MrMgr
23-04-14, 21:53
Witam,
rok temu zakupiłem swoją brykę. Od zakupu odgłosy skrzyni nie dają mi spokoju. W zasadzie to nie słychać silnika tylko skrzynię biegów do tego dochodzi jeszcze taki objaw: na biegu jałowym i wciśniętym sprzęgle jest cicho, puszczam sprzęgło i słychać pracę układu, znajomy od C4G wskazuje na łożysko dociskowe sprzęgła. Do tego sprzęgło ma ze 2 cm, no max 4. Ja się przyzwyczaiłem ale jak kogoś ma jechać moim autem to :mad:. Co jest przyczyną tego, że odcinek pomiędzy końcem "łapania" sprzęgła a całkowitym wciśnięciem pedału sprzęgła jest taki krótki? Czy to wina linek? Czy siada łożysko dociskowe/docisk sprzęgła?
Czy to zużycie czy taka jest konstrukcja skrzyni, że prawie nigdy nie można delikatnie wrzucić wstecznego, zawsze muszę gmerać z wyczuciem by bez zgrzytów załączyć wsteczny bieg... czasem się nie udaje :P
W tytule posta jest pytanie Skrzynia biegów z D14A2 do D14A8? Bo przed takim stoję wyborem. Mam D14A8, na pobliskim szrocie wylądował dawca, przedliftowy model z silnikiem D14A2. Czy skrzynia będzie pasować? Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema skrzyniami (przełożenia)?
Goni mnie też wymiana rozrządu, wiec chcę wszystko zrobić za jednym zamachem --> skrzynia(200zł)+ sprzęgło + docisk (250), rozrząd (200).
Czy lepiej wstrzymać się z wymianą skrzyni, zmienić tylko łożysko dociskowe? Jak to wygląda z kosztami? 2 razy prawie ta sama robota? Czy te objawy sugerują wymianę skrzyni... na kota w worku :confused:
A może nie warto brać takiej skrzyni tylko coś innego? Może macie coś na zbyciu?
rok temu zakupiłem swoją brykę. Od zakupu odgłosy skrzyni nie dają mi spokoju. W zasadzie to nie słychać silnika tylko skrzynię biegów do tego dochodzi jeszcze taki objaw: na biegu jałowym i wciśniętym sprzęgle jest cicho, puszczam sprzęgło i słychać pracę układu, znajomy od C4G wskazuje na łożysko dociskowe sprzęgła. Do tego sprzęgło ma ze 2 cm, no max 4. Ja się przyzwyczaiłem ale jak kogoś ma jechać moim autem to :mad:. Co jest przyczyną tego, że odcinek pomiędzy końcem "łapania" sprzęgła a całkowitym wciśnięciem pedału sprzęgła jest taki krótki? Czy to wina linek? Czy siada łożysko dociskowe/docisk sprzęgła?
Czy to zużycie czy taka jest konstrukcja skrzyni, że prawie nigdy nie można delikatnie wrzucić wstecznego, zawsze muszę gmerać z wyczuciem by bez zgrzytów załączyć wsteczny bieg... czasem się nie udaje :P
W tytule posta jest pytanie Skrzynia biegów z D14A2 do D14A8? Bo przed takim stoję wyborem. Mam D14A8, na pobliskim szrocie wylądował dawca, przedliftowy model z silnikiem D14A2. Czy skrzynia będzie pasować? Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema skrzyniami (przełożenia)?
Goni mnie też wymiana rozrządu, wiec chcę wszystko zrobić za jednym zamachem --> skrzynia(200zł)+ sprzęgło + docisk (250), rozrząd (200).
Czy lepiej wstrzymać się z wymianą skrzyni, zmienić tylko łożysko dociskowe? Jak to wygląda z kosztami? 2 razy prawie ta sama robota? Czy te objawy sugerują wymianę skrzyni... na kota w worku :confused:
A może nie warto brać takiej skrzyni tylko coś innego? Może macie coś na zbyciu?