Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pisk w wysokotonowych przy przyspieszaniu



Alchemiq
14-05-08, 22:24
Przy przyspieszaniu słychać pisk w wysokotonowych - z pewnością się z tym spotkaliście więc nie opisuję, jak dokładnie to brzmi.

Auto - Civic Coupe 2001, EM2, silnik benzyna 1,7.
Radio - Pioneer DEH-4000UB
(chce ktoś kupić? 100% sprawne, używane 3 tygodnie + gwarancja) -> sprzedaję za 350 zł, bo potrzebuję wyższy model.
Zasilanie od aku poszło prawym progiem.
RCA i oba głośnikowe przeciągnąłem wzdłuż deski rozdzielczej do lewego progu i stamtąd na tył.
Zwrotnice mam u dołu nadkola (lewe i prawe) - u stóp pasażera i kierowcy.

Co może powodować takie przebicie?

ps.
zestaw: Hertz 165.3 (przód) i Hertz ES250 + Blaupunkt GTA 850Watt, całkiem nieźle gra.. muszę jeszcze tylko wygrzać przód :-)

szpaq0
15-05-08, 00:04
mój brat też miał ten problem... jutro się go spytam jak by cuś :chinczykk:

javor
15-05-08, 11:52
albo rca z lewej srtrony - najlepiej środkiem, albo jakaś masa nie łączy tak jak powinna ... masz z aku czy z budy?, albo padnięty alternator albo sam regulator napięcia

Alchemiq
15-05-08, 14:19
RCA idzie lewą (razem z głośnikowymi)
Zasilanie prawą, a masa jest z budy.
Sprawdzę masę, ale może to dlatego, że prawy przód przeciągałem na lewą stronę przez niezliczoną ilość przewodów pod deską rozdzielczą... ale inaczej nie dało rady...

szpaq0, zapytaj oki?

exlebinus
15-05-08, 15:10
ja miałem tak bo miałem tani/słaby RCA... kupiłem podwójnie ekranowany i jest okej

Alchemiq
16-05-08, 09:59
mam RCA Prolink.. może nie jest to super high klasa, ale też nie pierwszy lepszy z allegro...

javor
16-05-08, 10:51
puść mase do akumulatora takim samym kablem jak plus, a rca środkiem i powinno być ok

awigdackp
17-05-08, 15:26
Witam, u mnie objawy były identyczne gdy nie osłonięta część wtyku RCA dotykała obudowy wzmacniacza poczym zakleiłem je dodatkowo taśmą izolacyjną na wszelki wypadek by nie zaglądać do bagażnika zbyt często teraz jest git.
Powodzenia