Zobacz pełną wersję : Problem z ?tłumikiem
majlo_civic
07-05-08, 23:20
Mam mały problem z tłumikiem. Tzn chyba z tłumikiem. Jak silnik się nagrzeje to tylny tłumik zaczyna wydawac z siebie taki głos (tylko o wiele słabsza jakosc hehe :D) jakbym miał założony sportowy jakiś. Wydobywają się też czasem dziwne strzelania z tłumika. Co jest dziwne to to, że na zimnym tego pierdzenia nie ma, a nawet jeśli jest to tak delikatne, że nie słychac go w ogóle. No i co jeszcze jest do odnotowania to to, że od czasu jak się pojawiły te problemy z tłumikiem znacząco, ale to naprawdę bardzo znacząco spadła moc. Hanka w ogóle nie przyspiesza, nawet na 1. ledwo co jest przysp. odczuwalne.
Nie znam się, ale pewnie jest to coś z tłumikiem. Czy po tym opisie można zdiagnozowac co to może byc? Jeśli tak, to naprawiac bedzie mozna czy lepiej nowy tłumik zakupic? Z gory dzieki za pomoc.
Czy tłumik seryjny czy kombinowany ??
Jeśli seria to niestety nie mogę pomóc :/
majlo_civic
08-05-08, 00:32
Nie no nie seryjny, bo dokładka jest. ;) Na poważnie: seryjny.
[ Dodano: Czw 08 Maj, 2008 ]
Pomoże ktoś? :)
[ Dodano: Czw 08 Maj, 2008 ]
??
Odświeżam temat na prośbę kolegi "majlo_civic "
Ja niestety nie mogę pomóc
proste wjezdzasz na kanal i sprawdzasz czy nie ma jakiejs dziury lub przelotu na loczeniach i po sprawie przynajmniej wedlog mnie.a co do spadku mocy to niemam pojecie bo watpie naprawde zeby przez dziurawy tulumik maial taki wielki spadek mocy. ty a moze to nie tumik tylko ci uszczelka pod glowica szczelila i jeak jest zimny to nie glosno nie chodzi a jak sie nagrzeje to woda zaczyna sie dostawaci i parowac i wtedy silnika daje odglasy pierdzenia bo nie pali wtedy na jeden gar.ale to napewno bys wiedzial bo by przynajmniej wtedy ci kopcil z wydeszku przynajmniej ja tak to widze lub moze przesadzilem z tya uszelka a tylko moga byc swiece lub kable ale najpierw zobacz sobie na kanale lub podnosniku ten tlumik :d
majlo_civic
09-05-08, 13:51