Zobacz pełną wersję : Problem z gazem d13b2
Witam. Zamontowalem inny mikser jak mialem,przejechalem 102km i tankowalem do pelna,weszlo 8,6l czyli spalanie dobre ale terazprzejechalem 85km i mowie zobacze ile spalila pojechalem zatankowalem i weszlo 13l ale dziwne jest to ze zawor nie odbil(nie bylo tryyy) i jak dystrybutor pompowal to od 20zl tak strasznie powoli lecialy te grosze. O co chodzi ? Co mam zrobic ? moje auto to d13b2 gaz I gen.
pojezdzic jeszcze zrobic 100km i zatankowac na tej samej stacji albo zawor nie odbil i weszlo wiecej albo rozniece cisnienia w pompach tloczacych na stacji testuj tankujac na tej samej stacji
Dodam ze po tej regulacji ja sam odkrecilem srubke o polowe obrotu. To jest parownik tomasetto 100hp i odkrecilem ta srubke od gory taka ta miedziana myslicie ze przez to wiecej pali ?
Więcej kręć to na pewno będzie lepiej... . Kręcąc na pałę tylko rozregulujesz wszystko.
Jutro wpadne do gazownika
Muzyk-Grzes
22-04-14, 04:57
zatankowac na tej samej stacji albo zawor nie odbil i weszlo wiecej albo rozniece cisnienia w pompach tloczacych na stacji
Pamiętaj że od 15 kwietnia zmienia się stopień sprężenia gazu na stacjach (dlatego tez spada jego cena po zimie) przez co wzrasta spalanie.
Gazownik ustawil mi tak jak bylo przedtem i juz nic nie kombinowalem i spalanie znowu 10l. jezdze oszczednie krece do max 3tys.obrotow. dlaczego wtedy spalila 8,5l a teraz pali 10 ?
Dodam ze jak odpale rano i gdy zejdzie ze ssania to ma obroty okolo 600 a jak sie rozgrzeje to ma wlasciwe czyli 950.na ssaniu jest oki i jak sie rozgrzeje dobrze tp tez.Problem jest tylko ze w czasie rozgrzewania i ze spalaniem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.