Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : b18c4 na b16a2



adamos85
11-05-08, 18:48
chcialem zapytac czy taki zabieg przyniesie jakies dobre profity??

skolopendra
11-05-08, 19:49
brakuje mocy Adamie ;)


dobre profity??

znam takich co tak robili ,niestety szczegółów nie pamiętam .na pewno wcześniej poddawali głowice ''małej obróbce'' :aloha:

emg
11-05-08, 20:48
przyniesie mniejszą kompresję

stempel
12-05-08, 09:08
Chyba wiekrza.

crxd16
12-05-08, 11:03
no i kolektor dolotowy jest lepszy w b16a2 :)

maja
12-05-08, 12:56
mniejsz kompresja bedzie a to znaczy mniek mocy

crxd16
12-05-08, 15:42
mniejsze stopien kompresji bedzie - zgadza sie

tgame
12-05-08, 18:01
mniejsze stopien kompresji bedzie - zgadza sie

Chyba chodzi o stopień sprężania, a nei kompresji, kompresja nie ma nic do mocy autka :P

Sry ma do mocy jak sie silnik zuzywa to przy okazji moc maleje, ob komprecha ucieka :D

adamos85
12-05-08, 18:58
nawet jak dam ją do "lekkiej obróbki", tzn. zplanowac, wypolerowac kanały i powiekszyc gniazda zaworowe itd...+ do tego zakladam ssacy bloxa + zawory z ITRa

powinno byc chyba lepiej po tych zabiegach + to co mam u siebie teraz :aloha:

Pati
13-05-08, 18:24
glowa z c4 ma mniejsze komory spalania. nic nie ugrasz tą zmianą.

skolopendra
13-05-08, 23:22
zplanowac, wypolerowac kanały i powiekszyc gniazda zaworowe itd...+ do tego zakladam

przyrost będzie na pewno większy niż wymiana samego kolektora jak planowałeś niedawno

ale osiagi myślę ze Cię jednak nie porażą ,no moze poza kosztami obróbki głowicy

Konrad84
14-05-08, 08:26
no moze poza kosztami obróbki głowicy

te nie są aż tak porażające :afro:

Pati
15-05-08, 18:16
zmierz sie z tym co masz, a potem na 'nowej' glowicy.

nitro20
15-05-08, 18:26
Primo: obróbka głowicy w hondzie tak żeby nie spiepitolić, to cieżka sprawa w Polsce, bo głowice w b serii już fabrycznie wychodzą całkiem nieźle zrobione. Jak już sie na to zdecydowałeś to upewnij się że osoba, która bedzie to robić ogarnia temat i ma coś takiego już na swoim koncie z pozytywnym wynikiem.
secundo: Obróbka głowicy w serii B, bez wałków, dobrego dolotu, wydechu i najlepiej podbicia kompresji, może dac tylko spadek mocy, najlepszy przykład izzy raider.