PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zapalaniem



heretic
15-05-08, 19:15
Witam Forumowiczow.

Niedawno zakupilem Honde Civic 3D '99 1.4i.

Mam problem z zapalaniem. Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. Jak juz zapale, nie ma problemow z praca silnika ani z brakiem mocy. Pracuje rowno i niezawodnie.

Podejrzewam pompe paliwa lub sterownik, ale pewnosci nie mam. Mial ktos moze podobne doswiadczenia?

Pozdrawiam

laciu
15-05-08, 19:54
jest tak przy każdym uruchomieniu??

skolopendra
15-05-08, 22:43
Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. \

dolej więcej paliwa do baku

heretic
16-05-08, 08:59
jest tak przy każdym uruchomieniu??

Tak, przy kazdym uruchomieniu.



Rozrusznik kreci bardzo dlugo (>5s) zanim silnik odpali. \

dolej więcej paliwa do baku

Chcialbym zeby to byl problem ilosci paliwa, ale niestety nie jest.

Magdolka
16-05-08, 18:40
Wcisnij pedal gazu w podloge przynajmniej raz przed odpalemiem no i oczywiscie sprzeglo podczas odpalania

Damian
16-05-08, 19:22
z tym paliwem to moze cos byc
Moja matka ma cifa 1.4 97 i jak samochod ma niewiele paliwa i stoi na pochylym podlozu( tak ze przod jest nizej ) to tez trzeba dluzej zakrecic


Obecnie problem braku paliwa nie wystepuje bo mam swoja Hanie :)

CIV85
16-05-08, 20:03
civici tak juz maj jak masz malo paliw to dlogo kreca lub juest na pochylej powiezchni dlatego przynajmniej ja staram sie miec zawsze pol baku a potem tankuje do pelna i znowu pol baku ja tak robie caly czas.

Magdolka
16-05-08, 22:32
Wystarczy ze wcisniesz pedal gazu i troche paliwa zostanie "wtrysniete" co spowoduje szybszy zaplon, to normalne w autach o mniejszej pojemnosci, gdy tego nie robie tez mi dluzej kreci a gdy to zrobie pali w sekunde, nie zaleznie od tego czy mam juz prawie rezerwe czy pelny bak

heretic
16-05-08, 23:10
Tak jak wspomnialem wczesniej, to nie problem ilosci paliwa.

Co do ewentualnego problemu ze sterownikiem - nie jestem pewien, ale czy przy tego typu czesciach(elektronika) nie jest tak ze to albo dziala w 100% albo nie dziala wogole? Wrzucilem nowy Soft i teoretycznie wszystko powinno smigac, ale nie smiga. Auto dalej dlugo kreci.

W takim ukladzie, czy moze to byc pompa paliwa?

Skoti
17-05-08, 23:32
Wystarczy ze wcisniesz pedal gazu i troche paliwa zostanie "wtrysniete" co spowoduje szybszy zaplon, to normalne w autach o mniejszej pojemnosci, gdy tego nie robie tez mi dluzej kreci a gdy to zrobie pali w sekunde, nie zaleznie od tego czy mam juz prawie rezerwe czy pelny bak

Nie mozesz porównywac D13b2 do 1.4. Problem z zapaleniem przy małej ilości paliwa był wielokrotnie poruszany jeżeli chodzi o 1.4

Co do wciśniecia pedału gazu przed zapeleniem silnika jest jak najbardziej w porządku tylko pamietaj proszę że dotyczy to aut z mechaniczną pompą paliwa jak ma D13b2

Heretic sprawdził bym świece, kable oraz kopułke. Możliwe że masz zapłon żle ustawiony

heretic
18-05-08, 11:09
Heretic sprawdził bym świece, kable oraz kopułke. Możliwe że masz zapłon żle ustawiony

Swiece wymienilem, iskra jest bez zastrzezen.

koberone
18-05-08, 11:18
a ja bym powiedzial ze masz ustawione za male obroty... sproboj zapalic z włączonymi i wyłączonymi światłami, jesli bedzie roznica w odpaleniu to napewno obroty (bez swiatel powinno byc ciut szybciej). No i dodawanie gazu w momencie zapalania wskazane (ale nie dodawaj przy probie ze swiatlami).