Zobacz pełną wersję : 5D i rdza
Ile może kosztować naprawa tylnych błotników (krawędzie) w 5D + lakierowanie.
Żre go coraz bardziej - dziurki małe, ale na wylot i coraz więcej :evil:
Ile może kosztować 5 bułek i pół chleba?
Dzięki - takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem :grin:
Ile może kosztować 5 bułek i pół chleba?
ze 2 zeta!
jak nie pojedziesz do blacharza i sie nie spytasz to nie bedziesz wiedzial :wink:
Cena reparaturki tylnego nadkola 2x80-100 zł.
Malowanie jednego elementu 250-300 zł.
W 1000 zł się zmiejścisz.
Chyba że jeszcze progi dojdą...
tym postem otrzymujesz nagrodę:
http://img.sadistic.pl/pics/a4f59c0fe223.jpg
Opóźnienie prawie 11lat w docieraniu internetu do Twojego komputera powinieneś koniecznie zareklamować u swojego operatora. Taki lag nie jest normalny.
The end.
To dałeś popis xD
...
A co ty chcesz nas oszukać że niby nic nie napisałeś xD? Internet nie zapomina.
Bhawo Ty!
W przeciwieństwie do "pomocnych forumowiczów" sprzed prawie 11 lat, przynajmniej udzieliłeś konkretnej odpowiedzi!
Szkoda że pytający raczej już nie skorzysta... ;)
(ale może ktoś inny? np. jego dzieci? jeśli ojciec zaszczepił "szacunek do marki" ;))
... a za to że nas rozbawiłeś tym odkopem (chyba największym na tym forum?) - kolejne "Bhawo Ty" ;)
mnie dodatkowo rozbawił wiadomością na PW. cóż liczą się intencje, nie? :D
mnie dodatkowo rozbawił wiadomością na PW. cóż liczą się intencje, nie? :D
Smarku xD
The end.
Nigdy się nie poddawaj (https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ) ;)
Jak w 5D nie ma rdzy... Prowo.
Ja to sobie myślę, że nasi kumple z dżapanii lakierowali rdzawą blachę. Pewnie pomyśleli, że polscy garażowi sympatycy migomatów ogarną samochody na kolejne 20 lat.
Ja to sobie myślę, że nasi kumple z dżapanii lakierowali rdzawą blachę. Pewnie pomyśleli, że polscy garażowi sympatycy migomatów ogarną samochody na kolejne 20 lat.
A gdzie one Dżaponie widziały? Chyba na naklejkach z częściami z jdmshop ;)
Proszę się nie śmiać z migomatów! Właśnie walka trwa... Zobaczymy na ile lat wystarczy ;)
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Rozumiem, że walka trwa teraz? To tak jak u mnie i dlatego mam pytanie: czy próg jest z tyłu całkiem zamknięty (w okolicach tylnego koła). Jest tam taka gumowa, okrągła zaślepka. U mnie po obu stronach poza tymi gumkami prawie nic nie zostało, sama rdza i zastanawiam się czy nie powinno tam być jakiegoś otworu na dole, którym powinny odpływać np skropliny (coś jak otwory w drzwiach na dole)? Pamiętam w Maluchy progi miały od dole takie szczeliny w łączeniu blach.
Tak, jutro jadę sprawdzić postępy w pracach, bo ostanie dwa dni miałem zajęte.
Rzuć okiem do mojego tematu na s.69, jak widać otwory odpływowe miałem konkretne ;)
Trochę informacji znajdziesz m.in tu (ale i w innych wątkach):
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?247649-Dziurawy-pr%F3g-pro%B6ba-o-porad%EA&highlight=progi
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?76774-Konserwacja-prog%F3w&highlight=progi
Te gumowe zaślepki zasłaniają otwory technologiczne, przez które można aplikować środki konserwujące, np. Fluidol
U mnie próg po długości wygląda w miarę dobrze, troszkę rdzy wewnątrz przy samym końcu. Ale ta pionowa ścianka we wnęce tylnego koła? Było dużo masy zabezpieczającej (wyglądała na fabryczną) ale kiedy wyciągnąłem tą gumową, okrągłą zaślepkę i zacząłem lekko podwadzać masę to okazało się, że to już tylko rdza, która się trzyma na tej masie zabezpieczającej. Nie mówiąc o błotnikach, które są też do naprawy :-(
Wygląda na to że cięcie, gięcie i spawanie.
Zdejmowałeś te plastikowe osłony progów? Bo u mnie też wyglądało "w miarę dobrze".
Poza samymi reperaturkami (dolne i górne, dostępne m.in. w Polcar i na allegro) zwróć uwagę na stan wzmocnienia, pod które podkłada się lewarek
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.