Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Fotele z 7 do 6



wojciu94
16-03-14, 20:49
Siema
Przerabial ktos moze szyny z 7gena do 6? Z 7 sa za krotkie i nie podejda, jak to zrobic? Da rade przelozyc cale szyny?

Tommi01
17-03-14, 17:07
Siema
Przerabial ktos moze szyny z 7gena do 6? Z 7 sa za krotkie i nie podejda, jak to zrobic? Da rade przelozyc cale szyny?
w 6g sa szersze szyny niz w 7g
troche spawania i wszystko da sie zrobic

wojciu94
18-03-14, 18:26
troche szersze sa ale o to sie nie boje, bo kawalek plaskonika, wiertarka i podejdzie. Tylko boje sie o to ze z 7 sa krotsze i jak rozwiazac ten problem?
Da sie cale szyny przelozyc?

Tommi01
19-03-14, 14:44
troche szersze sa ale o to sie nie boje, bo kawalek plaskonika, wiertarka i podejdzie. Tylko boje sie o to ze z 7 sa krotsze i jak rozwiazac ten problem?
Da sie cale szyny przelozyc?

ja tam nie zauwazylem ze sa za krotkie. przespawalem tylko dolne mocowania mialem czerwone recaro z 30th one maja odzielnie szyny a reszta foteli z 7g ma chyba razem z fotelem

Pawel_JBL
20-03-14, 02:19
Rozwierć nity wywal prowadnice z 7gena, i zamontuj prowadnice z 6 gena, tak by plastiki boczne były na równi z prowadnicą. inaczej fotele będą za wysoko. Inaczej tak by plastik boczny był jak najbliżej podłogi. zostaw z 3-4mm luzu.

wrobel_junior
20-03-14, 08:30
ja przekładałem same mocowania te do podłogi a szyny z 7 gena troszke spawania gotowe tylko strasznie wysokie sa te fotele jesli jestes wysoki wzrostem to moze byc ciezko z pomieszczeniem sie w auto

wojciu94
21-03-14, 00:44
Okej dzieki za odpowiedzi, juz wiem na czym stoje i jak to poogarniac :)

sensej
04-04-14, 15:13
a idzie zrobić podmianę całych szyn(elementów ze zdjęcia) ? czy mniej rzeźby będzie przy przespawaniu mocowań ?
http://imagizer.imageshack.us/a/img32/7514/imag0261af.jpg

ma1ster
04-04-14, 19:16
Nigdy foteli nie przerabiałem, ale z tego co widzę na zdjęciu, to ja widzę to tak, że różnice w obu są tylko w uchwycie kotwiczenia tylnego, na zdj. chyba z lewej strony... W szynie dolnej wystarczy odciąć uchwyt od szyny, pozbywając się spoiny, a w wersji na dole trzeba rozwiercić zgrzewy... czyli fotele możemy dowolne zmieniać z jednego do drugiego i na odwrót, zmieniając tylko uchwyty tylnego kotwiczenia...

Połączyć to najłatwiej będzie poprzez nitowanie stalowe, ale chyba łatwiej zastosować automat spawalniczy i położyć spawy tak jak w wersji z górnej części zdjęcia...

Czyli w sumie 4 razy po 1cm spoiny... Oczywiście trzeba kawałek będzie pomalować, bo automat spowoduje spalenie się części farby...