Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Reflektor przedni..



Yak
09-04-14, 12:38
Witam

Wczoraj była kraksa, poszedł prawy reflektor oraz błotnik. Mam xsenony - czy jest możliwość kupienia normalnej lampy i przełożenia żarnika oraz przetwornicy bo koszt normalnej lampy jest dużo niższy niż xenona..
Oto porównanie...

Xenon:
http://allegro.pl/honda-civic-xenon-2006-2010-civic-ufo-i4101296776.html

Normalna lampa:
http://allegro.pl/reflektor-lampa-honda-civic-ufo-2005-2011-r-wwa-i4049156778.html

butler.gdansk
09-04-14, 12:43
Nie bardzo, bo przy xenonie jest przysłonka przed żarnikiem, w zwykłym halogenie tego nie ma.
Jeśli masz uszkodzone tylko szkło to możesz bebechy podmienić, bo ta plexi jest taka sama. Ale jak Ci cały pękł to tylko wymiana na wersję z xenonem.

Yak
09-04-14, 12:49
w domu obadam, pękły tylko mocowania i plastik z przodu, to może da radę podmienić bebechy...

mazdam
09-04-14, 13:27
Mocowanie to na górze występuje jako cześć zamienna.

butler.gdansk
23-04-14, 23:23
Mam problem.
Rozchodzi się o to że jest Eibach Pro-Kit -25mm oraz układ samopoziomowania pod xenony.
Miałem wątpliwości czy po założeniu nowych sprężyn ten układ działa prawidłowo, ale z racji tego iż fabryczne reflektory dają przeciętne światło problemu nie było.
Teraz gdy daję potężny słup oświetlenia z czterech soczewek na raz przy światłach mijania zrobił się mały zonk.
Podjechałem pod byłe ASO Hondy w Sopocie i stwierdzono że samopoziomowanie faktycznie nie działa.
Po wejściu dwóch rosłych osób do bagażnika światła nie zmieniły położenia.
Podłączenie pod komputer też nic nie dało bo nie mieli w opcjach nigdzie diagnostyki poziomowania świateł.
Po podniesieniu auta zlokalizowali czujniki, ale wnioski wyciągnęli takie że to przez Eibacha bo nie pracują one w swoim zakresie i nie mają prawa działać.
Co z tym fantem zrobić?
Na dodatek prawego reflektora nie mogę ręcznie ustawić. Kręcenie imbusem nie zmienia jego wysokości co już mnie zupełnie dobiło :confused:

piter7766
23-04-14, 23:47
Oj Szymon,takie cuda robisz a z taką pierdołą masz problem??? :D Wystarczy przerobić dźwigienki od czujników lub ich mocowanie (wydłużyć/skrócić) tak aby położenie zgadzało się z OEM wysokością ,,zawiasu" :p

butler.gdansk
23-04-14, 23:54
No to znowu mam się popisywać inwencją? O ile te dźwigienki powinny być inne żeby to prawidłowo działało? Kombinował już ktoś z tym?

piter7766
24-04-14, 00:00
Podnieś auto o 25mm (o ile tyle siadło na Eibach'u) na lewarkach, zaznacz położenie ramienia czujnika i już masz pozycję do której należy dążyć. Tak na szybko wymyśliłem.
Ale według mnie to powinno samo-poziomowanie działać na Eibach'u również ,żeby to sprawdzić wystarczy zastosować to co napisałem wyżej-lewarki/podnośniki ustawić wysokość serii,włączyć światła i kręcić tyłem w dół ,jak jest OK to powinno działać,a jeżeli nie ,to nie wina gleby.

buri
24-04-14, 11:17
ja mialem zerwany lacznik od czujnika przedniego.
nie wiem czy bylo to spowodowane zalozeniem eibacha,ale watpie. w kazdym razie z zerwanym lacznikiem swiatla swiecily mi bardzo nisko, po wymianie swieca normalnie, i jak jechalem z duzym obciazeniem to nikt mi nie mrugal ze go oslepiam. ale na stronie eibacha pisza ze 'nie dla samochodow z ukladem samopoziomowania' pewnie nie bez poziomu
na przegladzie tez nie stwierdzil gosc odchylenia od normy..

butler.gdansk
24-04-14, 11:33
No i tu mnie nurtuje czemu akurat ja mam ten kłopot, bo wiem że nie ja jeden mam Eibachy a innym samopoziomowanie działa.
Chyba zostanie mi oddać auto do ASO, niech tam z tym walczą.
Nie mam pojęcia czemu też prawego reflektora nie mogę ręcznie ustawić imbusem. Opór przy kręceniu bardzo znikomy w stosunku do lewego, jakby w ogóle gwintu nie łapało :confused:

Paluch_tcw
25-04-14, 10:21
Opór przy kręceniu bardzo znikomy w stosunku do lewego, jakby w ogóle gwintu nie łapało

Działa to na zasadzie dwóch plastikowych zębatek. Możliwe, że któraś z zębatek się przestawiła, wysuneła jak Ci składali lampy i dlatego brak regulacji. A co do samopoziomowania to jak na razie tylko w oryginalnym HDS'ie spotkałem się z funkcją ustawiania. W innych komputerach uniwersalnych itp. nie widziałem tej funkcji.

Hondziarz_R
11-09-15, 19:47
Ma ktoś fotkę (albo prośba wielka aby cyknął) jak ma być zamocowany tylny czujnik poziomowania w ufo? wymieniłem u siebie ten na tylnym wahaczu bo był walnięty i po zamontowaniu nie działa poziomowanie. Nie jestem pewny co do montażu choć wydaje się że nie da się go inaczej zamontować.

Wychodzi że nowy czujnik jest sprawny.

Jest on przykręcany dwiema 10 i jedną 12. Zrobiłem test: po odkręcaniu z jednej strony i bez odpinania kostki mogłem poruszać ręcznie łącznikiem, widać wyraźnie że poziomowanie wtedy działa. Ale nie działa po dociążaniu tyłu gdy samochód stoi już na kołach.

Ktoś podpowie co może być? Samochód ufo fn2

MałyLuk
19-10-15, 08:13
takie pytanko
Jak poznać czy zamontowana lampa przednia (nie jest to xenon) jest oem czy jakiś zamiennik? z tego co kojarzę to na oem - przód nie ma napisów "honda", są chyba z tyłu. czym więc kierować się sprawdzając takie lampy?

uniu1
19-10-15, 15:31
jest napis honda w narożniku

TRAFO
19-10-15, 18:23
Napis Honda (w przed lifcie) z przodu jest i na reflektorach i na św. przeciwmgielnych. Przednie reflektory robione są przez firmę "Automotive Lighting" i mają taki znaczek:

http://trafo.strefa.pl/honda/obrazki/Automotive_Lightning.png

PS.
Link do producenta:
http://www.al-lighting.com/press/single/?tx_ttnews[tt_news]=178&cHash=0981f9449afe9dcff1d612cea67fb3af

uniu1
19-10-15, 18:55
MOje info dotyczy lamp poliftowych -jest napis honda w dolnym rogu przy grilu

TRAFO
21-10-15, 17:00
W przedlifcie też ten napis HONDA jest. Problem był w brudnych reflektorach i kącie patrzenia :)
Już zmieniłem wpis wyżej.

MałyLuk
22-10-15, 10:05
dzięki panowie, kwestia dotyczy polifta ;)