, ale cóż mikser to mikser mocy nie dodaje :( ).
Co jakiś czas zapala się błąd związany z MAP sensorem, wykonałem jazdę testową, z odłączonym czujnikiem, i problemy ustały lecz, samochód utrzymywał jałowe obroty na poziomie 1500rpm
Z moich działań to przeczyszczenie silnika krokowego, i przeczyszczanie całej przepustnicy.
Co jeszcze chciałbym zrobić, to wymienić uszczelki reduktora, i założyć nowy silniczek krokowy gazu, myślę że jeszcze wyminę przewody i świece tak przy okazji.
Kilka zdjęć instalacji http://speedy.sh/rZezz/Hania.rar
Mam nadzieję że ktoś potrafi mi pomóc :)
Niedawno zakupiłem Hondę z silniczkiem D14A2 z roku 96. i gazem II generacji. Błąd ale cóż kasa nie pozwala na więcej:(
Instalacja składa się z parownika Lo-Gas, niestety ostatnie moje działania pokazały że brakuje tłoczka w silniku krokowym gazu. poprzedni właściciel musiał coś z tym już działać.
Co do problemu to standardowe spadanie obrotów praktycznie do zera i wyrównywanie się ich po chwili czasu, lecz to nie jest największy problem, gdyż nigdy nie zdarzyło się, żeby jadąc w korkach cały czas przyspieszając i zwalniając Honda miała by zgasnąć, obroty za każdym razem spadają do około zera a później się wyrównują. Problemem jest to że po przejechaniu z większą prędkością( nie wiem czy to zależy od obrotów bo tego nie sprawdzałem) powiedzmy większą od 100km/h, na piątym biegu, po wciśnięciu sprzęgła samochód na gazie zawsze gaśnie. Po przełączeniu w tej sytuacji na benzynę wszystkie problemy znikają , obroty nie spadają, samochodzik nie gaśnie(zostaje problem braku mocy, ale cóż mikser to mikser mocy nie dodaje :( ).
Co jakiś czas zapala się błąd związany z MAP sensorem, wykonałem jazdę testową, z odłączonym czujnikiem, i problemy ustały lecz, samochód utrzymywał jałowe obroty na poziomie 1500rpm
Z moich działań to przeczyszczenie silnika krokowego, i przeczyszczanie całej przepustnicy.
Co jeszcze chciałbym zrobić, to wymienić uszczelki reduktora, i założyć nowy silniczek krokowy gazu, myślę że jeszcze wyminę przewody i świece tak przy okazji.
Kilka zdjęć instalacji http://speedy.sh/rZezz/Hania.rar
Mam nadzieję że ktoś potrafi mi pomóc :)