Zobacz pełną wersję : B18C4!Zapytanie!
Witam wszystkich!!Mam takie pytanie odnośnie mojego silnika B18C4,jakieś dwa miesiące temu zacząłem odczuwać delikatne szarpnięcia silnikiem i bardzo delikatnie skacze skazówka od obrotomierza dosłownie milimetr w górę i milimetr w dół ,czy wie ktoś co to może być?Dodam ,że wcześniej czyściłem przepustnice!Proszę o jakieś podpowiedzi co to może być!
Mam jeszcze jedno pytanie!Czy od nie wyregulowanych zaworów auto może nie mieć mocy?Z ledwością wyciąga 190km/h
Wcześniej zbierało się całkiem żwawo,sprawdzałem kompresję ma na każdym po 11 barów,dodam,że wymieniłem też zawór v-tec,map sensor,filtr paliwa i dalej bez zmian,nie kopci przy normalnej jeździe,brak jakichkolwiek wycieków,nie pokoi mnie metaliczny dźwięk wydobywający się z pod pokrywy zaworów podczas wkręcania silnika na obroty.Proszę o jakieś wskazówki,porady!
z kompresją to masz słabo, u mnie w d15z3 jest po ok.13bar, a w Twoim silniku powinno być więcej
zaworki wyreguluj i sprawdź błędy, może wydech przytkany?
Może pojedź w końcu do normalnego mechanika, od kiedy pamiętam to masz problemy z ta C4,
Moglbys nagrac twn dzwiek, latwiej byloby nam cos podpowiedziec. Moga to byc LMA, hydrauliczne kasowniki luzu vtec.
B18C4 cis sprezania ma; nominalne 15,5, minimalne 9,5, zas maksymalna roznica pomiedzy cylindrami to 3.
Wiec jesli na kazdym masz po 11 to jest jeszcze dobrze. Zalezne jest tez to w jaki sposob bylo wykonywane, czy robiles moze tez probe olejowa?
Z pewnoscia rozregulowane zawory moga wplynac na prace silnika. Opisz cos wiecej o silniku? Nagle poczules utrate mocy? Cos w nim wymieniales wczesniej?
hydrauliczne
ze jakie? ;)
ze jakie? ;)
Hmm, wiec rozwin sie i opisz jak to dziala.
sebastanlec
23-04-14, 12:20
w najgorszym wypadku masz luz na wałkach i tez bedzie stukac, kasowniki tez moga hałasowac ale najpierw wyreguluj zawory
Same LMA wystepuja w 2 postaciach: nowsze - sprezynkowe i starsze - obudowa, a wsrodku niej sprezynka.
A tak to wyglada:
http://www.nsxprime.com/photopost/data/500/OEM_vs_new_style_LMA_1.jpg
Ale zwracam honor, bo pewnie miales na mysli te stare.
Same LMA wystepuja w 2 postaciach: nowsze - sprezynkowe i starsze - obudowa, a wsrodku niej sprezynka.
A tak to wyglada:
http://www.nsxprime.com/photopost/data/500/OEM_vs_new_style_LMA_1.jpg
Ale zwracam honor, bo pewnie miales na mysli te stare.
Nie widac zdjecia ale o to mnie chodzilo. Pozdrawiam! ;D
Witam!Próby olejowej nie robiłem,przyznam się nawet,że nie wiem jak!A przez te kasowniki to może mieć też mniej mocy? trudno to wymienić/
Niestety tam gdzie mieszkam niema dobrych mechaników sami partacze!
11 bara ,czyli już powili szykuje się remont silnika?Jak remont to co do wymiany i jakie koszty?
Dodam,że wcześniej czyściłem też przepustnice powietrza,może to pomoże w diagnozie!
W samym silniku nigdy nic nie robiłem!Chyba ,że poprzedni właściciel coś robił ,ale nic mi o tym nie wiadomo!
Wcześniej autko było zrywne jeszcze na 3-cim biegu zapiszczał,teraz na drugim ledwie piśnie,na 4-tym biegu obrotomierz zatrzymuję się na 6800obr i 190km/h i nie chcę dalej iść i to jest maximum,wcześniej jechałem i to bez jakiegoś długiego rozpędzania na autostradzie 220km/h i nie było problemu,silnik ma już 225tys przejechane!
Kolego, będę na majówkę w Czaplinku, rodziców odwiedzam, więc jak coś to możemy podłubać, a odnośnie mechaników to znam 1 ogarniętego w Wałczu.
Btw. fajnie się Twoje auto prezentuje, mijałem Cie służbową Laguną kombi na wylocie ze Złocka w sobotę :)
Kolego całkiem ,możliwe,że mnie mijałeś:) bo troszkę kursowałem po Złocieńcu.Staram się utrzymać autko jak najlepiej mogę.Dobrze wiedzieć,że jest ktoś z okolicy i zna dobrego mechanika!Kolego wszystko fajnie,ale ja na majówce jestem o jakieś 600km od Czaplinka,wiesz robota,może innym razem się spotkamy i kukniemy do autka,mam nadzieję,że będziemy w kontakcie!Pozdrowienia!
Witam!Dalej wałkuję ten temat,ostatnio zauważyłem,że przy schodzeniu silnika z obrotów jest metaliczne tryknięcie w okolicy wtrysków od strony rozrządu !Jakieś pomysły?
Witam!Nagrałem też filmik,wsłuchajcie się ,między dźwiękiem pracy zaworów słychać metaliczny dźwięk, może to pomoże w diagnozie co to może być!
http://youtu.be/KKLD8HDOwpA
Witam!Nagrałem też filmik,wsłuchajcie się ,między dźwiękiem pracy zaworów słychać metaliczny dźwięk, może to pomoże w diagnozie co to może być!
http://youtu.be/KKLD8HDOwpA
LMA masz wy*****e i to konkretnie, jeśli mnie pamięć nie myli ktoś miał kiedyś problem z LMA i brakiem mocy na początku Vteca :)
Wiem ,że to głupio zabrzmi ,ale co to jest to LMA i gdzie się znajduję i czy to poważna usterka,czy trzeba to już wymieniać ,czy mogę jeszcze śmigać na tym?
OK już wiem co to jest!Czy wymiana tego jest trudna dla człowieka,który nigdy w silniku nie grzebał?
Przez te kasowniki walnięte kasowniki silnik traci też na mocy tak?bo od jakiegoś czasu nie zbiera się tak jak się zbierało!Teraz to max 190km/h a wcześniej 230km/h
Zeby wymienic kasowniki w B serii trzeba wyciagnac walki i dzwigienki zaworowe, jesli czujesz sie na silach probuj:D raczej nie w nich lezy przyczyna utraty mocy
No trochę roboty jest z tą wymianą!A z utratą mocy to sam już nie wiem,wcześniej czyściłem przepustnice i wlałem do zbiornika z benzyną preparat do czyszczenia wtrysków http://www.amazon.de/Liqui-Moly-5110-Injection-Reiniger-300/dp/B001CZKC3M
może ten preparat to jest przyczyna utraty mocy?
