Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Diesel 2.2 zawor egr



grypsownik
20-03-14, 00:08
panowie co uważacie na temat zaślepiania zaworu egr w tych modelach.

RObil to ktoś już bo najpierw blokuje się w kompie egr a potem się zaślepia wie moze ktoś gdzie daje się tą zaślepkę ????

na tym zdjęciu gdzie dać zaślepke
http://www.lingshondaparts.com/hpl/images_car/17SMG601/imge/E__3430.jpg
zaślepka grubosci 4mm czy 1.5mm???

wrobel_junior
20-03-14, 08:35
nie wiem jak w tym ale w bezynowych wkłada sie pomiedzy zawor a kolektor ssacy i nie jestem pewny czy jak dieaslu zaslepisz to czy to nie pogorszy osiagów

ArdianFK2
20-03-14, 11:42
a w benzynie coś daje ? wątpie

grypsownik
20-03-14, 13:44
http://s6.ifotos.pl/img/E3430jpg_erwqqsr.jpg
to w pozycje nr1 czy nr2 dac zaslepke ????

Lucas.FK2
21-03-14, 00:42
W pozycję nr.4
Jeśli wyskoczy Ci check to zdemontuj zaślepkę i zrób mini dziurkę i sprawdź czy wyskoczy z powrotem.

kobert
21-03-14, 01:18
troche z innej beczki,moze mi ktos pomoc jak wyczyscic egr? Pewnie gdybym mial motor 1.8 nie bylo by problemu z podpowiedzia ale chodzi niestety o 1.4
a takich tu jak na lekarstwo

grypsownik
21-03-14, 10:34
W pozycję nr.4
Jeśli wyskoczy Ci check to zdemontuj zaślepkę i zrób mini dziurkę i sprawdź czy wyskoczy z powrotem.
ok juz wiem a zaslepiales kolego juz ten egr ???? moj jest sprawny ale pytam jak bedzie juz mi blad wywalac ze jest zatkany
to trzeba komputerowo go wylaczac i potem zaslepka ????

oplaca sie zaslepiac czy czyscic bo ponoc atkany egr niszczy turbine ile w tym prawdy ???

buri
21-03-14, 11:46
a ile ty masz najechane ze myslisz ze juz sie zawalil?

tu masz tutorial:
http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html

chyba tez sobie z okazji wiosny przeczyszcze;)

grypsownik
21-03-14, 19:58
nie mama dopiero 176tys. ale pytam bo jak mi wywali juz blad egr to chce wiedziec czy warto przeczyszczac czy zatykac
i czy wystarczy z jednej strony zatkac czy z dwoch stron ??? i jakie to ma skutki negatywne na auto w perspektywie czasu

no i jeszcze jedno jak zaslepie w pozycji nr. 4 zdjecie pozwyzej to nie wywali mi bledu na komputerze ???? bo slyszalem ze mozna zrobic mala dziurke w zaslepce i wtedy nie wywala bledu /??? wogole ktos zalepial ten egr czy kazdy czyscil i na jak dlugo wytrzymalo to czyszczenie i jak egr sie bedzie zpychal to wywali jakis blad w komputerze zebym wiedzial ze to EGR???

Lucas.FK2
21-03-14, 23:30
troche z innej beczki,moze mi ktos pomoc jak wyczyscic egr? Pewnie gdybym mial motor 1.8 nie bylo by problemu z podpowiedzia ale chodzi niestety o 1.4
a takich tu jak na lekarstwo
Nie zawracaj sobie tym głowy.



ok juz wiem a zaslepiales kolego juz ten egr ???? moj jest sprawny ale pytam jak bedzie juz mi blad wywalac ze jest zatkany
to trzeba komputerowo go wylaczac i potem zaslepka ????
Widziałem jak to jest rozwiazane. Patent z małą dziurką zazwyczaj się sprawdza. Kumpel też tak zrobił tyle,ze w 1.9 TDI i problem check engine'a znikł :)
A tak to prosto to sprawdzić-jak zaślepisz to zaraz po odpaleniu albo wyskoczy albo nie wyskoczy check i tyle.

kobert
22-03-14, 07:45
niemoge utrzymac szesciu zapalonych lampek eco a wydaje mi sie ze po zakupie przez dzien-dwa nie bylo z tym problemu,auto z jakiegos powodu pewnie pali wiecej.moge utrzymac te 6zapalonych lampek tylko wtedy jak trzymam delikatnie pedal na gazie,na tyle ze samochod slabnie i to dosc wyraznie,czy u was niema problemu w utrzymaniu zapalonych wszystkich lampek eco? Zeby samochod sobie jechal 100 czy 120? Czy chocby 80? Myslalem ze to bedzie kwestia regulacji zaworow ale niema zmiany po regulacji.Ktos mi tu doradzil zeby wyczyscic egr. Lucas.fk2 czemu uwazasz zeby nie zawracac sobie tym glowy,nie przyniesie skutku bo nie powinien byc brudny? Co moze byc jeszcze przyczyna nie palacych wszystkich kontrolek eco?

