Zobacz pełn± wersję : problem z montażem asr
Kupiłem asr, zabralem się za montaż a tu zonk. W srubie od wahacza jest inny gwint. Czy mieliscie taki problem? Jak tak to jak go rozwi±zać. ?
Chodzi Ci o srube ktora przechodzi przez ASR, wahacz i tylna rame? Jesli tak to idziesz do sklepu metalowego i dobierasz srube o dlugosci takiej jak przyszla z ASRem (czyli dluzsza od seryjnej) a o gwincie drobnozwojowym, ktory jest w seryjnych srubach. Ogolnie o ile pamietam sruba M10x1,25x100. No i klasa tak z 10.9.
Dzięki wielkie, na pewno mi to ułatwi montaz:)
1.25 to nie drobnozwój ;)
1.25 to nie drobnozwój ;)
Kolego sympatyczny M10 standardowo ma skok 1.5 a drobnozwojowe M10 ma 1.25 lub jeszcze mniejszy.
Ja bym powiedział ze standardem przy m10 jest 1.75
Douczylem się. Skok przy m10 to 1.5
Tez kupiłem ASR od kogos na forum, co sprzedaje takie ASR i jest ten sam problem. Sruba z gwintem M10X1.5 i pytam, czy wiedzał o tym. :p I tak, wiedział, tylko ze nie ma czasu kazdego kupujacego o tym informowac. :confused: WTF
No teraz odpowiednie sruby zamowiłem z UK, klasa 12.9 :cool: Ciekawe jaka jest klasa chinskih srub w komplecie, a pewnie 1/2 na takich jezdzi.
Jaki prajs za takie M10x1,25 z klas± 12.9 ?
http://www.ebay.co.uk/itm/M10-x-120mm-Metric-Fine-Thread-1-25-mm-Allen-Cap-12-9-Bolt-1-25P-Socket-Cap-/251474016428?ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123
6.75 funta wysyłka
Polecam rozejrzec sie lokalnie w sklepach metalowych bo to powinno tyle kosztowac:
http://allegro.pl/sruba-drobnozwojna-m10x1-25-100-din960-kl-10-9-i4062443050.html ;)
żeby ¶rubki z UK targać, to już gruba burżuazja :D
No kto bogatemu zabroni !
No jasne ze szukałem po sklepach, ale wszedzie tylko do 100 mm. :mad:
oryginalny asr 1gen mial dolaczone wlasnie sruby 100 wiec o ile nie dokladasz na to jeszcze beaksa, to powinny wystarczyc.
Nowszy design asr korzysta z seryjnych srub 84mm (ale innej rozporki juz sie nie da dolozyc wtedy)
Ten beaks na ASR to w ogóle co¶ daje ? Przecież te fejki to z plasteliny s±.
Beaks nic nie daje, dodatkowo jego montaz na ASR jest juz wyjatkowo bezsensowny, ale niektorzy dla lansu (watpliwego) zakladaja.
A ASR w ogóle co¶ daje?
Wszystkim, ktorzy nie montuja stabilizatora z itra nie daje nic.
Wszystkim, ktorzy nie montuja stabilizatora z itra nie daje nic.
Jak to? nie widać jak rdzewiej± sanki :P
ASR służy do rozłożenia sił jakie przenosi gruby stabilizator, bez niego montaż staba z ITR kończy się wyrwaniem kawałków budy.
Przecież te fejki to z plasteliny s±.
Jak widać nie na tyle żeby nie spełniać swojego zadania. Można tam na dobr± sprawę wspawać tej samej grubo¶ci blachę i efekt będzie podobny, tylko roboty więcej i taniej wcale nie wyjdzie.
Ja bym powiedział, że to nawet lepiej, że te długie ¶ruby nie pasuj± (to ciekawe, bo niektórym pasuj±, pewnie zależy od tego, która fabryka wypu¶ciła), bo napisanego na nich 8.8 to one nie maj± na pewno. Lepiej dla ¶więtego spokoju wymienić, koszt to parę złotych.
Czyli stricte ASR sam w sobie nie jest rozpórk±.
O to mi chodziło.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.