Odnośnie LMA, wyczytałem kiedyś na forach, że niektórzy kupują je z H22 i wsadzają do B18. Tańsze są.
Tansze to raz, w tych z h22 nie ma co sie popsuc.
Koledzy ,ale to są te sprężynowe już.czy te normalne?
Możliwe, że trzeba zastosować jeszcze podkładki bo są "krótsze". Ale upewnij się jeszcze.
OK!Najzwyklejsze podkładki czy muszą być jakieś specjalne?
Koledzy jeszcze wyreguluje zawory może to coś pomoże!Tylko pytanie ile mają mieć na ssącym a ile na wydechowym?
Wyregulować na pewno nie zaszkodzi i to nawet dość często u nas wypada. Wartości takie jak w manualu ale sam czekam na potwierdzenie tego. Na pewno nie mogą być takie same na dolotowe i dolotowe
Zgodnie z manualem od B-serii i tym co na forum wielokrotnie powtórzone:
Ssący: 0,15 – 0,19 mm
Wydechowy: 0,17 – 0,21 mm
dla porównania dla Dserii:
Ssący: 0,18 – 0,22 mm
Wydechowy: 0,23 – 0,27 mm
Dzięki koledzy biorę się do roboty!
Koledzy oto co zrobiłem,wymieniłem przepustnicę powietrza,wymieniłem wtryski oraz wyregulowałem zawory,efekt jest taki ,że po wymianie przepustnicy i wtrysków nic się nie zmieniło czyli to nie jest wina braku mocy,po wyregulowaniu zaworów też nic się nie zmieniło poza tym ,że fajnie cicho silniczek pracuję,zawory były strasznie rozregulowane na wydechu miały nawet po 0,32 sprawdziłem też kasowniki luzu v-tec,otóż parę kasowników wciskało się lekko a parę ciężko,ale żaden nie tykał przy powrocie jak widziałem na filmiku!
Koledzy może to coś pomoże w diagnozie!Jeszcze jedno, może to być wina felg? mam założone felgi 17/45/215? Dodam też,że po tych wszystkich wymianach i regulacji dalej występują szarpnięcia silnikiem!!Jakieś pomysły?
I co koledzy żadnych pomysłów?A mogły się powypalać gniazda zaworowe jak były rozregulowane zawory i przez to nie ma dobrej kompresji?
A jak się sprawdzić ciśnienie oleju,czy załącza się v tec?
Koledzy może jest padnięty jakiś czujnik?Jutro zrobię reset komputera!Spróbuję nagrać filmik jak jeździ auto!
A jak się sprawdzić ciśnienie oleju
Podłącz manometr jak nie masz to u mechanika bedą mieli i wszystko się okaże jakie ciśnienie jest
Ciśnienie na tłokach już patrzyłem jest po 11,3 bara,na jednym tylko 11,9
To już stanowczo mało. Przy 10.5 chyba honda remont zaleca. Ale sprawdzałeś to po regulacji zaworów bo to ma wpływ na to
http://img94.imageshack.us/img94/1563/beztytuu1ev.png
Ciśnienie sprawdzałem przed regulacją zaworów,a po regulacji zaworów wydaje mi się,że na drugim biegu na małych obrotach jest słabszy niż wcześniej!
Dzięki kolego za ściągawkę!
Kolego a gdzie można dostać takie fajne instrukcje do b18c4?
Ciśnienie sprawdzałem przed regulacją zaworów,a po regulacji zaworów wydaje mi się,że na drugim biegu na małych obrotach jest słabszy niż wcześniej!
Dzięki kolego za ściągawkę!
Kolego a gdzie można dostać takie fajne instrukcje do b18c4?
Jak byś był ciut sprytny to byś wpisał nazwę PDF w google ;) Jedź na hamownie zobacz co się dzieje na wykresie, bo ładujesz hajs cały czas i gówno to daje.
Kolego a gdzie można dostać takie fajne instrukcje do b18c4?
A jak byś był jeszcze bardziej sprytny, to byś wszedł w przyklejony temat z instrukcjami i sobie pobrał.
Koledzy jakieś namiary w pobliżu Złocieńca na dobrą hamownie?Powoli tracę cierpliwość i chyba zrobię kompletny remont silnika tylko sprawdzę jeszcze parę opcji!
Napisz w jednym poście co dokładnie robiłeś przy aucie bo ciężko to ogarnąć. Zbyt pochopnie nie rzucaj się na remont bo przyczyna niekoniecznie musi tkwić w mechanicznej części silnika.
Tak mi się wydaje że muła największego to robią 17 i szerokie opony. A tak na marginesie to klocki w prowadnicach chodzą swobodnie ?
A więc,wymienione zostały zawór v -tec,przepustnica,kable zapłonowe wtryski,map sensor,filtr paliwa,wyregulowane zostały zawory,po regulacji na 2 biegu jak by od dolnych obrotów był słabszy,troszkę też zaczął kopcić,ale bardzo delikatnie,wcześniej tylko na v -tecu osmolił rurę !
Klocków w prowadnicach nie sprawdzałem!może być to wina aparatu zapłonowego?z 5 miesięcy temu był ustawiany bo cewka siadła i wymianę zrobiłem,może to sonda lambda,sondy jeszcze nie sprawdzałem!Jak ją sprawdzić zwykłym miernikiem ?
W silniku nadal występują delikatne szarpnięcia!Kompresja była sprawdzana,ale źle jeszcze raz muszę sprawdzić,po prostu sprawdzałem na tylko jednej wykręconej świecy i tak po koleji a prawidłowo trzeba wykręcić wszystkie i odłączyć aparat zapłonowy tak?
Wykręcasz świece, tak. Możesz odłączyć kostkę przy aparacie, aby nie było żadnego przebicia. Warto również odłączyć przekaźnik paliwa, aby wtryski nie podawały paliwa podczas kręcenia. Najlepiej jakbyś zorganizował czujnik ciśnienia wkręcany. Te przykładane niestety są niedokładne ze względu na niekoniecznie dobre uszczelnienie-podają zaniżone ciśnienie.
Jeśli mówisz, że autko ma muła od niski obrotów. Zainteresowałbym się ciśnieniem paliwa. Jaki masz kolektor dolotowy? Oryginalny z klapkami IAB? Sprawdź czy odpowiednio one pracują, może podciśnienie jest nieszczelne i klapki nieodpowiednio pracują.
Wszystko w tym aucie jest Oryginalne ,żadnych zmian nie robiłem,IAB patrzyłem,klapki się otwierają,ale i tak one się otwierają na wysokich obrotach a auto ma muła od 1000 do 2500 obr i później dopiero od 6000 na 4 i 5 biegu słyszę ,że IAB działa klapki się otwierają i zaczyna wyć ale nie ma mocy!
