Zobacz pełną wersję : pomoc jaka to pompa hamulcowa 1 calowa czy nie
witam mam problem nie wiem czy pompa którą mam jest 1 calowa kupowana była jako nowa z 2 lata temu , ale kolega który mi to kupił nie pamięta a jak też nie , nie ma zadnego oznaczenie w kółeczku poza numerem 36711058 nie mogę ustalić może ktoś mi doradzi dzięki
http://images65.fotosik.pl/859/6098613bde2bcc94med.jpg (http://www.fotosik.pl)
http://images63.fotosik.pl/857/007da03d3e6b9479med.jpg (http://www.fotosik.pl)
Moim zdaniem ani serwo ani pompa nie są 1 calowe. Pompy jedno calowe mają śruby montażowe po prostej a nie przekątnej względem siebie do serwa. Po za tym zbiorniczek jest zdecydowanie bardziej obszerny w pompie 1'. Zresztą serwo też byłoby inne. A Ty masz seryjne z jakiego auta?.
Fazi nie pierdziel bzdur :) sruby montazowe po prostej sa tylko w pompach Nissina civic 6g, prelude 5g, ITR i nie ma znaczenia czy 1" czy 15/16" czy 13/16", tu na zdjeciu wyglada na pompe Nissina z Accorda, ktora wlasnie tak wygladala, tak samo pompy Lucasa maja sruby montazowe sa jedna wyzej, druga nizej.
Na pompie powinno byc oznaczenie srednicy.
A nie jest przypadkiem tak, że Lucas występował w Angolach? I miał z odwrotnej strony wejścia na przewody hamulcowe?. Swoją drogą dlatego też pytam o serwo i o jakim aucie mówimy.
Swoją droga ja mam serwo i pompę z ATR'a euro i Nissina ze śrubami po prostej, więc możesz uzupełnić część postu.
Nie nie bylo tak, pompy Lucasa wystepowaly w Civic 5gen, Prelude 4g, Civic 6g MA/MB, bez roznicy czy anglikach czy europejczykach.
Endriu ma pompe z serwem z Accorda V na 100% nie TypeR, sadzac po budowie pompy i sposobie podlaczenia przewodow, zaden civic nie mial tak podlaczanych przewodow przy pompie.
Andrzej a patrzyłeś czy pod zbiorniczkiem na płyn jak odwrócisz pompe nie ma 1 wybitej ? Ja w swojej nissin tak mam.
Spychu czysto hipotetycznie jak podłącze na odwrót ( w stosunku do tego jak wcześniej pompa była zamontowana )wyjścia z pompy do wejść w korektorze ( Czy to rozdzielacz siły hamowania ) to co się stanie ?
Rozkminialiśmy z Andrzejem to przez telefon a ty chyba heble najlepiej ogarniasz.
Dobra, żeby nie robić zbędnych postów w temacie bo masz rzeczywiście zupełną rację. To niech kolega poda bude o jakiej mówimy i czy serwo zostało stare. Wtedy wszystko będzie wiadomo o czym mowa. Choć w zasadzie jeśli były pompy 1' ze śrubami po przekątnej to teoretycznie mógł ją dopasować do starego serwa.
Dobra, żeby nie robić zbędnych postów w temacie bo masz rzeczywiście zupełną rację. To niech kolega poda bude o jakiej mówimy i czy serwo zostało stare. Wtedy wszystko będzie wiadomo o czym mowa. Choć w zasadzie jeśli były pompy 1' ze śrubami po przekątnej to teoretycznie mógł ją dopasować do starego serwa.
z tego co kojarzę to serwo zostało stare buda eg5 hb
http://images63.fotosik.pl/858/bd4f2bf7f7ac4db2med.jpg (http://www.fotosik.pl)
zbiorniczek też ma znaczenie:) na moje to albo 1cal albo 15/16. Jeśli nie ma wybite, to poza rozkręceniem i zmierzeniem nie ma chyba opcji 100% identyfikacji ;)
chyba, że po średnicy obudowy też da się określić :D
Camellia Racing
09-04-14, 00:35
Fazi nie pierdziel bzdur sruby montazowe po prostej sa tylko w pompach Nissina civic 6g
Mam pompę Nissina i są po przekątnej.
