PDA

Zobacz pełną wersję : sprężyny



ARKADE09
22-03-14, 11:28
Witam wszystkich chciałem was prosić o pomoc szukam sprężyn dość twardych i chodzi mi o to ze nie stać mnie na razie na zakup całego zestawu razem z amorkami i ty do was pytanie podpowiecie mi?? dokładnie interesują mnie sprężyny na tył jak i na przód tylko nie z jakąś glebą że nigdzie nie wjadę :D coś takiego zeby koła się nie chowały pod spodem i aby pasowały na normalne amory do mojega civica eg3 hb raczej jest tam jakiś standard i chciałbym zmienić sprężyny bo na 15 w pełnym składzie lekko mi wadzą o nadkola... czekam na wasze wypowiedzi z góry dzięki

Titusinio
22-03-14, 11:33
Generalnie jak nie masz czasu, chęci i cierpliwości żeby uciułać do jakiegoś gwintu to zdecydowanie polecam Eibach. Obniżenie jest -35/40 mm także nie jest to gleba, ale już zauważalne.

CeeJay
22-03-14, 15:17
Jeżeli latasz często w komplecie to jednak eibacha z własnego doświadczenia bym odradzał. Miałem taki setup, czyli oem amor i eibach - przy jeździe samemu ewentualnie 2 pasażerów było jeszcze ok, ale gdy brałem komplet to z obniżenia -45 robiło się z tyłu -100. :/ Eibach co by nie mówić jest miękką sprężyną, którą można sobie założyć jeżeli ktoś chce bardziej stylistycznie poprawić wygląd autka i zachować komfort. Do szybszej jazdy na seryjnym amortyzatorze to się niestety nie nadaje. W twoim przypadku skoro szukasz dość twardych sprężyn szukał bym coś pokroju Weitec lub H&R. Te mogę szczerze polecić. W stronę mts-a nawet nie patrz bo są tak samo miękkie jak seryjne. :)

ARKADE09
23-03-14, 10:36
no własnie mi chodzi o coś twardszego :D

ale jednocześnie nie chcę aby było zbyt... nisko nie chcę żeby koła się chowały..

ANMAX
23-03-14, 11:04
H&R, lub Vogtland :) daj znać na PW z dokładnym modelem auta.

karas
23-03-14, 12:19
przy springu obnizajacym progresywnym stosuje sie po to twarde amorki zeby amor mogl wytlumic prace sprezyny. Zakladając miekkiego springa jakim jest eibach , koni do seryjnego amorka mozna powiedziec ze jakos to dziala bo sprezyna jest na tyle miekka ze seryjny amorek jakos ja tam wytlumia. W przypadku zalozenia bardzo twardego springa do seryjnego amorka spowodujesz ze bedziesz mial tzw pingponga no i seryjny amorek szybko powie papa. Nawiasem seryjne oemowe amorki sa bardzo wytrzymale mialem koni kit z pomaranczowymi amorkami, które padły tzn wylaly i przdnie i tylnie zalozylem oemy i do tej pory auto na nich smiga tlumi tez calkiem spoko

lub3cki
23-03-14, 18:07
mam komplet vogtlandow na sprzedanie jeśli byś chciał zapraszam na PW

WojTEC
24-03-14, 10:03
ja mam H&R i polecam, jest o wiele bardziej twardo ale ciągle w jakimś stopniu komfortowo. Nie chciałbym miększych sprężyn. Auto siadło o jakieś 35-40 mm. Nic nie trze gdy jadę w 4-5 osób.

ARKADE09
25-03-14, 08:42
a które są twardsze? H&R czy Vogtlandy??