Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : nierówne obroty na biegu jałowym przy wyższych obrotach??



djtomikowal
06-05-08, 18:07
Witam
Zastanawiam się co to może być?? gdy dodam gazu na biegu jałowym i staram się utrzymać obroty na jednym poziomie to strasznie falują. wciskam tak żeby było 1500 ale co jakieś 3 sekundy schodzą na chwilkę do 1200-1300 i znów wracają do 1500. Dodam jeszcze że gdy nie wciskam gazu obroty są równiutkie 800 obr i nie falują. to falowanie jest strasznie wkurzające bo podczas jazdy strasznie mi szarpie samochodem.

Civic 93 rok HB bez LPG silnik d15b2. Dodam że wszystkie filtry wymienione, próbowałem kable z innego civica i to samo, rozrząd wymieniony i ustawiony, dodam że objawy te znacznie się nasiliły w przeciągu ostatniego miesiąca. Już nie wiem za co się brać!! Jedni twierdzą że to sonda lambda(odpinałem i te same objawy), inni że aparat zapłonowy(sprawdzał mi elektryk i jest ok), świece wymienione, przepustnica i wtryskiwacze czyste- nawet stosowałem podczas dwóch tankowań preparaty STP do wtryskiwaczy, benzyna lana zawsze na dobrej stacji S...... Macie jakieś pomysły?
Wiem że problem szarpania był wielokrotnie poruszany ale u mnie są niepokojące te spadające obroty przy dodaniu gazu. Po prostu nie da się utrzymać obrotów na konkretnej wartości.......i normalnie płynnie jeździć.

HELP!!!

ps.Miałem dwa lata temu civica d13b2 i nie było z nim żadnych problemów mimo że miał klepnięte 230 tys.km. Niestety jakieś S****....ny mi go ukradli i rozpieprzyli pewno na części na których jeździ pół Polski nieświadoma tego:/

skolopendra
10-05-08, 17:57
moze wysiadać np czujnik położenia przepustnicy (czyli taki potencjometr) :)

a żadnego błędu nie wywala? zrób diagnostykę

djtomikowal
11-05-08, 19:48
samo diagnostyka zrobiona i nie pokazało błędów...

Już nawet wydech końcowy odczepiałem i nic nie dało !!!

skolopendra
11-05-08, 20:00
proponuje pożyczyć na początek przepustnice i ją podmieńić ,przy okazji kupić nowa uszczelkę