I licznik staje na 180/190 km/h max
A jeszcze jedno przy schodzeniu z obrotów w silniku słychać metaliczne tyrknięcie bardzo króciutko!
A może katalizator?
U mnie też vmax był 180-190, przez ostatni miesiąc znaczny spadek mocy, na vtecu tylko wyła a nie jechała aż tu wczoraj kaplica... Coś się tam chyba oderwało i przytkało wydech, teściu musiał mnie holować bo auto nie miało mocy i nie szło jechać nawet na 2 biegu. Myślałem że może pasek przeskoczył bo stało się to podczas wyprzedzania i redukcji biegów ale na szczęście nie. Mechanior rozciął puchę, wybebeszył dziada i teraz auta nie poznaję. A kat był wręcz stopiony...
U mnie kiedys za czasow 1.4 podobna sprawa byla. Tyle,ze zatkaniu ulegl tlumik koncowy.
Wczoraj sprawdzałem prowadnice hamulców,bez zarzutów ,kołka się kręcą jak ta lala,a co do katalizatora to sprawdzę na bank tylko dopiero za miesiąc bo wracam z roboty, mam calutki drugi wydech od kolektora do tłumika końcowego!
Tłumik końcowy sprawdzony czyściutki!!
Tomek to nie końcowy. Wywal kata. W mojej poprzedniej mb6 koleś mnie ganiał do póki kata nie wywaliłem.
później to i nawet h22 smigałem .
Ja teraz wywaliłem kata i seryjny koniec. Za kata rurka 2" i koniec DjHammer 2.25" .
Jedyne co mnie w tym setupie denerwuje to to ze bardzo słabo słychać vita i i aby.
Nie jest to zależne od katalizatora. Możesz jeszcze spróbować podmienić przekaźnik pompy paliwa, może niedomagać i się dzieją takie śmieszne rzeczy.
Koledzy a gdzie się znajduję ten przekaźnik pompy paliwa?A co do kata to sprawdzę go bo mam calutki wydech razem z drugim bardzo dobrym katem!
Pompa paliwa może być też tego przyczyną? Na ssaniu chodzi silniczek równiutko a jak ssanie się wyłączy to chodzi równo od 15 d0 20 sek i pomiędzy tymi sekundami delikatne szarpnięcia silnikiem!Może to uszczelka pod głowicą ,ale nie za uwarzyłem ubytku płynu chłodzącego,olej też ma odpowiedni kolor nie ma w nim płynu!
Koledzy gdzie znajduje się ten przekaźnik pompy paliwa?Chcę też sprawdzić pompę paliwa jakieś fotki jak się do tego zabrać?
pompę paliwa łatwo sprawdzić czy działa, po przekręceniu kluczyka powinno być ją słychać przez ok 2s.
Za pompę chyba odpowiada główny przekaźnik który znajdziesz za schowkiem po lewej stronie pod kierownicą.
Pompę słychać,ale nie wiem czy daje odpowiednie ciśnienie!A ten przekaźnik jak wygląda jakieś foto?
Co do ciśnienia na pompie, to chyba tylko pomiar ciśnieniomierzem, choć w wypadku sporego spadku zaświecił by ci się błąd ubogiej mieszanki, zwłaszcza na wysokich obrotach.
Co do przekaźnika, to jeśli pompę słychać (po włączeniu zapłonu ma działać przez 2 sekundy, zaś po odpaleniu powinna pracować cały czas) to przekaźnik na 99% sprawny.
Co do ciśnienia na pompie, to chyba tylko pomiar ciśnieniomierzem, choć w wypadku sporego spadku zaświecił by ci się błąd ubogiej mieszanki, zwłaszcza na wysokich obrotach.
Co do przekaźnika, to jeśli pompę słychać (po włączeniu zapłonu ma działać przez 2 sekundy, zaś po odpaleniu powinna pracować cały czas) to przekaźnik na 99% sprawny.
Opisz w jaki sposób zaświeciłby mu się błąd ubogiej mieszanki?
Do autora wątku, ściągnij manuala, nazywa się AERO98 i jest w pdf'ie. Znajdują się tam wszystkie dane i opisy tego auta i układu napędowego. Wyszukaj dobry warsztat i poproś o zmierzenie ciśnienia paliwa. (Jest to dokładnie opisane w manualu) Dodatkowo jest tam opisane jak krok po kroku sprawdzać cały układ wtryskowy.
Zwyczajnie, na pomarańczowo, kodu błędu nie pamiętam, ale związany był z sondą lambda (zbyt uboga mieszanka), u mnie coś takiego wyskakiwało, okazało się że filtr paliwa był zapchany i ciśnienie paliwa przy dłuższym obciążeniu spadało.
Błąd sondy nie zawsze spowoduje zaświecenie kontrolki Check engine. Ale kolega błędy chyba sprawdzał, co nie?
dzięki kolego za info już mam manuala i sprawdzę po kolej tak jak w opisie!
błędów nie sprawdzałem jeszcze!
Sprawdz bledy w ecu. Drucikiem robisz zworke w dwupinowej kostce,ktora znajduje sie pod schowkiem.
I jak zrobię tą zworkę to jak rozpoznam czy jest błąd w ecu?
W manualu, ktory sciagnales rowniez jest opis sprawdzania bledow. Odczytuje sie kod bledu zapisanego w ecu po ilosci blyskow lapki check engine.
Siemka! Jeszcze nic nie sprawdzałem wiecie robota!Auto dalej się zachowuje tak jak przedtem czyli szarpie silnikiem od czasu do czasu i brakuje mu mocy na każdym biegu oprócz pierwszego!Przejechałem już tak 1500 km i nic się nie zmienia płyny nie ubywają itd!Za poważną robotę wezmę się dopiero 2-go sierpnia urlop :)Jak nic się nie zmieni to wymiana silnika na drugi!
Dziwne ze nie możesz z tym dojść. Nie robiłeś tej wzorki? Spinacz do papieru i myk. Minuta roboty.
Jak Ci nie bierze oliwy to nie wymieniaj silnika. Ja bym stawiał na układ zapłonowy.
jeszcze nie robiłem tej zworki!,wcześniej w aparacie zapłonowym wymieniałem cewkę jakieś 2 miesiące temu i ustawiałem kąt wyprzedzenia wszystko śmigało jak tra lala!Może i masz rację, warto jeszcze raz zobaczyć,mam drugi aparat zapłonowy to go zamienię i zobaczymy czy to to!Idę zrobić tą zworkę!
http://youtu.be/ukwH1nPKm1o tu jest filmik check engine
napisz coś co wyczytałeś z niego jest jakiś błąd?
mi wygląda to na 1, czyli "PODGRZEWANY CZUJNIK TLENU (H02S)"
A co to takiego i gdzie się znajduję?jakieś foto?
ok to sonda lambda tak?
A co to takiego i gdzie się znajduję?jakieś foto?
ok to sonda lambda tak?
