Zobacz pełną wersję : Odciecie sondy i zaworu EACV przekaźnikiem.
Witam.Panowie nie chce aby sonda i zawor EACV pracowaly na LPG. Moge to odciąć jednym przekaźnikiem czy musza byc 2 ? I jak to zrobic ? Wiem ze jest fotoporada jak odciac EACV ale nie ma jak sonde. Prosze o pomoc
haha... co to za brednie?
Napisz jaki sens ma odcięcie sondy lambda?, przecież zaraz Ci sterownik nadpisze korekty i nie będzie pracował poprawnie na benzynie...
Ale na gazie z sonda dziala gorzej,kazdy gazownik ci tak powie. A ja nie prosze o opoinie odcinania sony tylko czy jeden przekaznik wystarczy czy musze byc 2 i jak to podpiąć
sonda sondą, ale co daje odcecie EACV? rozumiem ze wolne obroty nie sa ci potrzebne?
Wolne obroty to se ustawie na parowniku bo na benzynie eacv bedzie podpiety.
Ale na gazie z sonda dziala gorzej,kazdy gazownik ci tak powie. A ja nie prosze o opoinie odcinania sony tylko czy jeden przekaznik wystarczy czy musze byc 2 i jak to podpiąć
No widzisz... ja gazuję samochody od 5 lat i pierwsze słyszę takie brednie...
Ale jak ma Ci to w czymś pomóc, to możesz sobie odciąć sondę przełącznikiem, nie musi to być przekaźnik... no chyba że chcesz aby automatyczne to uruchamiało, to potrzeba jeden przekaźnik osobno na EACV, a drugi na sondę... I wpiąć się zasilaniem cewki przekaźnika w plus po elektrozaworze...
Natomiast dalej trapi mnie co chcesz osiągnąć przez takie modyfikacje... Żaden szanujący się instalator LPG nie zrobi czegoś co chcesz uzyskać...
Nie rozumiesz mnie,jak pojezdze na gazie na podlaczonej sondzie i EACV to wtedy lapie jakis blad i gdy przelacze na benzyne to obroty skacza a jak mam to rozlaczone na lpg i potem podlacze i jezdze na benzynie i jest dobrze. Rozumiesz ?
Nie rozumiem... przecież jak odetniesz kabel sygnałowy sondy, to zaraz zaświeci się błąd... a sterownik wymusi czasy wtrysku dla mapy awaryjnej...
Drugi błąd to będzie open circuit EACV... i żeby wyjść z trybu awaryjnego będzie trzeba zgasić i zapalić silnik, po czym znowu na benzynie sterownik zacznie uczyć się, i nadpisze korekty... Po czym Ty mu znowu zapodasz gaz i wprowadzasz silnik w stan awaryjny na sztywnej mapie...
Jaki to ma sens... Szczerze nie wiem co chcesz przez to osiągnąć... Silnik który chcesz zasilać gazem, działa poprawnie na LPG bez żadnych odcięć sondy czy zaworu EACV...
No wlasnie u mnie nie dziala poprawinie na lpg z podpietym eacv i sonda
Wytlumaczy mi ktos konkretnie jak odpiąc sonde przekaznikiem i jaki przekaznik
Nie odpinaj sondy - odepnij sam EACV według poradnika. Wystarczy.
ma1ster - tu nic się nie stanie z czasami wtrysku i obrotami - tu jest gaźnik ;)
Ja chce odpiac sonde bo na gazie wtedy lepiej silnik pracuje
A skąd masz takie informacje? To nie wtrysk, żeby trzeba było sondę emulować.
Gazownik mi tak powiedział. To zostawic tą sonde ? teraz mam tez podpiety zawor EACV jak jezdze na gazie i tez jest spoko
jak kupisz przekaźnik to będzie na nim rysunek, jak działa...
Gazownik mi tak powiedział. zmień gazownika:rolleyes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.