Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda D15Z6 słaby wkręca się na obroty przerywa



KobiVILS
14-04-14, 23:24
Otóż mam taki problem nie wiem juz kogo się poradzić

mam honde EK3 silnik D15Z6, auto ma słaby dół od kumpla D15B7 jest dużo szybsze a ma seryjny silnik.Mam zmienione kable i swiece rozrząd z pompą wody firmy (przed wymiana też tak było, myślałem ze wymiana swiec i przewodów coś zmieni) GATES auto ma tak jakby przerwy na obrotomierzu miedzy 1000 a 3 tys od 4500 idzie dobrze mocno, a np na 5piatym biegu przy spokojnej jeździe auto tak jakby lekko hamowalo po czym znow przyśpieszało takie przerwy ma i szarpie, trzyma obroty na ssasniu okolo 1500 na zagrzanym poniżej 1000, na obrotomierzu widać przerwy jest tak na rozgrzanym daje but na luzie 1000 przeskok do 1500 potem 2000 przeskok do 3000 tys a później się wkręca przyzwoicie czasem szarpnie ale nie tak jak na niskich, a jak puszczę gaz to spada z 5 tyś wskazówka ma przerwę na 3tyś spada na 2 tyś znowu przerwa i potem normalnie poniżej 1000, silnik pracuje równo, strasznie mnie to wkurza, autko nie jest takie elastyczne, od kumpla wkręca się wzorowo płynnie a moja przerywa, co mogę sprawdzić żeby nie wywalać kasy niepotrzebnie bo już nie mam pojęcia co z tym robić

Labed2007
16-04-14, 11:13
Cewka, moduł zapłonowy, map sensor lub czujnik położenia przepustnicy(TPS) mogą powodować to co napisałeś.
Sonda lambda także, można sprawdzić ją bardzo łatwo miernikiem.

KobiVILS
16-04-14, 21:02
Ahhum :D, tak się składa że te częsci akurat leża w garażu bo kumpel mini me robi u mnie. dostałem cały ssący z wszystkimi czujnikami i przepustnicą, aparat zapłonowy B7 i wtryski jakby co, ale lambdy nie mam właśnie także coś się wymyśli. A teraz takie pytanie czy mogę moduł i cewkę przerzucić z aparatu D15B7 do mojego aparatu D15Z6 ECONO ???

kris920
16-04-14, 21:31
obstawiam aparat zaplonowy. Miałem identyczny problem u siebie silnik przerywal a czasem jak sie dogrzał to nie moglem go na nowo odpalic. Przeczysc wpierw styki w Kopolce bo pewnie osad jest na nich

Labed2007
16-04-14, 21:40
obstawiam aparat zaplonowy. Miałem identyczny problem u siebie silnik przerywal a czasem jak sie dogrzał to nie moglem go na nowo odpalic. Przeczysc wpierw styki w Kopolce bo pewnie osad jest na nich

Kopułki nawet nie opłaca się czyścić, bo nowa kosztuje tyle co dwa kebaby :D

KobiVILS
16-04-14, 23:21
Dalej nie dostałem odpowiedzi na temat czy bebechy są takie same

Labed2007
16-04-14, 23:50
Dalej nie dostałem odpowiedzi na temat czy bebechy są takie same

Wg. katalogu NGK cewka w d15b7 jest taka sama jak w d15z6, moduł również.

KobiVILS
17-04-14, 22:13
Dziękuję Labed ;) jak tylko kumpel skończy mini me to zabiorę się za swoją :) pozdro i wesołych świąt