Widzisz. Teraz szukaj dobrej sondy! I być może niepotrzebnie tyle grzebania było. Oby! Tego Ci życzę :-)
Aaa i auta nie musisz palić jak sprawdzasz błędy :-)
ok na razie dzięki!Zobaczymy czy to sonda,sondę wykręcę od drugiego auta podłącze i daj boże,żeby to było to!
Siemka!Jest totalna załamka,właśnie jestem świeżo po wymianie sondy lambdy i katalizatora i nic się nie zmieniło dalej jest jak jest,szarpie od czasu do czasu i ma zamulenie na niższych obrotach na drugim biegu na 2500 obr gaz do dechy a on nie jedzie,rozpędza się powoli i dopiero przy 3800 zaczyna jechać! Sam już nie wiem co to jest!
Na wyższych biegach np:na czwartym biegu przy 130km/h i przy 5000tys obr gaz do dechy i zamulenie, powolne rozpędzanie się auta,jeszcze poleci 180km/h a i jeszcze przy każdej zmianie biegów jest coś takiego jak by silnik chciał ciągnąć i nagle zamulenie!
Jest kolega ze Szczecina w Wałczu?To może razem byśmy zobaczyli co to może być!
Koledzy chcę jeszcze wymienić pompę paliwa,jak to zrobić najszybciej i gdzie się ona znajduję,muszę bak demontować czy jak?
Pompa jest w baku po stronie kierowcy, więc bak trzeba demontować.
Kanape trzeba demontowac a nie bak:P
Głowy co prawda nie daję jak jest w Aerodecku, ale u mnie w MB2 pod kanapą (a właściwie pod podłogą bagażnika) jest tylko dostęp do pływaka, zaś aby do pompy się zabrać trzeba demontować zbiornik.
PS: sprawdziłem w manualu dla aerodecka i tam również jest napisane, że trzeba demontować zbiornik.
Kolego, mam nadzieje, ze juz sprawdzales czy rozrzad siedzi na znakach. Mialem podobna przypadłość w swojej d serii. Ogolny mul, szarpanie, nieprawidłowy dźwięk silnika. Walczylem z tym ponad pol roku, jednak jak zajrzalem na znaki to sie okazalo ze byl przestawiony pasek, u mnie akurat o polowe zabka. U ciebie moze byc podobnie. Warto to sprawdzic, nic nie kosztuje.
PS: sprawdziłem w manualu dla aerodecka i tam również jest napisane, że trzeba demontować zbiornik.
A to sorry, nie spojrzalem ze to temat w dziale angielek ;)
Przed wymianą pompy (jako że trochę roboty z tym jest) warto sprawdzić czy ta co jest daje poprawne ciśnienie.
Kolego, mam nadzieje, ze juz sprawdzales czy rozrzad siedzi na znakach. Mialem podobna przypadłość w swojej d serii. Ogolny mul, szarpanie, nieprawidłowy dźwięk silnika. Walczylem z tym ponad pol roku, jednak jak zajrzalem na znaki to sie okazalo ze byl przestawiony pasek, u mnie akurat o polowe zabka. U ciebie moze byc podobnie. Warto to sprawdzic, nic nie kosztuje.
No właśnie. Sprawdz rozrząd jeszcze.
p.s mogłeś nie dawać katalizatora. Szkoda kasy. Bez jest lepiej.
rozrządu nie patrzyłem ,ale zobaczę jutro,a pompę chcę wymienić bo już nie wiem czego się czepić,pompa też już chyba nie domaga bo zawsze rano muszę go po pod pompować i pali na pyk jak nie pod pompuję to chechła przez chwilę!
wiem,że bez katalizatora jest lepiej he he!
To sprawdź rozrząd. Skoro tak pompa się zachowuje to może być ze ma spadki ciśnienia.
Właśnie zaczynam walczyć z rozrządem i pompą!Wieczorkiem napiszę co z tego wynikło!
A więc tak rozrząd sprawdzałem wszystkie znaki się zgadzają,pomp jeszcze nie wymieniłem,zdecydowałem się już ,że wymieniam silnik na drugi,dzisiaj jeździłem tym drugim pięknie śmiga i się zbiera jak trzeba,tylko teraz kwestia tego czy na dwie osoby jest to dużo roboty i czy zdążę do soboty bo w sobotę mam ślub własny he he!
Sam słupek przekładasz? Czy komplet z osprzętem?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?218124-Niestabilna-moc-w-D15Z6
Cały silnik z osprzętem,koledzy a jak jest z przełożeniem kompa z innego auta takiego samego i tak nie będzie działał bi immobilizer nie pozwoli odpalić auta,ajka ominąć immobilizer?
Immo trzeba usunac, kwestia chwilki z lutownica. Podesle Ci link pozniej na PW.
Co jest do cholery z tym silnikiem? Przecież nie ma opcji zeby nie można było tego zrobić.
W poprzednim silniku miałem podobny problem z mocą i leżał po stronie prowadnic które rozjebały uszczelniacze i auto że robiło zasłone dymną za soba to nie miało mocy od 6krpm
Dzisiaj jeszcze raz byłem podłączyć go pod kompa,zero błędów ciśnienie paliwa jest na wolnych obrotach 2,8 bara podczas przyspieszania podchodzi do 3,7 bara i z momentem kiedy auto przyśpiesza ciśnienie powoli schodzi do 2,8 bara,moje auto nie kopci prawie w cale tylko przy odcięciu ale to norma!Dzisiaj właśnie się dowiedziałem od trzech mechaników,że nie podejmą się przełożenia silników ,brak czasu i za dużo roboty jak na 1,5 tygodnia,zostałem na lodzie a za 1,5 tyg jadę do roboty za granicę właśnie tym autem!
A więc tak, przeczytałem temat jeszcze raz i wymieniłeś już:
zawór v-tec
map sensor
filtr paliwa (ciśnienie ok)
wtryski
przepustnica
regulacja zaworów
kable zapłonowe
sprawdzone ciśnienie paliwa
sonda lambda
katalizator
rozrząd
(jak coś pominąłem to możesz dopisać)
Wg tego co piszesz że się dzieje, to głównymi podejrzanymi powinny być sonda, rozrząd i czujnik położenia przepustnicy, jednak to już wymieniałeś. Kolejne powinny być inne elementy zasilania paliwem (m.in. regulator ciśnienia), dolot powietrza, układ kontroli emisji i wtryskiwacze. Wg manuala kolejny powinien być komputer.
Sporo dodatkowo mógł by powiedzieć test składu spalin (można go zrobić w każdej lepszej stacji diagnostycznej).
Dolot powietrza masz oryginalny, czy coś było zmieniane? Sprawdzałeś czy jest drożny?
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś na filtrze, czy na listwie?
A czy sprawdzałeś na standardowym rozmiarze kół? Niby 17' to nie jest jakoś strasznie dużo, zwłaszcza że profil 45 "zmniejszy" całe koła.
