Zobacz pełną wersję : ED6 D15B2 Samodiagnostyka
Prosilbym zebyscie mi powiedzieli czy w D15B2 o
numerze nadwozia JHMED6.. (4 generacja) samodiagnostyke przeprowadza sie tylko po przez przekrecenie kluczykow w pozycje kiedy swieca sie kontrolki od oleju i ladowania i obserwowaniu jak zachowuje sie kontrolka od kompa w nogach pasazera?
tzn ile razy miga i czy wogole miga
http://www.hondapl.org/samodiagnostyka/samodiagnostyka.html
tak jak mowisz. zmostkuj końcówkę od samodiagnostyki i obserwuj check engine. :grin:
ale ja mam auto wyprodukowane przed 1991 rokiem i tam zlacza samodiagnostyki nie ma
a to ci nie pomogę wybacz 8)
samodiagnostyke przeprowadza sie tylko po przez przekrecenie kluczykow w pozycje kiedy swieca sie kontrolki od oleju i ladowania i obserwowaniu jak zachowuje sie kontrolka
Tak.
fryzjereczek
11-03-06, 14:42
Panowie jezeli Zółte mi migał 4 dlógie i 3 krótkie to do tego kodu????
43 Układ paliwa lub obwód
to ten kod??
fryzjereczek
11-03-06, 14:44
oki dzieki a tak na marginesie co to mogło paść???
[ Dodano: Sob 11 Mar, 2006 ]
bo nie wiem czego sie czepic
a tak na marginesie co to mogło paść???
Sonda lambda, filtr paliwa, pompa paliwowa.........
fryzjereczek
12-03-06, 22:46
sonda lambda jest nowa a filtr do wymiany i pompa do sprawdzenia.dzieki
Własnie wyciągnełem kompa z samochodu ale tam są 3 kostki jedna długa i dwie obok siebie czarne miejsze to którą trzeba odłaczyc i zmostkować bo nie wiem prosze o pomoc.
[ Dodano: Sro 22 Mar, 2006 ]
To ma byc kosta wyciągnieta z kompa i zwarta czy jakaś inna jest bo juz nie wiem a z opisów które znalazłem nic nie moge wyczaić.
http://www.hondapl.org/samodiagnostyka/fot3_150.gif
No nic z tego nie wiem własnie co to jest kostka z kompa ja mam 3 w kompie moze mi cos napioszesz.
To nie jest kostka od kompa, masz to wyraźnie na rysunku pokazane. Szukaj nad kompem. Będą dwie, tak jak to jest narysowane. Jedna jest 2-pinowa, druga 3-pinowa. Potrzebna Ci ta 2-pinowa (jej szerokość to jakiś 1 cm). I mostkujesz.
ariadna111
22-03-06, 20:02
Panowie a co znaczy jeśli Check świeci się cały czas po zmostkowaniu ?
Panowie a co znaczy jeśli Check świeci się cały czas po zmostkowaniu ?
To znaczy że w kompie nie ma błędów.
Gdzie ja mam szukac tej kostki mniej wiecej bo ja jiej nigdzie ni widze moze jest pod jakimś plastikiem i jaki kolor tych kabli co do niej idą?
Po prawej stronie schowka (pod schowkiem),tak jak Havok pokazał.
Najlepiej wykręć schowek, powinny wisieć dwa kable. Ciebie interesuje ten z dwoma pinami. Ich końcówki mogą być przysłonięte zaślepkami.
U mnie wlasnie nie wisialy a byly wpiete w jakiegos cielonego kondoma. Nagramolilem sie zeby ja wypiac bo kabelki sa dosc krotkie ale sie udalo. Sprawdz czy nie masz tam takiej zielonej gumowej kostki w ktora wlasnie wcisniete sa w/w kabelki. Jeden jest chyba dwu- a drugi trzypinowy
Panowie a co znaczy jeśli Check świeci się cały czas po zmostkowaniu ?
To znaczy że w kompie nie ma błędów.
Gucio :-)
tzn ze sie zle zmostkowalo, czasem tak sie dzieje i nie wiem od czego to jest zalezne. Jak nie ma bledów to nie mryga.
Zmien zworke, wepmnij inaczej, poruszaj, az zgasnie.
ariadna. albo przyjedz na zlot, to zrobimy to zbiorowo :D
Panowie a co znaczy jeśli Check świeci się cały czas po zmostkowaniu ?
To znaczy że w kompie nie ma błędów.
Gucio :-)
tzn ze sie zle zmostkowalo, czasem tak sie dzieje i nie wiem od czego to jest zalezne. Jak nie ma bledów to nie mryga.
