Zobacz pełną wersję : Nadkola Tył - 5D jakie polecacie?
Szukam nadkola na tył do 5D, jakie polecacie z zamienników?
najzwyklejsze. Każde spełnią swoją rolę. Polcar ,Florimex jeden chui
Uzpełnieniem byłoby dobrze jakbys miał takie plastiki pod zderzakiem tylnym które osłaniają tylny zderzak. Dużo Civic'ów to miało
bartek_levis
31-03-14, 12:59
kup nadkola z kombi miały grubszą blachę i są młodsze kwestia porządnego wspawania i posłużą latami a te zamienniki nawet zabezpieczone po 2 latach zaczynają gnić
bartek1706
31-03-14, 13:14
Nadkole to nie cały błotnik...
Ja tam mam reperaturki z Polcaru, tak blacha nie jest za gruba ale co tam, tak jak pisze reszta najważniejsze jest dobre wspawanie i zabezpieczenie nie na Janka.
Minęło 5 miesięcy od wspawania i jak na razie niemal salonówka ;p oby nie zapeszać :)
ehh, szukam nadkola, to taki element plastikowy lub z tworzywa. Błotniki - blacha - reperaturki mnie nie interesują.
rafsio - ja brałem z Allegro za ok 30zł/szt, dokładnie takie - http://allegro.pl/nadkola-ochronne-honda-civic-5d-95-00-i4059390953.html
Spasowanie poprawne.
ehh, szukam nadkola, to taki element plastikowy lub z tworzywa. Błotniki - blacha - reperaturki mnie nie interesują.
No ja myślałem że chodzi Ci o błotniki, duża część osób idiotycznie twierdzi i się wykłóca że nadkola to błotniki... dlatego już nie za każdym nadążam myślami.
Co do tych nadkoli plastikowych to również zamierzam kupić takie jak ma Mike, lecz boli mnie jedno że trzeba wiercić w blasze by to zamocować, a jak wiadomo dziurki po pewnym czasie = Śliwka Robaczywka :(
Więc tylko z tego powodu mam mieszane uczucia ;) a tobie Mike nie zbiera się po jakimś czasie między nadkolem a błotnikiem żaden syfilis? nie trzeba tego odkręcać co jakiś czas i czyścić ?
Teoretycznie jeżeli z przodu nic złego się nie dzieje między łączeniami nadkoli to z tylu również nie powinno się nic złego dziać, ale jak jest tego nie wiem.
rafsio - ja brałem z Allegro za ok 30zł/szt, dokładnie takie - http://allegro.pl/nadkola-ochronne-honda-civic-5d-95-00-i4059390953.html
Spasowanie poprawne.
To nie są te same co w POLCAR'ZE?
Camellia Racing
31-03-14, 21:05
To co pokazał Mike jest na przód i tył. Przód montujesz w miejsca fabryczne a tył nie wiem bo nie mam :)
Ile płaciłeś? Chyba raz sie skuszę
Sent from N8-00 using Tapatalk
Powiedzmy 20 zł sztuka:D ( mam inaczej liczone )
Powiedzmy 20 zł sztuka:D ( mam inaczej liczone )
zamówisz mi? Z wysyłka do K-ce :P oddam kasę :P
Przyjdą pokaże fotkę i się dogadamy :)
Powiedzmy 20 zł sztuka:D ( mam inaczej liczone )
Zobaczę jutro jaka cena dla naszego sklepu :)
W zakupie mam 25 brutto, na jesieni kupie 👍
Sent from N8-00 using Tapatalk
Odebrałem w sobotę zrobię foto.
Mam coś takiego:
http://img31.otofotki.pl/miniaturki/nz895_DSC00923.JPG (http://img31.otofotki.pl/nz895_DSC00923.JPG.html)http://img31.otofotki.pl/miniaturki/so452_DSC00925.JPG (http://img31.otofotki.pl/so452_DSC00925.JPG.html)http://img31.otofotki.pl/miniaturki/in530_DSC00926.JPG (http://img31.otofotki.pl/in530_DSC00926.JPG.html)
Na rancie powinny ładnie siąść.
Tera daj foty jak już założysz!
Czyli co bo już się pogubiłem, polcar robi również te plastikowe nadkola ochronne?
Jak coś to też bym się pisał jak byś mógł parę groni taniej kupić :D tylko ciekawe jak to będzie wyglądać po sezonie letnim czy w rancie między łączeniem gdzie będzie trzeba je przykręcać nie będzie się zbierać syfilis.
Czyli co bo już się pogubiłem, polcar robi również te plastikowe nadkola ochronne?
Jak coś to też bym się pisał jak byś mógł parę groni taniej kupić :D tylko ciekawe jak to będzie wyglądać po sezonie letnim czy w rancie między łączeniem gdzie będzie trzeba je przykręcać nie będzie się zbierać syfilis.
Najpierw mycie nadkola, potem nowa konserwa, a na koniec - sposób mistrza Anticorra - klejenie masą uszczelniającą do rantu + wkręty w fabryczne miejsca. Wkręty te, którymi przykręcamy chlapacze, nie te z marketu budowlanego.
Myślę, że będzie w porządku.
Witaj kolego podepnę się do tematu bo mam do zaoferowania prawe tylne nadkole jeżeli jeszcze poszukujesz daj znac
Najpierw mycie nadkola, potem nowa konserwa, a na koniec - sposób mistrza Anticorra - klejenie masą uszczelniającą do rantu + wkręty w fabryczne miejsca. Wkręty te, którymi przykręcamy chlapacze, nie te z marketu budowlanego.
Myślę, że będzie w porządku.
Co masz na myśli pisząc "wkręty w fabryczne miejsca"?
Co masz na myśli pisząc "wkręty w fabryczne miejsca"?
O ile z prawej strony można kręcić tylko pod chlapacze, to z lewej po ściągnięciu plastikowej osłony wlewu są ze trzy otwory po starej osłonie.
Jeśli tak to się zgadzam. W temacie Civiców od roku 2001 kolega pisał żeby wiercić w "fabryczne" miejsca na rancie... Czyli w zgrzewy nadkola wew. i zew.
Dlatego się pytałem, żeby ktoś inny nie odwalił maniany i nie rozwiercał spawów...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.