Użytkownik brylant1 przekładał mi silnik z anglika do mojego mb6 3 dni. Oczywiście obydwa silniki trzeba było wyciągać.
A więc,regulator paliwa wymieniony wczoraj bez zmian,filtr jest orginalny,czujnik położenia przepustnicy odpada bo cała przepustnica wymieniona i działa jak należy
Ciśnienie paliwa sprawdzałem na filtrze paliwa na wolnych obrotach 2,8 bara przy przyspieszaniu 3,7 bara i z momentem przyspieszania spada do 2,8 bara,komputera jeszcze nie wymieniałem bo trzeba jakoś immobilizer odłączyć a nie wiem jak a kompa mam drugiego w angolu
Na orginalnych felgach nie sprawdzałem bo w ubiegłym roku jeździłem na 17 i nie było problemu!
Dzisiaj jeszcze pompę paliwa wymienię!
Pod aparatem zapłonowym są jakieś dwa czujniki co one mierzą i czy one też mogą mieć coś wspólnego ze spadkiem mocy?
Większy czujnik podaje sygnał do kompa jaka jest temp. silnika, mniejszy sygnał na zegar na tablicy. Ten większy czujnik lubi nieraz dać ciała. Polega to na tym, że wysyła sygnał do kompa że silnik jest za gorący i komp "przykręca mieszankę". Przerabiałem to w swoim aucie, jak silnik nie był gorący, to jakoś jechała ale jak już się pogrzał, to jakbym załadowaną lawetę ciągnął. Żadna samodiagnostyka nie wykrywa jego usterki. Trzeba go po prostu wymienić. Koszt około 60pln.
Usuwaj immow kompie z angola i wsadz go na probe do Ciebie, starego silnika. Link; http://hackedecu.com/obdiia-dc2r-immobilizer-removal
dzisiaj wymieniłem pompę paliwa tamta była kiepska teraz auto zbiera się troszkę lepiej żwawiej reaguję na gaz,ale to jeszcze nie to!
Czy ktoś po Polsku może mi opisać co mam zrobić ,żeby odłączyć to immo,(nie znam angielskiego) kolega puścił linka do fotek i opisu po angielsku!
A ja dziś rano jadąc do pracy po jakimś kilometrze auto zaczęło się dusić za chwile odpuściło i znów zaczęło się dusić i po jakoś 50 metrach ustalo. Wtf? Pierwszy raz tak miałem i oby ostatni.
U mnie też właśnie tak jest są dni ,że ma muła cały czas a są dni ,że przez godzinkę zbiera się żwawo a później muł!
Kiślu rozkmiń jeszcze z podmianką kompa... nie ma c**** żeby nie dało się zweryfikować co temu C4 dolega!
aaa..i jeszcze podmień te czujniki temp. z głowicy.... Nie wiem czy podmieniałeś,a nie chce mi sie wracać stronami bo mam kaca :p
Widzę, że masz seryjnego ssaka. Sprawdź czy wszystko w porządku z IAB (najlepiej byłoby wstawić pewny komplet na podmianę). U mnie kiedy IAB świrowało też miałem mocno zdławioną moc.
Co do czujników jeszcze nie podmieniałem ,kompa też nie, wszystko ogarnę jutro, dzisiaj mam poprawiny też się jeszcze nie ogarnąłem he he!
Widzę, że masz seryjnego ssaka. Sprawdź czy wszystko w porządku z IAB (najlepiej byłoby wstawić pewny komplet na podmianę). U mnie kiedy IAB świrowało też miałem mocno zdławioną moc.
Mógłbyś dokładniej opisać? Jak to się objawiało, jak to zdiagnozowałeś?
Po niedawnym swapie na B18c4 wstawiłem puszkę podciśnienia od H22 (seryjnej niestety nie miałem) i ogólnie musiałem kombinować co do czego. Po złożeniu i odpaleniu wszystko wydawało się działać. Do czasu. Po tygodniu samochód dostał ostrego muła i szedł jak moja stara D seria. Potem auto trafiło do Ssg i powiedzieli że IAB miało źle połączone podciśnienia i motylki się nie otwierały. Byłem trochę zaskoczony, ale faktycznie samochód znowu zaczął się trochę lepiej zbierać. I znowu do czasu :D Ostatnio dałem oddzielne kroćce podciśnień do regulatora ciśnienia paliwa i oddzielne do IAB (a nie seryjnie, razem, połączone trójnikiem, którego zresztą nie miałem i musiałem wyrzeźbić). Efekt jest taki, że auto mocno odżyło. Przynajmniej u mnie problem powinien być z IAB, choć nie wiem jeszcze czy został rozwiązany i czy wszystko jest sprawne (na razie jest ok).
Tak więc polecam sprawdzić jeszcze dla pewności IAB zanim będziesz pchać się w większe koszty.
To akurat proste. Pod maskę ręcznie przepustnice i widać czy się podnosi IAB. ..a raczej czy pracuje puszka podciśnienia .
W teorii. W praktyce może wariować czego mój przypadek jest dowodem.
Ale sam stwierdziłeś, że miałeś je źle podłączone, jakoś pokombinowane.
To nie ja stwierdziłem, tylko SSG. Dziwne, bo auto na początku po złożeniu całości, ze "źle" złożonym IAB miało na kopa, później go utraciło. Potem SSG rzekomo poprawiło mi podciśnienia i w sumie coś tam było czuć, że znowu lepiej idzie. Po kilku dniach znowu jednostka mi osłabła. Dopiero ostatnio kiedy podłączyłem oddzielnie IAB samochód zauważalnie lepiej szedł. Nie wykluczam jednak, że mam coś jednak nie tak z zaworkiem IAB lub samym zbiornikiem podciśnienia. Dlatego też radzę sprawdzić to zamiast pchać się od razu w o wiele większe koszta.
A więc właśnie wróciłem z przekładania kompa z angola i czujnika temperatury silnika,otóż czujnik bez zmian czyli miałem dobry,zero jakichkolwiek zmian,komputer z angola bo obejściu immo (dzięki koledze) podpięty do mojego,wynik,zero zmian to nie komputer właśnie na nim jeżdżę teraz,zrobiłem 30km bez efektu!
Zauważyłem ciekawą sytuację a raczej wysłuchałem,przy 1200 tys obrotów pojawia się metaliczny zgrzyt w okolicy paska rozrządu,dzieję się to tylko przy tych obrotach troszkę niżej albo wyżej i cyka ładnie!
Koledzy u mnie z IAB jest niby wszystko ok,nic nigdy tam nie grzebałem z żadnym podciśnieniem ,dzisiaj założyłem też stożek,żeby sprawdzić czy coś się zmieni IAB działa bo słychać piękny dźwięk i na pierwszych 3-ech biegach jakoś jedzie !
Koledzy a w kolektorem ssącym może być coś nie tak,oprócz przepustnicy,czujników,tam też idzie jakieś podciśnienie!
Mija pierwsza diagnoza była taka,zauważyłem delikatne szarpnięcia silnikiem i metaliczny dźwięk w okolicy wtrysków,oraz na autostradzie problem z osiągnięciem prędkości 190km/h!
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem ciśnienie na tłokach,tym razem dobrze zmierzone, mam 12 bara a w angliku 14 bara,czyli po prostu remont,jeszcze jedno zauważyłem,rano jak wstałem podnoszę maskę i widzę,że wąż od chłodnicy był płaski jak pasek od spodni a w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto,czy to normalne czy nie????
Nie, to nie jest normalne, jeśli spada ciśnienie w układzie, korek ma za zadanie się odblokować i zaciągnąć płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, albo po prostu powietrze (jeśli płynu w zbiorniczku nie ma).
Monimalne cisnienie sprezania to 9,5 jesli dobrze pamietam. A jakie roznice pomiedzy cylindrami?
Między cylindrami patrząc od rozrządu na 1 -12 bara 2- 11.9 bara 3-12 bara 4-12 bara tak to wygląda!A co do tego zbiorniczka to już dolałem płynu, a może być to wina uszczelki pod głowicą,że brakowało płynu w zbiorniczku?
Silnika nie wymieniłem,brakło czasu,jadę na takim do roboty!
Jeszcze co zauważyłem ,podczas jazdy np:z prędkością 70km/h wrzucam ma luz i obroty trzymają się ciągle na 1100 obr/min,czy to normalne?normalnie powinny spaść do swoich normalnych obrotów coś koło 800obr/min
Mam tak samo, dopiero jak się zatrzymam na luzie, to spadają do 800 :)
Jeszcze co zauważyłem ,podczas jazdy np:z prędkością 70km/h wrzucam ma luz i obroty trzymają się ciągle na 1100 obr/min,czy to normalne?normalnie powinny spaść do swoich normalnych obrotów coś koło 800obr/min
To jest ok. Normalna sprawa.
Też raz miałem, że ubyło całego płynu chłodniczego ze zbiorniczka w poprzednim mb6, a uszczelka była cała i później nigdy się to nie powtórzyło.
Jeszcze co zauważyłem ,podczas jazdy np:z prędkością 70km/h wrzucam ma luz i obroty trzymają się ciągle na 1100 obr/min,czy to normalne?normalnie powinny spaść do swoich normalnych obrotów coś koło 800obr/min
Normalne, komputer podbija obroty bo jest w ruchu. Czemu nie pojechałeś silnikiem na hamownie żeby zobaczyć jak kreski sie układają?
Chłopaki a ja u siebie dziś zauważyłem dziwną reakcję...w B18C4...
Startuje z 1go biegu delikatnie przyśpieszam....ponad 5tyś obr włącza sie VTEC i czuc zmianę(szarpnięcie) ale jak by zmula na chwilkę...i tak na kazdym biegu...dojdzie do iIAB i przyśpiesza normalnie...
Jeśli startuje z kopyta to nie czuć tego bo zaraz IAB sie włącza...tylko jak deeeelikatnie przyśpieszam to jest taki efekt.
Macie podobnie?
Bo mi sie wydaje że przy przełączaniu Vitka powinno sie odmulać...
W sumie na hamowni nie byłem,troszkę z braku czasu wiecie własne wesele i w sumie to nawet się nie orientuje gdzie taka się znajduję w pobliżu Złocieńca!
Ja też mam tak z tym vitkiem przy lekkim wkręcaniu na obroty gdzieś około 5500 obr/min jest lekkie przymulenie na v-tecu
Na początek, jak mamy OEM ssący i komputer też to:
VTEC jest w okolicach 4600, a IAB 5650 obrotów
To dziwne bo u mnie IAB słychać i czuć od 6000.
U mnie też przy 6000 słychać!
Dzisiaj zrobiłem 600km i co zauważyłem,auto zbiera się jakoś na pierwszych 3-4 biegach tak do 140km/h a później strasznie powolutku do 180km/h i jak bym gwoździa wbił silnik wyje nawet jak się załączy IAB zero rezultatu ,obrotomierz też nie drgnie!
Auto przejechało 600km i nic się złego nie stało spalanie normalne,wydech troszkę okopcony,oleju nie ubyło,płynu w chłodnicy też nie!
Może to kwestia lekkiego przekłamania licznika. IAB otwiera się zgodnie z manualem powyżej 5750 obr/min.
Jeśli wszystko z silnikiem w porządku, oleju nie łyka to tylko jeździć.
Nie chce mi się wracać. ..a sprawdzałeś czujnik położenia przepustnicy?
Tak czujnik był zmieniony z całą przepustnicą!
A moze kuna ci wskoczyla pod maske i pociela instalacje? :P
A moze kuna ci wskoczyla pod maske i pociela instalacje? :P
Jeżozwierz
Nie patrzyłem,ale raczej nie bo by coś innego wariowało też!Tak na wszelki wypadek zobaczę!
Kable są ok,nic ich nie pogryzło!
Sprawdzałeś czujnik IAT? Dokładnie to ten s****ysyn
http://flushstyle.pl/wp-content/uploads/2012/11/2012_05_MA9_VTIS_AKU_001_ZOY_SPEC_COM.jpg
Auto miałem opór zamulone, przestało jeździć na gazie i w dodatku po jednym dniu wywaliło mi błąd, Wymieniłem ten czujnik na ten który miałem w Angliku i auto odzyskało moc i jeździ na gazie jak powinien ;)
Ale sprawdzales czujnik? Jesli dobrze pamietam,kolega nie ma bledow w ecu. Czy te zamulenie nadal wystepuje?
Tak jest żadnych błędów,czujnik ten co jest na fotce też zamieniałem i bez zmian!
Wszystkie czujniki jakie są w tym aucie zostały podmienione z anglika!
I jakie objawy są nadal? Nadal się "dusi"?
Tak jest żadnych błędów,czujnik ten co jest na fotce też zamieniałem i bez zmian!
Wszystkie czujniki jakie są w tym aucie zostały podmienione z anglika!
5l benzyny i zapałki Ci się przydadzą i po kłopocie :D
Moze kolego napiszesz liste co juz zrobiles, bo teraz ciezko sie polapac co bylo grzebniete, co nie. Cudow nie ma.
Moze kolego napiszesz liste co juz zrobiles, bo teraz ciezko sie polapac co bylo grzebniete, co nie. Cudow nie ma.
Wszystko oprócz rozbierania silnika ;)
Wszystko oprócz rozbierania silnika ;)
Wydaje mi się ze lepiej coś wnieść w temat niż z kolegi szydzic. .
Każdemu z nas może się to przytrafić.
Wydaje mi się ze lepiej coś wnieść w temat niż z kolegi szydzic. .
Każdemu z nas może się to przytrafić.