Hmm...
Też tak myślałem. Ale właśnie jest odwrotnie (zgodnie z logiką - po zmostkowaniu świeci bo zamknąłeś obwód). Można to znaleźć na amerykańskim hondatechu:
Check engine light will Stay LIT and do nothing if there are NO CODES STORED.
Link do tematu: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1171263
Jeśli jest źle zmostkowane, to zapali się na chwilkę i zgaśnie. :!:
Moze macie juz wyrobione spinki do wlosow i przerywa podczas mostkowania;)
Kiedys sie juz o to pytalem ale nie dostalem odpowiedzi.
U mnie podczas samodiagnostyki check pali sie caly czas ale.... szybko mruga kontrolka srs.
Podczas normalnego urzytkowania nie zglasza zadnych bledow , wchodze przekrecam kluczyk pika i mruga potem gasnie tak jak ma byc.
Wie ktos o co chodzi??
Rafał, kliknij na ten link, który podałem wyżej. Tam było conieco o tym zjawisku. Tyle, że po angielsku ;).
Jaki kolor powinny mieć kable od tej kostki bo ja znalazłem kostke 2 pinową była zawinieta w zielonego kondonka jak juz ktoś pisał wczesniej kolor kabli to niebiesko-czerwony i żółto-biały czy to ta kostka?
[ Dodano: Czw 23 Mar, 2006 ]
a i trzeba robić reset ECU jak zczytam błedy a nie bedzie zadnych
[ Dodano: Czw 23 Mar, 2006 ]
a jeszcze jedno kostka powinna wisieć lużno bo jedna wisi lużno a jest jeszcze jedna 2 pinowa ale więta w jakąś zieloną kostke kolor tych kabli to zielono-białe i brązowe ale ona wchodzi w zieloną kostke a z kostki wychodzą kable dalej to chyba bedzie ta co wisi lużna i nie jest nigdzie podłaczona odpiszcie mi szybko bo sie nie moge doczekać.dzieki i pozdro.
ariadna111
23-03-06, 20:00
Panowie to może coś ustalcie w temacie tego świecącego Chcek'a.
Bo już w końcu nie wiem czy ma się świecić i jest OK czy jest bardzo daleko od OK ?
Kiedyś tak miałam, że się świecił Check po zmostkowaniu, teraz zapewne wyjdą jakieś błędy bo mi obrotki coś czasem podfalują :roll:
Kurde ja też nie mogę znaleźć tej kostki :?
wywaliło mi błąd nr 16 czyli wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. cóż może być przyczyną? pozdrawiam
wywaliło mi błąd nr 16 czyli wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. cóż może być przyczyną?
Najpierw podajesz odpowiedź na swoje pytanie, a potem pytasz 8) Sprawdź wtryski
Panowie to może coś ustalcie w temacie tego świecącego Chcek'a.
Bo już w końcu nie wiem czy ma się świecić i jest OK czy jest bardzo daleko od OK ?
Kiedyś tak miałam, że się świecił Check po zmostkowaniu, teraz zapewne wyjdą jakieś błędy bo mi obrotki coś czasem podfalują :roll:
Jesli wszystko jest ok to check świeci bez przerwy.. NIE GAŚNIE ..i tego sie trzymajmy:)
wywaliło mi błąd nr 16 czyli wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. cóż może być przyczyną? pozdrawiam
Jeśli auto generalnie jeździ, to sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
wywaliło mi błąd nr 16 czyli wtryskiwacz paliwa lub jego obwód. cóż może być przyczyną? pozdrawiam
u mnie kiedyś też wywalał błąd 16 (uszkodzony wtryskiwacz paliwa) ale auto do 3 tyś obrotów i ani troszkę wyŻej nie dało zię go podkręcić podczas jazdy i z dnia na dzień słabło i okazało się że miałem zapchany tłumik końcowy więc przyczyn może być kilka.
Pozdrawiam
kostka do samodiagnostyki znajduje sie po prawej stroni obok schowka. kabelki sa bardzoroznego koloru wiec tym nie ma co sie sugerowac. ale kostka powinna byc w takiej gumce(u mnie zielona) na ktorej jest taki malutki znaczek jakby krzyzyk z zaokraglonymi koncami. ale zlacze moze znajdowac sie rowniez po lewj stronie tam gdzie sa bezpieczniki zatkane to powinno byc takim plastikiem i powinien sie obok tego zlacza znajdowac ten znaczek.
ps jak wkleic zdjecie do postu??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.