Zobacz pełną wersję : swap z d14a4 na d16w4 pytanie techniczne
Cześć,
pewnie temat był poruszany już w innych konfiguracjach, jednak chciałbym się dowiedzieć, co byłoby mi potrzebne do swapa z d14a4 na d16w4. Aktualnie posiadam skrzynię z d16w4 z 3,4 z rexa, więc to można skreślić. Co w takim razie musiałbym jeszcze kupić? Posiadam instalację LPG z BLOSem w dolocie. Byłby na pewno po takim zabiegu parownik do wymiany na mocniejszy i regulacja, ale to na razie mnie nie interesuje. Zatem -co jeszcze potrzebne, w jakiej cenie mogę się zamknąć, ile średnio za robociznę?
Dzięki, pozdrawiam!
sebastanlec
16-04-14, 23:31
potrzebny ci caly kompletny silnik, instalacja silnika nie pamietam juz ale chyba trzeba nową albo starą przerobic, kompa nowego, i nie wiem co z łapami jeszcze, poszukaj, półoski trzeba zobaczyc czy stare beda pasowały
Poduchy powinny spasowac
BTW czemu W4? Y8 nie ma?
W Krk - mozemy sie jakos dogadac zalezy co dokladnie do roboty ale kawal drogi masz
Kazdy swap jest specyficzny i zawsze cza cos robic po drodze zeby gralo, to rozrzad, to plyny, to jakas poducha czy sprzeglo itd itd itd. No temat rzeka. Powiem tak. Ostatnio swapowalem VI HB ze sląska no to za silnik chlopak dal 2500
Plus jakies czesci typu pompa wody, nowy dolot, wylot, bandaze, swap, plyny no ponad 4000 zostawil. Jak juz wspominalem - kazdy swap jest unikatowy w swoim rodzaju wiec przedzial 4-5 powinien byc w miare bezpieczny.
Ew. zapraszam - jakos bysmy sie pewnie dogadali :)
Dzięki śliczne za informacje :). Myślałem o w4 z tego względu, że mam już hybrydę skrzyni i swoją drogą jest ona krótsza od skrzyni w y8. Chyba, że wszystko podejdzie p&p to już inna kwestia :). Mówisz 4-5 tysia... jest to cena z robotą czy za same graty?
Dzięki śliczne za informacje :). Myślałem o w4 z tego względu, że mam już hybrydę skrzyni i swoją drogą jest ona krótsza od skrzyni w y8. Chyba, że wszystko podejdzie p&p to już inna kwestia :). Mówisz 4-5 tysia... jest to cena z robotą czy za same graty?
Wszystkie skrzynie z d serii 5/6 gen pasują do każdej budy i silnika więc skrzynią zupełnie nie musisz się martwić.
Przy okazji zainwestował bym w sekwencję :)
5kola okolo juz z silnikiem swap zrobiony na cycus na dlugi czas :)
Skrzynia podejdzie P&P ale najwiecej czasu traci sie na szukanie wartej jednostki z gwarancja bo czesto sie zdarza nawet kupujac silnik "Pewniaka" ze wychodzi pyta. Wtedy ty nie masz auta a ja trace czas na zalatwianie tzw. gwarancji rozruchowej od sprzedawcy. Jak juz mowilem nieraz SWAP to nie takie hop na krowe i ciele trzeba wiele rzeczy wziac pod uwage. Np pewien swap ktory robilem tu z Krakowa to wyszlo po wyjeciu silnika ze cwiara cala w EK3 jest z żaby, gwinty na skrzyni i silniku pozrywane, belka skrzywiona a tylna poducha silnika na gwozdziach ;]
Nie mowie ze twoja fura jest taka ale naprawde cuda zdarzaly mi sie juz w kazda strone takze tylko uprzedzam ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.