Nie szydze z kolegi Tylko stwierdzam fakt. Śledzę temat od początku i w silniku zostało podmieniony każdy czujnik i wszelkiego rodzaju rzeczy odpowiedzialne za poruszanie się pojazdu.
Z silnikiem dalej tak samo muli się,ale jeżdżę dalej,raz miałem tak ,że przy ruszaniu normalnym1,2 bieg totalny muł i nagle coś tak jak by się odetkało i trochę lepiej ,ale dalej muł tak jak był!
Może z innej beczki ale podobne. Ost takiego mula miałem w skodzie, przeważnie 2-3 tys obrotów, raz było raz nie trudno stwierdzić, silnik 150tys na kompie żadnych błędów aż w końcu stanął i nie pali. Komp nadal żadnych błędów i tak po kolei zaczęliśmy sprawdzać aż doszliśmy do sprawdzania kompresji. Na 3 elegancko 14 ale dwa pierwsze 6-7 więc nie wesoło
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalk
Kompresję juz sprawdzał ma w miarę dobra.
Kompresja sprawdzana na wszystkich po 12 bara!
Koledzy zastanawiam się nad sprzedażą mojego Aero z tym problemem,mam też kompletnego angola z tym samym dobrym silniczkiem o przebiegu 180 tys km kompresja po 14 bara i jeszcze mam EJ2 z z wykończonymi panewkami,był by ktoś zainteresowany nad kupnem 3-ech aut,dodoam,że moje Aero jest na niemieckiej blaszce!
Ehh... weź może w końcu pojedź do jakiegoś prawdziwego mechanika niech na to popatrzy.
Do Szczecina daleko nie masz, podpytaj się w grupie o dobrego mechanika i tak jak napisał kolega Bartko - podjedz i niech ktoś ogarnięty to sprawdzi.
Do szczecina mam 130km,teraz zbytnio nie mam jak bo robię ciągle,dopiero w grudniu mam urlop 2 lub 3 tygodnie,wtedy zobacze!
Żeby się nie okazało, że w grudniu to już tylko laweta... ;-)
Wczoraj mocno popadalo, po przejechaniu kilku kaluz mialem podobne problemy co Ty. Auto zaczelo szarpac, na mocniejsze wcisniecie gazu zaczelo buczec i slabnac.
kable WN Karpiczek sprawdź :)
Wczoraj mocno popadalo,
Auto zaczelo szarpac, na mocniejsze wcisniecie gazu zaczelo buczec i slabnac.
U mnie podobnie ale tylko przez kilka sekund.
Witaj w klubie kabli WN do wymiany. :mad:
A jaki numer tych ngk/koszt? Niektorzy twierdza ze tylko oem jesli chodzi o przewody WN,co o tym sadzicie?
Mam nadzieję,że nie będzie lawety he he,narazie jeżdżę nic nowego się nie dzieję,od czasu do czasu leciutkie szarpnięcia silnikiem i muł od 140km/h zobaczymy!
Siemka,już chyba znalazłem przyczynę dla czego ma brak mocy!Dzisiaj rano przy odpalaniu usłyszałem krótki stukot gdzieś z dołu sądzę,że gdzieś w okolicy misy olejoewj,podejrzewam panewki,sprawdzę jeszcze raz tylko poczekam aż ostygnie ,bo to trwało dosłownie chwilkę pare stuknięć i cisza, na ciepłym nic nie słychać,koledzy mogą to być panewki? Jakie ma objawy oprócz stukania?
A jaki numer tych ngk/koszt? Niektorzy twierdza ze tylko oem jesli chodzi o przewody WN,co o tym sadzicie?
Ja za swoje płaciłem 350zł.
Siemka,już chyba znalazłem przyczynę dla czego ma brak mocy!Dzisiaj rano przy odpalaniu usłyszałem krótki stukot gdzieś z dołu sądzę,że gdzieś w okolicy misy olejoewj,podejrzewam panewki,sprawdzę jeszcze raz tylko poczekam aż ostygnie ,bo to trwało dosłownie chwilkę pare stuknięć i cisza, na ciepłym nic nie słychać,koledzy mogą to być panewki? Jakie ma objawy oprócz stukania?
Jak mi w Nissanie 200sx poszła panewa, to stukało cały czas i był spory spadek mocy.
koledzy mogą to być panewki?jeśli od dołu to bardzo możliwe.
A może się tylko wydawało, że to z dołu i to zawory chwilę zagrały...? Noce są już chłodne to i zawory się rano odzywają na zimnym.
Zobaczę rano jak wstanę czy stukie z nowu,a jak to panewki to łatwo je wymienić czy trudno?
Trudno. Prawdopodobnie lepiej Ci bedzie wymienic caly silnik na ten drugi.
I tak zrobię, jak wytrzyma do grudnia i się nie zepsuję he he!
Ale co napewno stuka panewka? Sprawdzałeś?
Nie to nie panewka fałszywy alarm,to było tylko raz,już później nic nie stukało,nie wiem co to było!
Zobaczymy w następnych dniach czy coś stuknie!
Siemka!Wracając do tematu jeżdże dalej,nic od tamtej pory nie stukało,brak jakichś kolwiek innych objawów oprócz poruszonego w twmacie ,czyli (zamulenia),teraz mam pytanko z innej beczki,odkleiła mi się podsufitka i chcę ją zdemontować,moje pytanko czy ona się trzyma na śrubkach i zatrzaskach,czy jest jeszcze przyklejona do dachu?
Sorki za byki!!
Siemka!Wracając do tematu jeżdże dalej,nic od tamtej pory nie stukało,brak jakichś kolwiek innych objawów oprócz poruszonego w twmacie ,czyli (zamulenia),teraz mam pytanko z innej beczki,odkleiła mi się podsufitka i chcę ją zdemontować,moje pytanko czy ona się trzyma na śrubkach i zatrzaskach,czy jest jeszcze przyklejona do dachu?
Sorki za byki!!
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?218124-Niestabilna-moc-w-D15Z6/page10
Poczytaj temat,podobne objawy mieli.
Aby wyjac podsufitke musisz odkrecic przednie.panele sloneczne,podswietlenie wewnetrzne i boczne raczki. Chwila roboty i wyjeta. A sam chcesz kleic nowym materialem?
No nie wiem czy sam będę to robił ,ale raczej myślałem o tapicerze!
Robisz sam to zaoszczedzisz :P Max 100 zł
To lepiej,żeby zrobił to fachowiec!:)
Panowie zna ktoś dobrego fachowca w okolicy Złocieńca,kto by mógł zrobić totoalny remont silniczka b18c4?
Zapomnij Kolego. Najszybciej w Szczecinie.
Tak też myślałem,że to będzie najbliżęj!
Koledzy mam takie pytanie muszę wymienić maglownicę i czy przy montażu drugiej maglownicy,mam zwrócić na coś szczególną uwagę?Bo nie chciał bym,żeby później przy skręcaniu obcierało mi któreś koło,jakoś się ustawia maglownicę?chodzi mi o drążki w którą stronę mają być bardziej wysunięte!
