PDA

Zobacz pełną wersję : Swap d16y7 na d16y8.

dawidos266
15-03-14, 20:43
Witam!
Posiadam dwie hondy civic coupe 6 gen, jedna z 1997 roku rozbita z silnikiem d16y8 i świeżo kupioną z 1996 z silnikiem d16y7. Chciałbym zrobić swapa, wyremontować d16y8 i wsadzić do nowej Coupetki. Następujące pytanie, co potrzebuje do swapa żeby wszystko ładnie, bez problemów, szybko w miarę ogarnąć, co ze starego auta muszę przełożyć do nowego. I jak przełożę wiązkę kabinową to jak wygląda sprawa z immo? Będzie działać czy jakiś problem będzie mieć? Co z osprzętem silnika? Jestem początkującym mechanikiem, pomagać mi będzie kolega też mechanik. Przeczytałem wszystkie tematy na forum na ten temat ale wolałbym jakby ktoś mi to jeszcze raz mniej więcej sprostował. Jak ktoś ma mi pisać, że google nie gryzie to lepiej niech nie pisze bo po to jest forum, żeby pytać i rozmawiać:)

FaziRBK
15-03-14, 21:32
Ecu, wiązkę silnikową, i słupek z osprzętem. Kabinówki nie musisz zmieniać. Chyba, że masz wersję przedliftową i poliftową to już one różnią się łączeniem wiązki silnikowej z kabinową.

dawidos266
15-03-14, 21:40
Czyli jak podepnę kompa z d16y8 do wiązki z d16y7 to będzie śmigać wszystko bez żadnych problemów jak wymienię silnik i wiązkę silnikową??:confused:

dawidos266
16-03-14, 17:18
Ktoś , coś :)????

Gr4b3Q
16-03-14, 18:11
Będziesz musiał jeszcze poprowadzić przewody do Vtec'a bo y7 go nie posiada.

dawidos266
16-03-14, 18:28
ale jak przełożę wiązkę silnikową z d16y8 to chyba nie muszę już kabelków od vteca ciągnąć?..

Gr4b3Q
16-03-14, 20:29
no jeśli przekładasz wszystko no nie będzie problemu.

dawidos266
29-03-14, 22:10