Doprecyzuje Civic 6gen EJ/EK, zaden w serii nie mial pompy w ktorej sruby montazowe nie sa w jednej linii, tak samo jak prelude 5gen czy ITR.
W 6gen MA/MB byly pompy ze srubami po przekatnej, tak samo jak w Civic 5gen czy Accord 5gen i Prelude 4gen.
Dodatkowo wszystkie pompy z civic 5/6 gen, prelude 5gen, ITR maja przewody do przykrecenia, jeden na gorze pompy przed zbiorniczkiem, drugi z boku pompy.
Pompy z Accorda 5gen i Prelude 4gen maja oba podlaczenia z boku tak jak na zalaczonym przez Andrzeja foto.
Accord 6gen w tym i TypeR jesli dobrze pamietam ma pompy ze srubami w jednej linii i oba przylacza z boku pompy.
Spychu czysto hipotetycznie jak podłącze na odwrót ( w stosunku do tego jak wcześniej pompa była zamontowana )wyjścia z pompy do wejść w korektorze ( Czy to rozdzielacz siły hamowania ) to co się stanie ?
Szczerze to nie wiem :)
Czysto hipotetycznie, skoro Andrzej jezdzil na heblu 282 + 2 tloczki i bylo ok, teraz ma 300 na 2 tloczkach, gdzie klocek jest dokladnie taki sam jak przy 282 a srednice tloczkow w tych zaciskach z ATRa takie same jak tloczki w zaciskach z Legend i wtedy dzialalo a teraz nie do konca tak jak powinno to raczej pompa czy sekcje winne tu nie sa :)
Doprecyzuje Civic 6gen EJ/EK, zaden w serii nie mial pompy w ktorej sruby montazowe nie sa w jednej linii, tak samo jak prelude 5gen czy ITR.
W 6gen MA/MB byly pompy ze srubami po przekatnej, tak samo jak w Civic 5gen czy Accord 5gen i Prelude 4gen.
Dodatkowo wszystkie pompy z civic 5/6 gen, prelude 5gen, ITR maja przewody do przykrecenia, jeden na gorze pompy przed zbiorniczkiem, drugi z boku pompy.
Pompy z Accorda 5gen i Prelude 4gen maja oba podlaczenia z boku tak jak na zalaczonym przez Andrzeja foto.
Accord 6gen w tym i TypeR jesli dobrze pamietam ma pompy ze srubami w jednej linii i oba przylacza z boku pompy.
Szczerze to nie wiem :)
Czysto hipotetycznie, skoro Andrzej jezdzil na heblu 282 + 2 tloczki i bylo ok, teraz ma 300 na 2 tloczkach, gdzie klocek jest dokladnie taki sam jak przy 282 a srednice tloczkow w tych zaciskach z ATRa takie same jak tloczki w zaciskach z Legend i wtedy dzialalo a teraz nie do konca tak jak powinno to raczej pompa czy sekcje winne tu nie sa :)
Ok to może zle sie wyraziłem dokładnie eg4 silnik był d15b2 teraz jest d16z6 od początku było raczej miekko ale nie zastanawiałem sie na tym czy tak mam być i tak jezdziłem , ale teraz po czasie wydaje mi sie ze powinno byc twardziej , tym bardziej ze nie mam oznaczenia na pompie i nie wiem czy to 1 calowa czy serwo było wymienione z pompą , chyba jedna będzie trzeba kupić 1 calową razem z serwem wtedy sie okażę czy będzie poprawa
Ta pompa, ktora masz na 100% nie jest z civicka.