A jeszcze jedno dzisiaj testowałem auto na felgach 15 -ach ,wyciągnołem moim MC2 200km/h,różnica jest między 17 -kami a 15-kami,lepiej się zbiera bo na 17-kach max 180km/h!Silnik dalej ma malutkie szarpnięcia i nic innego mu nie dolega,jeżdżę tym autem codziennie!
różnica jest między 17 -kami a 15-kami a jakie opony na tych felgach?
powiem Ci ze odważnie 2 paki z rozwalonym maglem;P przecież to normalne że na 17" będzie do gorzej,cięższe koła a w dodatku napewno szerszy kapeć :)
Kapeć 17/45/215 ale z takim kapciem na samym początku właśnie śmigałem 220km/h a od jakiegoś czasu 180km/h max na 15-tkach 200km/h,a co do magla to nie było tak strasznie,po prostu zaczyna stukać i podczas wyprzedzania delikatnie zaczyna zarzucać na boki i dla tego wymiana się szykuję!
to ja bym kompresje sprawdził czy gdzieś nie uciekła i zabrała trochę mocy :)
chociaż z tego co kojarzę to już chyba mierzyłeś no nie ?
No tak.. kompresja z 1 strony po 11bar.. także tutaj bym szukał przyczyny i pomiar na hamowni do udokumentowania spadku mocy :)
to ja bym kompresje sprawdził czy gdzieś nie uciekła i zabrała trochę mocy :)
chociaż z tego co kojarzę to już chyba mierzyłeś no nie ?
Mierzył i szału nie robi :) :Po za tym ta różnica 20km może być przekłamaniem licznika....
Ja miałem w srebrnej Mb6 17' od razu to wypiepszyłem. Na 15" mi się najlepiej hula...i do tego opony w normalnych cenach :)
Kapeć 17/45/215 na takich kapciach licznik przekłamuje o kolejne 5%. Mierz lepiej prędkość GPSem...
OK koledzy licznik przekłamuję,ale jak skoro jeździłem wcześniej jak kupiłem to auto na 17/45/215 i śmigał fajnie bo wyciągałem 220km/h i był żwawy i teraz też jeździłem na tych samych felgach17/45/215 i kicha 180km/h max i się już nie zbiera tak jak wcześniej i do tego silnik dostał jakieś delikatne szarpnięcia raz na jakiś czas czyli(dzisiaj szarpnie parę razy w ciągu całego dnia i dwa dni nic spokój!)
weź oddaj to auto komuś niech zrobi diagnozę silnika bo od kwietnia się z tym borykasz jak widzę...
Nic już nie kombinuję,za 4 tyg wymieniam silnik mam drugi,a ten do remontu!:D
Jakoś od kwietnia się męczę z tym i jeżdżę nim cały czas i nic innego się nie dzieję!
Mi by to nie dało spokoju. Nie spał bym po nocach nie dowiedząc się dlaczego tak jest. Wymiana silnika to nie wszystko :p
Przecież nie może być tak że pozostanie to tajemnicą :)
Pewnie myszy zrobily gniazdo w ukladzie wydechowym i teraz ma ciezko na wysokich obrotach :P
Jakoś od kwietnia się męczę z tym i jeżdżę nim cały czas i nic innego się nie dzieję! :cool: Honda i jej właściciele to jednak wytrzymałe bestie. ;-)
Mi panowie to też nie daje spokoju,ale nie mam czasu na wykluczaniu powoli wszystkiego i tak bardzo dużo już wykluczyłem,dostałem robotę w Niemcach na 3 mies i nie mogę pozwolić sobie żeby mi tam coś siadło bo to dopiero koszty!
Koledzy dostane łożysko do napinacza paska od kilimy w normalnym sklepie motoryzacyjnym? bo już też siada!
Mi panowie to też nie daje spokoju,ale nie mam czasu na wykluczaniu powoli wszystkiego i tak bardzo dużo już wykluczyłem,dostałem robotę w Niemcach na 3 mies i nie mogę pozwolić sobie żeby mi tam coś siadło bo to dopiero koszty!
Koledzy dostane łożysko do napinacza paska od kilimy w normalnym sklepie motoryzacyjnym? bo już też siada!
bez problemu koszt ok 10zł jesli sie nie myle to idzie tam łożysko 6203 2RS
Cienko ci coś idzie to auto, to ja w 3 osoby spokojnie zamykalem licznik na autostradzie na 15. A co do wydechu wystarczyło by odkręcić samego kata i zrobić rundke testową
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Patrzyłem już też bez kata i z innym katem od aero i to samo bez znian!
Cienko ci coś idzie to auto, to ja w 3 osoby spokojnie zamykalem licznik na autostradzie na 15. A co do wydechu wystarczyło by odkręcić samego kata i zrobić rundke testową
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Ja we cztery plus max załadowany bagażnik 200 paki. Oczywiście szła by więcej,ale laski zaczęły się drzeć no i w sumie z tyłu miałem kiepską oponę...
To tak właśnie szła jak ją kupiłem i też z laskami, ale były tylko 2 i ważyły za to po 150 kilo! :)
z laskami, ale były tylko 2 i ważyły za to po 150 kilo! :)
O chłopie! To może One dalej tam siedzą i dlatego auto nie idzie :p
Koledzy ma ktoś zaślepki do halogenów,muszę zaślepić otwory po halogenach,do aerodeck MC2
Koledzy potrzebuję szybkiej pomocy,mam luz na maglownicy z hondy civic aerodeck MC2 i chciałem zlikwidować luz ma maglownicy ,słyszałem,że jest tam jakaś śruba,którą można troszkę zlikwidować luz na maglu,tylko nie wiem gdzie się ona znajduję,czy od dołu jest taki dekielek na cztery wcięcia,czy od strony budy takie dziwne kółko? jak to któreś z tych ,to czym to odkręcić i co wymienić?Plis pomóżcie!
Koledzy czy maglownica o oznaczeniu STG 3 GO będzie pasowała do aerodecka MC2?
Koledzy,zapaliła mi się w MC2 kontrolka SRS podczas jazdy,pomóżcie jak to wyłączyć,albo zresetować?
Czy to jest Twoj prywatny temat do zadawania wszelkich pytan?
jeżeli nic nie grzebałeś przy poduszkach, nie rozładował Ci się akumulator, i nie odpiąłeś od aku najpierw "+" to na 99% masz do wymianę taśmę srs. PS. jak zadajesz pytanie to rób nowy wątek, lub pytaj w temacie "szybkie pytanie- szybka odpowiedź" wiecej osób wtedy zobaczy Twój post :)
ok Dzięki z góry,następnym razem zrobie nowy wątek!
Jest coś takiego jak szybkie pytanie szybka odpowiedź. Nie trzeba zakładać za każdym razem nowego wątku
Problem rozwiązany Taśma była pęknięta!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.