Zobacz pełną wersję : Przekrzywiona kierownica.
Witam,
Wymieniałem w swojej Hondzie cukierek tylniego zawieszenia. Przed wymianą jak prowadziło się auto na prosto kierownica była idealnie w położeniu takim jak powinna być (znaczek w kierownicy hondy nie przekrzywiony) , teraz po wymianie zauważyłem, że jak jadę prosto autem kierownica jest pochylona w prawą stronę ( znaczek pochylony do prawej strony) . Z czego to może wynikać ? Mechanik coś spartolił ?
Bassmaster
08-05-08, 22:28
Dobrze by było jechać i ustawić zbieżność.
Wg. mnie powinno się to robić zawsze po wymianie ważniejszych elementów zawieszenia.
Dodam, że przed wymianą cukierka wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego gdzie była ustawiana cała geometria kół
Ja po zmianie cukierków z tyłu miałem to samo kierownica była lekko skrzywiona. Jak napisał Bassmaster ustawienie zbieżności doprowadziło wszystko do normy.
dario55, z tą zbieżnością to trzeba przód i tył robić ?
Wlasnie nie wydaje mi sie ze tyl sie robi no bo gdzie? Czym regulowac?
Potwierdzam ustaw zbierznosc tez tak mialem powinno byc ok
Wlasnie nie wydaje mi sie ze tyl sie robi no bo gdzie? Czym regulowac?
Robi sie tył a mechanior magik powiedział nawet że w Hondach tył jest ważniejszy i od tyłu się zaczyna ustawianie Hond.
generalnie ja miałem tył przestawiony o prawie stopień i też miałem kierownicę przekrzywioną. (po zrobieniu wszystko bangla jak należy)
Kompleksowo zbieżność i geometria (za 75 PLN w Krakowie) i auto dużo lepiej się prowadzi. Wcześniej przy prędkościach autostardowych auto było "niespokojne"
Maciek
Chemiczny, czyli jak pojadę na warsztat to mają mi zacząć robić zbieżność od tyłu auta ? W Wawie zbieżność 159 komplet, a nie chce już robić w jakimś kiepskim warsztacie bo mam nauczkę
Ja miałem zrobione wszystkie koła. Lepiej jak jest więcej ;)
Chemiczny, czyli jak pojadę na warsztat to mają mi zacząć robić zbieżność od tyłu auta ? W Wawie zbieżność 159 komplet, a nie chce już robić w jakimś kiepskim warsztacie bo mam nauczkę
Robiłem całość u polecanego tutaj mechanika z ul. Obrońcow Modlina (krakusy znają) i właśnie mówił że mało kto wie, że Hondy się zaczyna ustawiać od tylnych kół. Dlaczego ? Nie wiem.
Sprawa załatwiona. Kierownica jest już tak jak powinna być . Zbieżność załatwiła sprawę. Dzięki Chłopaki :) Jeszcze muszę zlikwidować z tyłu pukanie podczas hamowania.
A jaki koszt wyszedl, i gdzie robiles, jesli mozna zapytac?
Wyszło mnie 159 zł , a robiłem w mechanic.pl
Jeszcze muszę zlikwidować z tyłu pukanie podczas hamowania.[/quote]
Jak zamierzasz to zrobić?
Ja też mam pukanie z prawej strony z tyłu i zastanawiam się czy w grę wchodzi wymiana bębnów, a może coś innego?
tommee25, Ja już zgłupiałem na tym punkcie 2 razy były sprawdzane przez mechanika hamulce ( szczeki, cylinderki, bębny ) i wszystko podobno jest ok. Wymieniłem też cukierek, ale walenie jest cały czas tylko ciszej. Teraz jest podejrzenie, ze są to gumy na wahaczu poprzecznym 3szt, wymienię je i zobaczę czy będzie pukać, jeśli tak to tylko bębny mi zostanie wymienić. Co najgorsze, że w tej hondzie przy ingerencji w zawieszeniu musowo potem geometrie ustawić :( Pod względem zawieszenia Honda jest paskudnym samochodem
Radman, ustawiali Ci tył jakoś czy tylko przód? Bo mi z tyłu koła dziwnie się poustawiały a co ciekawe zawieszenie nie jest pogięte, przynajmniej nie widać żeby było.
mAgik, ustawili mi wszystko. Podobno ustawienie zaczyna się od przodu, a potem tył. Ogółem polecam warsztat, miła obsługa.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.