Amorr
04-05-08, 14:41
zwykły: http://allegro.pl/item353265813_mbc_manual_boost_controller_dla_sam_ turbo.html
"lepszy": http://allegro.pl/item354687659_manual_boost_control_i_properfekt_mb c_turbo_boost.html
Ustawiamy na nim zadane ciśnienie (np. 0.5bar) i dopóki w układzie (na wejściu) się ono nie pojawi dopóty zawór pozostaje całkowicie zamknięty. W chwili przekroczenia krytycznej (nastawionej) wartości zawór otwiera się całkowicie.
Rezultat to błyskawicznie narastający boost, auto jest bardzo szybkie, gdyż mamy pełne doładowanie już od początku - nawet przy niecałkowicie otwartej przepustnicy
Zawór ma tą przewagę nad starymi modelami bez kulki i sprężynki że nie robi na stałe dziury w układzie dzięki temu max. doładowanie możemy uzyskać przy dużo niższych obrotach silnika. Stare modele powodują rozszczelnienie układu tak jak byśmy przedziurawili przewód gwoździem ten sam efekt.
yyyyy ?? Prawda to .... testował ktoś ??
"lepszy": http://allegro.pl/item354687659_manual_boost_control_i_properfekt_mb c_turbo_boost.html
Ustawiamy na nim zadane ciśnienie (np. 0.5bar) i dopóki w układzie (na wejściu) się ono nie pojawi dopóty zawór pozostaje całkowicie zamknięty. W chwili przekroczenia krytycznej (nastawionej) wartości zawór otwiera się całkowicie.
Rezultat to błyskawicznie narastający boost, auto jest bardzo szybkie, gdyż mamy pełne doładowanie już od początku - nawet przy niecałkowicie otwartej przepustnicy
Zawór ma tą przewagę nad starymi modelami bez kulki i sprężynki że nie robi na stałe dziury w układzie dzięki temu max. doładowanie możemy uzyskać przy dużo niższych obrotach silnika. Stare modele powodują rozszczelnienie układu tak jak byśmy przedziurawili przewód gwoździem ten sam efekt.
yyyyy ?? Prawda to .... testował ktoś ??