Zobacz pełną wersję : b18c4 na b16a2
chcialem zapytac czy taki zabieg przyniesie jakies dobre profity??
skolopendra
11-05-08, 19:49
brakuje mocy Adamie ;)
dobre profity??
znam takich co tak robili ,niestety szczegółów nie pamiętam .na pewno wcześniej poddawali głowice ''małej obróbce'' :aloha:
przyniesie mniejszą kompresję
no i kolektor dolotowy jest lepszy w b16a2 :)
mniejsz kompresja bedzie a to znaczy mniek mocy
mniejsze stopien kompresji bedzie - zgadza sie
mniejsze stopien kompresji bedzie - zgadza sie
Chyba chodzi o stopień sprężania, a nei kompresji, kompresja nie ma nic do mocy autka :P
Sry ma do mocy jak sie silnik zuzywa to przy okazji moc maleje, ob komprecha ucieka :D
nawet jak dam ją do "lekkiej obróbki", tzn. zplanowac, wypolerowac kanały i powiekszyc gniazda zaworowe itd...+ do tego zakladam ssacy bloxa + zawory z ITRa
powinno byc chyba lepiej po tych zabiegach + to co mam u siebie teraz :aloha:
glowa z c4 ma mniejsze komory spalania. nic nie ugrasz tą zmianą.
skolopendra
13-05-08, 23:22
zplanowac, wypolerowac kanały i powiekszyc gniazda zaworowe itd...+ do tego zakladam
przyrost będzie na pewno większy niż wymiana samego kolektora jak planowałeś niedawno
ale osiagi myślę ze Cię jednak nie porażą ,no moze poza kosztami obróbki głowicy
no moze poza kosztami obróbki głowicy
te nie są aż tak porażające :afro:
zmierz sie z tym co masz, a potem na 'nowej' glowicy.
Primo: obróbka głowicy w hondzie tak żeby nie spiepitolić, to cieżka sprawa w Polsce, bo głowice w b serii już fabrycznie wychodzą całkiem nieźle zrobione. Jak już sie na to zdecydowałeś to upewnij się że osoba, która bedzie to robić ogarnia temat i ma coś takiego już na swoim koncie z pozytywnym wynikiem.
secundo: Obróbka głowicy w serii B, bez wałków, dobrego dolotu, wydechu i najlepiej podbicia kompresji, może dac tylko spadek mocy, najlepszy przykład izzy raider.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.