Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : brak cisnienia na tłokach



sasha
12-05-08, 17:21
witam serdecznie,mam problem - auto mi zgasło i nie chce odpalic,mechanior sprawdził i powiedziałze nie ma cisnienia na tłokach - na 2 jest 4 a na 2 jest 2.i pytanie czy auto wtedy nie odpali to raz,a dwa czy wina tego jest walnieta uszczelka pod głowica?Czy moze jeszcze cos innego?????Pomozcie bo jestem zalamany...... :(

mizer
12-05-08, 20:00
glowica, pierscienie...
TAk czy inaczej rozbieranie silnika :(

jero11
13-05-08, 08:48
skoro na wszystkich cylindrach jest tak niskie ci¶nienie to pewnie do wymiany s± pier¶cienie, czyli remont silnika :/

sasha
13-05-08, 09:50
dodam ze,cala ta historia zaczela sie od tego ze jechalem w czasie okrutnego deszczu/nie wiem czy ma to wpływ na cokolwiek/Zajechalem na miejsce i jak chcialem juz odjezdzac to auto za 1 razem nie odpalilo a za 2 odpalilo lecz obroty zjechaly do ok.400 - przegazowalem go troche i ruszylem.Odjechalem raptem 50m i silnik zgasł.Od tej pory nie moglem go uruchomic.Byl nieopodal uczynny chlopak ktory podszedl i sprawdzil czy jest iskra - okazalo sie ze nie ma.Wymieniłem modul i cewke lecz nadal nie moglem odpalic silnika.Zaciagnalem auto do serwisu i stwierdzili ze jest iskra ale nie ma cisnienia na tłokach....Powiedzial ze mial taki przypadek ze w jakims fiacie/jest to serwis fiata/byla walnieta uszczelka pod glowica i ze tez nie mial cisnienia.Wymienili ja i bylo ok.Faktycznie to moze byc uszczelka???Hmmm....jezeli pierscienie byly by do wymiany to powinien olej mi brac,a tak nie jest

mizer
13-05-08, 19:36
No tak jak piszesz, jesli nie bral ci oleju to mozliwe ze sama uszczelka

sasha
13-05-08, 22:06
slyszalem ze uszczelki sa wrazliwe/to znaczy szybciej padaja/jak lubi sie palowac,a ja czesto tak robilem....oczywiscie na rozgrzanym silniku i nigdy tej zasady nie łamie.Jutro mechanior ma rozkrecac silnik,takze bede wiedzial o co kaman