kaktusr
15-05-08, 21:19
Cześć
Ponieważ nikt nie odpisał w temacie o mini me d14 mam do was inne pytanie ponieważ podczas pisania tamtego tematu naszła mnie z qumplami inna refleksja i teraz nie wiem co robić :aloha:
Problem przedstawia się następująco. Mam w tej chwili D14A4 które nie nadaje się zbytnio do dalszej eksploatacji i jako że kolega posiada na zbyciu prawie całego d15b2 powstała inna koncepcja i mam do wyboru dwie opcje.
Pierwsza z nich to generalka D14A4 i późniejsza zabawa z nim w małym zakresie przyrostu mocy po przez dodawanie kolektora, wydechu i dolotu.
Druga opcja która zrodziła się dzisiaj wygląda następująco :
Wsadzam D15B2 robię jego remont do niego dodaje wałek od Z2 i wielopunkt od mojego D14. Wszystkie inne pierdoły idą od mojego D14 bo podobno wszystko ma pasować, jako że ten D15 to golas aparat, wiązki, komp i reszta ma podejść podobno do tego D15B2/Z2. Po tym zabiegu silniczek ma mieć około 110 koni na stocku i ewentualnie za jakiś czas założył bym do niego dodatki w postaci 2" przelotu, stożka i kolektora 4-2-1 podwyższając jeszcze troszkę jego moc, wiadomo że nie będzie to B16 :d ale zawsze to koło 120 nie 90 koni :)
Powiedzcie mi co o tym sądzicie bo znajomy mówi że z D14 nie ma się co bawić bo jest to nie za ciekawa baza i ogólnie nie za ciekawy silnik i lepiej spróbować z tym D15B2/Z2 niż remontować D14 tym bardziej że koszta jakie poniosę przy tym D15 różnią się bardzo od remontu D14.
Aha nie mówcie że lepiej zrobić np mini me D15B2/Z6 tylko powiedzcie mi która opcja będzie lepsza, Swap czy remont d14 bo chodzi tutaj o koszta, tylko na to mnie w tej chwili stać a muszę to zrobić teraz i nie mogę czekać, a szkoda :/
Ponieważ nikt nie odpisał w temacie o mini me d14 mam do was inne pytanie ponieważ podczas pisania tamtego tematu naszła mnie z qumplami inna refleksja i teraz nie wiem co robić :aloha:
Problem przedstawia się następująco. Mam w tej chwili D14A4 które nie nadaje się zbytnio do dalszej eksploatacji i jako że kolega posiada na zbyciu prawie całego d15b2 powstała inna koncepcja i mam do wyboru dwie opcje.
Pierwsza z nich to generalka D14A4 i późniejsza zabawa z nim w małym zakresie przyrostu mocy po przez dodawanie kolektora, wydechu i dolotu.
Druga opcja która zrodziła się dzisiaj wygląda następująco :
Wsadzam D15B2 robię jego remont do niego dodaje wałek od Z2 i wielopunkt od mojego D14. Wszystkie inne pierdoły idą od mojego D14 bo podobno wszystko ma pasować, jako że ten D15 to golas aparat, wiązki, komp i reszta ma podejść podobno do tego D15B2/Z2. Po tym zabiegu silniczek ma mieć około 110 koni na stocku i ewentualnie za jakiś czas założył bym do niego dodatki w postaci 2" przelotu, stożka i kolektora 4-2-1 podwyższając jeszcze troszkę jego moc, wiadomo że nie będzie to B16 :d ale zawsze to koło 120 nie 90 koni :)
Powiedzcie mi co o tym sądzicie bo znajomy mówi że z D14 nie ma się co bawić bo jest to nie za ciekawa baza i ogólnie nie za ciekawy silnik i lepiej spróbować z tym D15B2/Z2 niż remontować D14 tym bardziej że koszta jakie poniosę przy tym D15 różnią się bardzo od remontu D14.
Aha nie mówcie że lepiej zrobić np mini me D15B2/Z6 tylko powiedzcie mi która opcja będzie lepsza, Swap czy remont d14 bo chodzi tutaj o koszta, tylko na to mnie w tej chwili stać a muszę to zrobić teraz i nie mogę czekać, a szkoda :/