PDA

Zobacz pełną wersję : D15Z6 Problem !!! pomocy



KobiVILS
06-04-14, 23:13
Witam otóż jest taki problem z moja honda, przerywa miedzy 1000 do 4000 obrotów tak jakby szarpie i czasem na 5 biegu czuć taki lekki spadek mocy jak by hamowała i potem znów przyśpieszała kable i świece są nowe ! pomocy czy to mogą być wtryskiwacze ? robiona diagnostyka kompa kumpel coś spinał na krótko kablem i nic dodam że od kumpla D15Y7 wkręca się płynnie na obroty moja zaś szarpie i jest dużo słabsza od jego Hondy :(( co to za usterka ? proszę o pomoc dziękuje

jak zły temat to prosze o przeniesienie

FoX
06-04-14, 23:17
D15B7 :) zapomniales napisac ze jak gazujesz to masz prze skok na obrotomierzu przy 3 tys tak jak by chwile sie zaciął ... ale to może być wina budzika

KobiVILS
06-04-14, 23:19
Kurna wątpię, bo twoja się wkręca płynnie a moja przerywa, dzisiaj nie miałem szans z twoją na długiej ;/ ciekawe co to może być może ktoś miał coś podobnego

Olix
06-04-14, 23:21
a powyżej już normalnie się wkręca? sprawdzałeś kopułkę i palec?

KobiVILS
06-04-14, 23:26
powyżej idzie dobrze ale od zera jak dam but to muli strasznie ! :( nie nie sprawdzałem

MarcinWL
06-04-14, 23:42
Sprawdź ustawienie rozrządu. U mnie mulił do 4 tys. i nierówno się wkręcał, pasek był przestawiony o 1 ząb, po poprawnym ustawieniu znacznie łagodniej pracuje i poprawił się dół.

KobiVILS
06-04-14, 23:47
rozrząd jest po wymianie może to to, ale sprawdzimy jeszcze ten aparat zapłonowy bo jedni mówią że to przez wilgoć,

łagodniej pracuje i poprawił się dół. mój silnik na wolnych pracuje bardzo kulturalnie FoX może potwierdzić ale dół ma bardzo słaby, jak jest to winna rozrządu to bede musiał się tym zająć w najbliższą sobotę + czyszczenie krokowego przepustnicy i egr

FoX
06-04-14, 23:57
Możliwe że to rozrząd bo Mechanik źle ustawił także u kumpla w solce ...

KobiVILS
07-04-14, 00:02
zaje*ie zbycha xD :D ale problem był przed wymianą rozrządu wiec chyba "chyba" mogę to wykluczyć obstawiam A: aparat zapłonowy i wilgoć w nim B: zawór EGR C:sonda lambda ? D:korkowy raczej nie bo to by nie rowno pracował ;/

Możliwe że to rozrząd bo Mechanik źle ustawił także u kumpla w solce .. Problem tkwi raczej w felernej rolce napinacza która piszczy przy 5 tyś jak to Sajmon opisywał mogę sie mylić

KobiVILS
10-04-14, 15:08
Do zamknięcia problem zdiagnozowany, wadliwy aparat zapłonowy

Zamknąć