kwiatu
10-03-14, 01:23
Cześć, potrzebuję waszej pomocy.
Jak część z was pewnie kojarzy jeżdzę na codzien EK4 B16a2, silnik jest zdrowy, więc widzę w tym stosunkowo sensowną bazę.
Chodzi mi po głowie zmiana auta na S2k, ale wciąż nie jestem spełniony co do EK4-ki, więc jeszcze conieco muszę pogrzebać, tak wiem, nigdy nie wyciągnę kasy którą wsadzę... Ale sami wiecie jak to jest jak się czegoś bardzo chce. ;)
1. Chciałbym dmuchnąć około 0.5 bara, max 0.6b, na seryjnym słupku, kucizna nie wchodzi póki co w grę.
Jaką moc można wyciągnąć na takim setupie? aby było to bezawaryjne ? jak wygląda sprawa np dwóch map, które można w jakiś tam tajny sposób zmieniać i używanie boost controlera, jeden setup 0.4b, i drugi 0.6b jak to się ma w praktyce ? jak trudne w ogarnięciu może to być ?
2. Kwestia kolektora, chciałbym to komuś zlecić, chodzi o kolektor który zmieściłby turbo i klimę, nie chce jej wywalać, auto to daily, więc wywalenie klimy byłoby strzałem w kolano. Ktoś może to już wykonywał i chciałby się podjąć jeszcze raz takiej roboty ?
3. Turbo TD04HL-16T, TD05H-16T, ew co innego sprawdzi się w wyżej wymienionym setupie, najlepiej turbiny montowane w innych autach seryjnie chodzi o cene.
4. Wydech, obecnie jest 2.25cala na koncowym komorowym, pewnie przydałoby się za jednym zamachem wrzucic chociaż 2.5cala do końca ? jakie są problemy ze zbyt małego wydechu przy turbo ?
Jak część z was pewnie kojarzy jeżdzę na codzien EK4 B16a2, silnik jest zdrowy, więc widzę w tym stosunkowo sensowną bazę.
Chodzi mi po głowie zmiana auta na S2k, ale wciąż nie jestem spełniony co do EK4-ki, więc jeszcze conieco muszę pogrzebać, tak wiem, nigdy nie wyciągnę kasy którą wsadzę... Ale sami wiecie jak to jest jak się czegoś bardzo chce. ;)
1. Chciałbym dmuchnąć około 0.5 bara, max 0.6b, na seryjnym słupku, kucizna nie wchodzi póki co w grę.
Jaką moc można wyciągnąć na takim setupie? aby było to bezawaryjne ? jak wygląda sprawa np dwóch map, które można w jakiś tam tajny sposób zmieniać i używanie boost controlera, jeden setup 0.4b, i drugi 0.6b jak to się ma w praktyce ? jak trudne w ogarnięciu może to być ?
2. Kwestia kolektora, chciałbym to komuś zlecić, chodzi o kolektor który zmieściłby turbo i klimę, nie chce jej wywalać, auto to daily, więc wywalenie klimy byłoby strzałem w kolano. Ktoś może to już wykonywał i chciałby się podjąć jeszcze raz takiej roboty ?
3. Turbo TD04HL-16T, TD05H-16T, ew co innego sprawdzi się w wyżej wymienionym setupie, najlepiej turbiny montowane w innych autach seryjnie chodzi o cene.
4. Wydech, obecnie jest 2.25cala na koncowym komorowym, pewnie przydałoby się za jednym zamachem wrzucic chociaż 2.5cala do końca ? jakie są problemy ze zbyt małego wydechu przy turbo ?