uniu1
22-03-14, 14:15
Też jestem ciekaw jak to jest z tymi 6 zielonymi lampkami. Uzytkuje auto głównie w miecie i też kiedyś bez problemu mogłem załapać się na 6 zielonych lampek a teraz tylko cztery. Czy to jest moze kwestia wyczyszczenia EGR-a?

grypsownik
22-03-14, 22:08
ok ale jak sie rozbierze egr to sa dwie uszczelki ktore nalezy wymienic i skad je wziaść widoczne na zdjeciu ponizej nr. 4 i 3
http://www.lingshondaparts.com/hpl/images_car/17SMG601/imge/E__3430.jpg


a ile ty masz najechane ze myslisz ze juz sie zawalil?

tu masz tutorial:
http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html

chyba tez sobie z okazji wiosny przeczyszcze;)
ok a masz uczleki jak sciagniesz egr to musisz wymienic uszczelki

buri
23-03-14, 14:30
uszczelek nie mam ale nie kosztuja jakiegos majatku i zamierzam je kupic w aso
z tego co pisali na civinfo, to powinny kosztowac ok 50-70pln

grypsownik
23-03-14, 21:30
a zaslepial juz ktos EGR w tych hondach 2.2 ???? jakie sa skutki usuwania czy lepiej przeczyscic samemu buri jak bedziessz czyscic EGR to zamiesc fotki

buri
24-03-14, 09:31
wydaje mi sie ze ordi kiedys pisal ze zaslepial u siebie egr - zerknij do jego tematu
ja wezme sie za czyszczenie najwczesniej za 2 tygodnie bo teraz w rozjazdach bede ale jak juz bede to robil to cykne fotki


dobra znalazlem - str 10 jego tematu:

"Dziś próbowałem zaślepić EGR na wzór jak to się robi w VAGach. Po 4 godzinach spędzonych w garażu, popażeniu 2 palców, rozcięciu 2 dłoni, szlifowaniu, kręceniu, cięciu itd udało mi się zaślepić EGR i zamontować go na nowo. Niestety, po odpaleniu auta system powiedział mi "wal się na ryj" i wyświetlił CHECH SYSTEM Wróciłem, poszperałem trochę po necie i niestety ale właśnie podobno w Hondach wywala błąd jak się zaślepia EGR No, chyba że ma ktoś patent na to...?
Jedyny plus z dzisiejszego dnia jest taki, że potrafię już w 15min wymontować i zamontować na nowo EGR"

filipfm
24-03-14, 09:38
Na civinfo jest sporo fotek z czyszczenia EGR i smoly bylo sporo. Az sie zam zastanawiam czy przy montazu ICka nie przeczyscic EGR przy okazji

buri
24-03-14, 11:57
jest to dobra okazja, wiec czym predzej skladaj to wszystko
ja sie boje ze u mnie beda sruby pozapiekane i ciezko bedzie je ruszyc ale zobaczymy
a tak sobie mysle ze moze lepiej jak egr jest przytkany tym koksem i przelot jest maly, bo to prawie jak by byl zaslepiony;)
przynajmniej dopoki checka nie wywala

grypsownik
24-03-14, 23:22
ciekawe jak by zadzialal patent zaslepki i malej dziurki po srodku w tej zaslepce czy wywali wtedy check

a można przeciez ta uszczelke zastapic pasta wysokotemperaturowa ?

George134
13-04-14, 18:40
Ja mam zablokowany/zaslepiony wylaczony na mapie rowniez zeby niebylo bledow smiga wybornie dolot wyczyscilem tez bo byl niezle zapchany:/
Polecam
Kazdemu wywalenie egr i zmniejszy sie zuzycie paliwka :)

rafi 243
05-03-23, 15:01
Panowie, jakie uszczelki muszę kupić do egr civic 2.2 i-ctdi 2007r?Chce go wyczyścić i zapewne nowe trzeba będzie dać. Może ktos ma numery uszczelek.

Lucas.FK2
07-03-23, 11:25
Panowie, jakie uszczelki muszę kupić do egr civic 2.2 i-ctdi 2007r?Chce go wyczyścić i zapewne nowe trzeba będzie dać. Może ktos ma numery uszczelek.

1. wypada się przywitać w odpowiednim wątku
2. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda raczej nie będzie trudne odnalezienie tych uszczelek w tym katalogu

login
07-03-23, 12:12
1. wypada się przywitać w odpowiednim wątku

W dzisiejszych czasach dla sporej części populacji to abstrakcja.