marek9898
22-03-14, 19:29
Cześć,
Mam nietypowy problem. Po zmianie opon na letnie kierownica ustawia mi się w lekkim, ale widocznym i upierdliwym, skręcie w lewo. Występuje też minimalne, prawie niezauważalne, ściąganie w lewo. To samo miałem w zeszłym roku na letnich. Miałem w zeszłym sezonie jechać na geometrię, ale o dziwo po założeniu opon zimowych problem ustąpił - kierownica ustawiła się prościusieńko. Dziś wymieniłem na letnie i od razu kopia sytuacji sprzed roku.
Czyli gdy jadę prosto kierownicę muszę trzymać cały czas w skręceniu w lewo. Gdy ruszę spod świateł na prostej kierownicy i nie trzymam jej dłońmi, od razu od razu kierownica ustawia mi się w skręcie i tak się stabilizuje. Z przodu mam dwuletnie opony, a z tyłu złom więc nie wchodzi w grę podmianka - chyba że eksperymentalnie, żeby zobaczyć czy problem tkwi w przednich oponach. Co radzicie? Ściąganie rozumiem - może wada fabryczna opony, ale skąd skręcenie kierownicy?
Pozdrawiam,
Marek.
Mam nietypowy problem. Po zmianie opon na letnie kierownica ustawia mi się w lekkim, ale widocznym i upierdliwym, skręcie w lewo. Występuje też minimalne, prawie niezauważalne, ściąganie w lewo. To samo miałem w zeszłym roku na letnich. Miałem w zeszłym sezonie jechać na geometrię, ale o dziwo po założeniu opon zimowych problem ustąpił - kierownica ustawiła się prościusieńko. Dziś wymieniłem na letnie i od razu kopia sytuacji sprzed roku.
Czyli gdy jadę prosto kierownicę muszę trzymać cały czas w skręceniu w lewo. Gdy ruszę spod świateł na prostej kierownicy i nie trzymam jej dłońmi, od razu od razu kierownica ustawia mi się w skręcie i tak się stabilizuje. Z przodu mam dwuletnie opony, a z tyłu złom więc nie wchodzi w grę podmianka - chyba że eksperymentalnie, żeby zobaczyć czy problem tkwi w przednich oponach. Co radzicie? Ściąganie rozumiem - może wada fabryczna opony, ale skąd skręcenie kierownicy?
Pozdrawiam,
Marek.