Zobacz pełną wersję : d16y7 z turbo
Witam :) mam pytanie odnośnie tego zestawu,jak jest z wytrzymałością i na ile mocy można liczyć przy doładowaniu ok 0,5 bar.Aktualnie latam na d14 turbo i jest fajnie ale jak wiadomo z czasem mocy brakuje :d jest sens na taką zmiane?odrazu mówie,że nie wchodzą w gre silniki serii B. Czy silniki y8 i z6 mają większą wytrzymałość od y7 ?
u mnie bylo ok 190 koniuf i 210 niutow
d, to d, kazda d16 ma taka sama wytrzymalosc ( czytaj cienkie korby), procz silnikow zc1 ktorych korby zniosa troche wiecej nm
teraz korby eagle nie kosztuja majatku wiec najslabszy element d-serii, mozna wymienic i bedzie fajno.
tylko nie mozesz dac do kutych korby zwyklych tlokow;) wiec koszta rosna, mozna odwrotnie do zwyklych korb kute tloki, ale w d-serii tloki duzo pozniej poddadza sie niz korby
podobno dosyc tanie są tłoki z vitary i pasują do D16 napewno ...
czemu nie dasz kutej korby do seryjnego tłoka?
bo kute korby sa dostosowane do tlokow z "zabezpieczeniami" a nie wciskanych, kute korby maja tulejke z mosiadzu, czy co to tam jest i dlatego nie mozesz stosowac tlokow typu wciskanego (mowie o hondzie) oczywiscie mozesz zastosowac 'niekute' tloki np z vitary, bo one sa wlasnie z zabezpieczeniami
to tylko sworzeń. roznica mocowania jest tylko w tłoku. korbie jest wsio ryba.
nie, bo to korba trzyma sworzen jak jest wciskany, a nie tlok
pewny jestes? tłoki Vitary są na wcisk, o ile pamiętam, a żenią się z korbami np Eagle'a
pierwszy link ktory wyskoczyl z googla, na kolejnych to samo :
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img.auctiva.com/imgdata/1/5/7/1/0/6/webimg/16903029_o.jpg&imgrefurl=http://www.turbocivic.com/showthread.php%3Ft%3D167&h=767&w=1024&sz=87&hl=pl&start=1&um=1&tbnid=-_lwjhj7WNrKVM:&tbnh=112&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dvitara%2Bpistons%26um%3D1%26hl%3Dpl%2 6rlz%3D1T4ADBS_en___PL218%26sa%3DN
ja tam widze ze sa na zabezpieczenia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.