Jest z Accorda 5g lub Prelude 4g, moze byc 15/16" bo tam tez byl hamulec 262mm i dlatego jest miekko na 2 tloczkach.
Zmiana pompy na 1" ktorej bedziesz w 100% pewny to w tym wypadku chyba jedyny rozsadny wybor.
Ta pompa, ktora masz na 100% nie jest z civicka.
Jest z Accorda 5g lub Prelude 4g, moze byc 15/16" bo tam tez byl hamulec 262mm i dlatego jest miekko na 2 tloczkach.
Zmiana pompy na 1" ktorej bedziesz w 100% pewny to w tym wypadku chyba jedyny rozsadny wybor.
a moze być od mb6 anglika bedzie pasować razem z serwem do mojej budy
http://images64.fotosik.pl/861/e0489600cb28894bmed.jpg (http://www.fotosik.pl)
Bedzie pasowac ale bedziesz mial do przerobienia jeden przewod bo wkrecac go bedziesz od strony kielicha i bedzie bardzo ciasno.
Bedzie pasowac ale bedziesz mial do przerobienia jeden przewod bo wkrecac go bedziesz od strony kielicha i bedzie bardzo ciasno.
tak widzę właśnie, a od czego mogę jeszcze założyć żeby było dobrze
Prelude 4/5gen H22, ITR, MB6, Accord 5/6g z 1" wszystko w wersjach LHD oczywiscie, zeby obylo sie bez dodatkowego kombinowania.
Tylko musisz byc pewien, ze sa to pompy 1" bo we wszystkich tych budach wystepowaly tez pompy 15/16" :D jeszcze o ile dobrze pamietam w pompach z Accorda jeden z gwintow ma wieksza srednice wiec trzebaby dorobic przewod z odpowiednia koncowka.
Najlepiej gdybys dostal z europejczyka Prelude 5gen albo ITRa, bo tam sa pompy 1" z oboma gwintami takiej samej srednicy.
Szukaj z accorda, na alledrogo są dość wyraźne foty i można ją dorwać za 50pln (a nie za 150). do tego będzie pasowała do serwa, które masz ;)
Szukaj z accorda, na alledrogo są dość wyraźne foty i można ją dorwać za 50pln (a nie za 150). do tego będzie pasowała do serwa, które masz ;)
Właśnie od accorda kupiłem =spychu= mi pomógł znaleźć zobaczymy jak przyjdzie bo ponoć jedno mocowanie przewodu jest większe okaże się :)
jest jest, jedno wyjscie jest M10 a drugie M12. Można albo redukcję kupić albo przewód wymienić, ja wymieniłem cały przewód.
Tez mam pytanie, czy to 1" czy 15/16. Kupiono jako 1" z MB6, ale ten numer 23 cos nie pasuje.
http://shrani.si/f/1/tX/2DfMtf9I/dsc0018.jpg
http://shrani.si/f/47/J8/41v7GmC0/dsc0019.jpg
http://shrani.si/f/1R/26/1ITcerOE/dsc0020.jpg
Tez mam pytanie, czy to 1" czy 15/16. Kupiono jako 1" z MB6, ale ten numer 23 cos nie pasuje.
http://shrani.si/f/1/tX/2DfMtf9I/dsc0018.jpg
http://shrani.si/f/47/J8/41v7GmC0/dsc0019.jpg
http://shrani.si/f/1R/26/1ITcerOE/dsc0020.jpg
wydaje mi sie za to calowa bo tez miałem okazje taką kupić ale niby powinno być wybite 1 ,ale niech bardziej doświadczeni się wypowiedzą
pogooglowalem i pompy nissin maja numery w " a lucas w mm. Czyli mam pompe 23 mm, czyli 15/16".
kazik2_h9w3
04-07-15, 13:08
Podbije
Czyli jak na pompie lucasa mam na górze nr 25 to będzie calowka ??
Pytam dla pewności
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.