PDA

Zobacz pełną wersję : Camber Kit



n1kolay
28-03-14, 20:47
Witam. Jestem zainteresowany tematem camber kitu, mam kilka pytań. Dodam, że jestem kompletnie zielony w tym temacie. Samochód to Civic EJ2 94rok
1. Czy "negatyw" można osiągnąć zakładając camber kit, czy to jest tylko pic na wodę.
2. Jaki stopień negatywu można osiągnąć na tylnej osi montując zwykłe chińskie regulowane wahacze coś takiego:http://www.sklep.carstuff.pl/wahacze-tylne-przednie-honda-civic-8800-camber-kit-regulowane-wahaczyki-zbieznosci-p-23519.html
3. Co to jest i po co? http://www.sklep.carstuff.pl/tuleje-camber-kit-gorne-przednie-honda-acura-4sztuki-p-23538.html
4. Zastosowanie wahaczy z punktu drugiego z tymi wahaczami http://www.sklep.carstuff.pl/wahacze-tylne-dolne-honda-civic-19921995-skunk2-type-lca-p-23479.html da jakiś lepszy efekt?

Nie chce, żeby tylne koła jakoś bardzo leżały, raczej interesuje mnie coś takiego
http://mlm-s1-p.mlstatic.com/camber-kit-para-honda-civic-96-00-2655-MLM2728962711_052012-F.jpg
lub
http://i.imgur.com/CHZDOlb.jpg

Serdecznie Pozdrawiam

zakit
30-03-14, 12:55
po pierwsze primo, to poszukalbys najpierw to bys wiedział. bo nawet w google jest wytlumaczone co to i do czego sluzy.

1. taa, wlasnie do tego to sluzy.
2. to co pokazales to wahacze do zbieżności, i nawet jest to napisane w opisie przedmiotu.
3. pierwsze widze, ale pewnie ktos wymyslil jak zmienic kąt na tulejkach a nie wahaczem.
4. te wahacze nic nie daja poza wygladem, tulejkami z poli, ktore zresztą też są wątpliwej jakości. i masz kilka punktów do stabilizatora, natomiast nie mają nic wspolnego z ustawieniem kąta koła

co do zdjecia, dla mnie te koła już bardzo leżą.

Michalll_1991
30-03-14, 19:23
Stoje przed zakupem cambrerów i nie wiem co kupić, poradzi ktoś z uzytkujących ?
front:
- nie stac mnie na skunki po 1200 i wiecej
- chcialbym zeby dalo sie wymienic sworznie
- chińskie wytrzymałe są , nie gną sie ?

tył:
- chińczyki z metalowa tulejką (nie te odlewy) przyjmą oem tuleje ?

motomaniak1988
31-03-14, 00:16
nawet jak kupisz chinczyki na przod i sworznie poleca to jest to bez problemu do ogarniecia i mozna przerobic pod oem sworzen :)

sebawo
08-04-14, 13:53
Podepnę się pod najświeższy temat co by kolejnego o camberach nie zakładać. Koniecznie muszę zakupić camber na tył, żeby wyprostować koła.
Pytanie, do których wahaczy regulowanych dostępnych na rynku mogę wsadzić bez problemu inne tuleje? Z tego co czytam, to one są największym problemem i przed założeniem musiałbym je wymienić. Prosiłbym o wskazówki, do których wahaczy da się wsadzić poli albo oem (lub zamiennik).

sebawo
10-04-14, 22:19
nikt nie zapoda wskazówką co kupić, żeby było dobrze?

chudypiter
11-04-14, 10:00
nikt nie zapoda wskazówką co kupić, żeby było dobrze?

Ja mam buddy club p1. Nie wymienialem jeszcze tulejek, ale od innych użytkowników słyszałem, że pasują oem.

Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka

sebawo
11-04-14, 16:43
u nas dostępne:
1. najtańsze(150-200), ale to są odlewy, nie jestem pewny ich wytrzymałości, nawet pomijając tuleje
2. chinskie nie-odlewane (250), gwint spawany do tulejki, pytanie czy tulejka przyjmie oem/poli.
3. staffa (400) z poli, które pewnie się nie rozleci tak szybko
4. skunk2 (1000) :D
Jakieś jeszcze opcje mam u nas?

Gorliś
11-04-14, 16:59
Z niedostepnych w PL wart rozpatrzenia jest ingalls.

kosnita
15-04-14, 23:28
ewentualnie ja moge zrobic :D tuleje poli z olkusza nakretka z kwasowki sruby tak samo jak w chinolach spawane ale sruby 10.9 ;)

Michalll_1991
16-04-14, 12:38
Kosnita po ile?

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka