Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pompa 15/16cala + hamulce z ITR 282/260. Czy to zadziała prawidłowo



podlez
12-03-14, 15:16
Witam.
W szukajce słabo mi poszło, więc pytam osobiście osób z wiedzą praktyczną.
Czy moja pompa z serwem z EG9 czyli 15/16 cala bedzie działała rónie dobrze co pompa 1cal z hamulcami z ITR-a czyli 282/260.

Pytam, bo wg mnie nie ma sensu tego wymieniać, jest trochę zabawy z przewodami, jak i z samą przekładką.

Proszę o rzeczowe odpowiedzi, bo na decyzje mam czas do niedzieli :) 16/03/2014

Tommi01
12-03-14, 16:14
ja jezdzilem tak ponad pol roku ale wydaje mi sie ze 1cal zrobi duza roznice

PixeL
12-03-14, 18:26
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=26161

ma1ster
12-03-14, 20:04
Będzie inne, większe przełożenie na takiej pompce 15/16, a co za tym idzie, będzie troszkę głębiej pedał wpadał podczas uruchamiania hamulca i nic poza tym...

AAA no i jeszcze gdy odłączymy podciśnienie wspomagania, to hamulec na pompce 15/16 cala będzie mocniejszy :), ale to raczej się nie przydaje na co dzień.

podlez
13-03-14, 07:31
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=26161
montuje 1cal.

rem1k
13-03-14, 10:37
Ale pamiętaj ze pompa z angielki nie jest w 100% p&p
Ok. Doczytalem o jaką pompę chodzi:-)

podlez
13-03-14, 11:16
ja mam calówke z ITR ale niby z anglika.
I tam mam innaczje jedno wejście na przewód, więc i tak jeden przewód musze przerobić + redukcja :(

rem1k
13-03-14, 13:36
Ja zakładalem pompe z angielki właśnie (lucas) i bylo sporo zabawy. Przewód dorobic, kocowki zarobić bo stożek jest inny... Ogólnie zajelo to chwile:-) a najgorsze ze oryginalne stalowe przewody chętnie pękają przy zarabianiu.
Ponoc calowka z prelude jest pasowna