Boci@n
05-05-08, 21:43
Mam problem z zawieszeniem w moim ED6. Po kwietniowym Rajdzie Magnolii moje zawieszenie poddało się. Luzy były straszne, ściągało samochód. Podjechałem na szarpak. Potem wymieniłem wszystko co wymagało. Wymieniłem tuleje, końcówki drążków kierowniczych i łączniki stabilizatora. Sworzni nie ruszałem. Podjechałem na zbieżność, ustawili i wydawało się wszystko ok. 1 maja pojechałem do Poznania na KJS Winogrady. Wczoraj po powrocie do Szczecina zastałem to:
http://img440.imageshack.us/img440/3387/cam0818ao0.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=cam0818ao0.jpg)
http://img170.imageshack.us/img170/1597/cam0819bd2.th.jpg (http://img170.imageshack.us/my.php?image=cam0819bd2.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/9857/cam0817he8.th.jpg (http://img229.imageshack.us/my.php?image=cam0817he8.jpg)
http://img383.imageshack.us/img383/9306/cam0816xs0.th.jpg (http://img383.imageshack.us/my.php?image=cam0816xs0.jpg)
Obie przednie opony zjechane od wewnątrz to drutów. Co było przyczyną. Przed wymianą elementów zawieszenia nic się nie działo. Dzwona nie było, ani nic. Zbieżność ustawiona w ten sposób:
http://img386.imageshack.us/img386/1420/cam0820op6.th.jpg (http://img386.imageshack.us/my.php?image=cam0820op6.jpg)
http://img244.imageshack.us/img244/8137/cam0821ob8.th.jpg (http://img244.imageshack.us/my.php?image=cam0821ob8.jpg)
Z rozmowy wiem, że ustawili maksymalnie jak mogli. Ktoś może zna się na tych wartościach? Co może być przyczyną tak pochylonych kół. Co mogę zrobić? Wszystkie poprawne odpowiedzi będą nagradzane piwem :P
Kolejna sprawa to czy 7mm dłuższa półoś może wpływać na pochylenie kół. Bo u mnie między przegub zewnętrzny a piastę koła jest wsadzona jakaś podkładka. Jeździłem tak 6 miesięcy i było ok. Bez niej przegub dochodzi maksymalnie i blokuje sie. Jakieś pomysły?
http://img440.imageshack.us/img440/3387/cam0818ao0.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=cam0818ao0.jpg)
http://img170.imageshack.us/img170/1597/cam0819bd2.th.jpg (http://img170.imageshack.us/my.php?image=cam0819bd2.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/9857/cam0817he8.th.jpg (http://img229.imageshack.us/my.php?image=cam0817he8.jpg)
http://img383.imageshack.us/img383/9306/cam0816xs0.th.jpg (http://img383.imageshack.us/my.php?image=cam0816xs0.jpg)
Obie przednie opony zjechane od wewnątrz to drutów. Co było przyczyną. Przed wymianą elementów zawieszenia nic się nie działo. Dzwona nie było, ani nic. Zbieżność ustawiona w ten sposób:
http://img386.imageshack.us/img386/1420/cam0820op6.th.jpg (http://img386.imageshack.us/my.php?image=cam0820op6.jpg)
http://img244.imageshack.us/img244/8137/cam0821ob8.th.jpg (http://img244.imageshack.us/my.php?image=cam0821ob8.jpg)
Z rozmowy wiem, że ustawili maksymalnie jak mogli. Ktoś może zna się na tych wartościach? Co może być przyczyną tak pochylonych kół. Co mogę zrobić? Wszystkie poprawne odpowiedzi będą nagradzane piwem :P
Kolejna sprawa to czy 7mm dłuższa półoś może wpływać na pochylenie kół. Bo u mnie między przegub zewnętrzny a piastę koła jest wsadzona jakaś podkładka. Jeździłem tak 6 miesięcy i było ok. Bez niej przegub dochodzi maksymalnie i blokuje sie. Jakieś pomysły?