Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wypalony zawor lub podparty



Jookoozzz
18-03-14, 23:52
Witam jakie sa objawy wypalonych zaworow lub podpartych ? Jak sprawdzic bez sciagania głowicy...Dziekuje z góry za odpowiedz :D

rooter666
19-03-14, 09:10
zmierzyć kompresje by wypadało.

ma1ster
19-03-14, 21:41
Na ciepłym silniku wóz może nie pracować równomiernie, może również być odczuwalny brak kompresji podczas kręcenia rozrusznikiem na ciepłym silniku.

CRX1
20-03-14, 01:48
Najprościej jednak sprawdzić kompresję , nie równa praca silnika może być spowodowana inną lub innymi usterkami.

wrobel_junior
20-03-14, 08:32
pierw sprawdz kompresje normalnie na ciepłym silniku i zobacz jaka ci wyjdzie na kazdym z cylindrów a nastepnie sprawdz kompresje z testem olejowym , lejesz na kazdy tłok po 20 ml oleju wtedy doł sie uszczelnia i masz odpowiedz na ktorym garku puszcza ci kompreche gora na zaworach
tylko pamietaj pomiar kompresji dokonujemy tylko na ciepłym silniku i z otwarta przepustnica

Seba27
20-03-14, 08:43
pierw sprawdz kompresje normalnie na ciepłym silniku i zobacz jaka ci wyjdzie na kazdym z cylindrów a nastepnie sprawdz kompresje z testem olejowym , lejesz na kazdy tłok po 20 ml oleju wtedy doł sie uszczelnia i masz odpowiedz na ktorym garku puszcza ci kompreche gora na zaworach
tylko pamietaj pomiar kompresji dokonujemy tylko na ciepłym silniku i z otwarta przepustnica

x2

Jookoozzz
20-03-14, 18:17
Jutro sie pobawie z ta próba lecz własnie na cieplym musze krecic przez około 5-6s zanim odpali...odpala od sztycha jak nacisne i puszcze gaz, to od szczała ( d13b2 ) wiec chyba to jest poprawne...

kaczka208D
20-03-14, 18:32
Jasne, że poprawne nawet w instrukcji piszę aby przed odpaleniem wcisnąć i puścić pedał gazu i dopiero odpalać. U mnie jest identycznie w d13b2 :)

Jookoozzz
20-03-14, 18:46
Ale dla zasady zmierze kompreche przed i po ustawieniu zaworor plus pruba z olejem, bede widział czy szukac przyczyn w głowicy...gdzies miesiac temu mierzyłem na lekko ciepłym i była 12 - 12.5 - 12.5 - 13...