Zobacz pełną wersję : Problem z zapalaniem
Witam Forumowiczow.
Niedawno zakupilem Honde Civic 3D '99 1.4i.
Mam problem z zapalaniem. Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. Jak juz zapale, nie ma problemow z praca silnika ani z brakiem mocy. Pracuje rowno i niezawodnie.
Podejrzewam pompe paliwa lub sterownik, ale pewnosci nie mam. Mial ktos moze podobne doswiadczenia?
Pozdrawiam
jest tak przy każdym uruchomieniu??
skolopendra
15-05-08, 22:43
Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. \
dolej więcej paliwa do baku
jest tak przy każdym uruchomieniu??
Tak, przy kazdym uruchomieniu.
Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. \
dolej więcej paliwa do baku
Chcialbym zeby to byl problem ilosci paliwa, ale niestety nie jest.
Wcisnij pedal gazu w podloge przynajmniej raz przed odpalemiem no i oczywiscie sprzeglo podczas odpalania
z tym paliwem to moze cos byc
Moja matka ma cifa 1.4 97 i jak samochod ma niewiele paliwa i stoi na pochylym podlozu( tak ze przod jest nizej ) to tez trzeba dluzej zakrecic
Obecnie problem braku paliwa nie wystepuje bo mam swoja Hanie :)
civici tak juz maj jak masz malo paliw to dlogo kreca lub juest na pochylej powiezchni dlatego przynajmniej ja staram sie miec zawsze pol baku a potem tankuje do pelna i znowu pol baku ja tak robie caly czas.
Wystarczy ze wcisniesz pedal gazu i troche paliwa zostanie "wtrysniete" co spowoduje szybszy zaplon, to normalne w autach o mniejszej pojemnosci, gdy tego nie robie tez mi dluzej kreci a gdy to zrobie pali w sekunde, nie zaleznie od tego czy mam juz prawie rezerwe czy pelny bak
Tak jak wspomnialem wczesniej, to nie problem ilosci paliwa.
Co do ewentualnego problemu ze sterownikiem - nie jestem pewien, ale czy przy tego typu czesciach(elektronika) nie jest tak ze to albo dziala w 100% albo nie dziala wogole? Wrzucilem nowy Soft i teoretycznie wszystko powinno smigac, ale nie smiga. Auto dalej dlugo kreci.
W takim ukladzie, czy moze to byc pompa paliwa?
Wystarczy ze wcisniesz pedal gazu i troche paliwa zostanie "wtrysniete" co spowoduje szybszy zaplon, to normalne w autach o mniejszej pojemnosci, gdy tego nie robie tez mi dluzej kreci a gdy to zrobie pali w sekunde, nie zaleznie od tego czy mam juz prawie rezerwe czy pelny bak
Nie mozesz porównywac D13b2 do 1.4. Problem z zapaleniem przy małej ilości paliwa był wielokrotnie poruszany jeżeli chodzi o 1.4
Co do wciśniecia pedału gazu przed zapeleniem silnika jest jak najbardziej w porządku tylko pamietaj proszę że dotyczy to aut z mechaniczną pompą paliwa jak ma D13b2
Heretic sprawdził bym świece, kable oraz kopułke. Możliwe że masz zapłon żle ustawiony
Heretic sprawdził bym świece, kable oraz kopułke. Możliwe że masz zapłon żle ustawiony
Swiece wymienilem, iskra jest bez zastrzezen.
a ja bym powiedzial ze masz ustawione za male obroty... sproboj zapalic z włączonymi i wyłączonymi światłami, jesli bedzie roznica w odpaleniu to napewno obroty (bez swiatel powinno byc ciut szybciej). No i dodawanie gazu w momencie zapalania wskazane (ale nie dodawaj przy probie ze swiatlami).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.