Zobacz pełną wersję : D15b2 swap na d15z6 elektryka
Witam mam problem ze swapem znaczy się z elektryką chciał bym się dowiedzieć co bym musiał wymienić z elektryki wiązke silnika to wiem co jeszcze bym musiał wymienić??
albo wpakowac wiazki z d16z6 i przejsciowke na obd2a albo kombinowac z tymi co masz ewentualnie moge ci odsprzedac swoje bo mam calego swapa ze swojego eg d15z6 i wiazki sa pod obd2a czyli kompa d15z6 jakby co to 603 289 235
Bo ja kupiłem całe bite ek3 czyli mam wszystko ale czy do świateł do tyłu też musze wszystko wymieniać całą elektrykę na pokładzie
tego nie wiem ale wiazki miedzy eg a ek nie sa chyba p&P moze jak cala instalacje wymienisz to cos z tego bedzie ale bez schodow sie pewnie nie obedzie zegary tez bedziesz musial wziac z ek i najgorzej z nawiewem sie ogarnac w tej kombinacji, dac sie da wszystko ale zabawy w ciuul
chociaz kiedys widzialem na aukcji jajo z wnetrzem od 6 gena moze pokombinuj wszystko przeszczepic na zdjeciach wygladalo to calkiem sensownie konsola i przednie boczki byly z 6 gena a tyl z jaja tyle ze prysniety pod kolor przodu ale nie iwem jak to wygladalo na zywo
ale czy zegar będzie pasował z 6gena do 5
wielkoscia jest podobny z integry klada z s2000 klada to i ek by wszedl kwestia zdolnosci manualnych i podejscia do zabiegu :)
a jest ktoś ko wsadzał do jajka d15z6
zawsze mozesz kostki z wiazki kabinowej od zegarow z jaja przelozyc do nowej wiazki z ek3 sposobow i pomyslowjest na to bardzo duzo wiec nie wiem co ci doradzic musisz sam pomyslec co jestes w stanie ogarnac , najlepiej to chyba bys mial podpiac silnikowa z d15z6 z ek pod reszte z jaja wtedy kabiny nie rozgrzebujesz jak nie masz daleko to mozesz podjechac to ci to ogarne
ja kladlem d15z6 do jaja
dluga historia dwa dni roboty i koszt samych wiazek 300zl zeby to pasowalo dzialalo i wygladalo jak trzeba
z tych wiazek co ty masz akurat nie uzylem zadnej kabinowa mialem z d16z6 ktora musialem przerabiac na kostki obd2a a slnikowa wzialem z d15z8 bo to blizniaczy silnik d 15z6 a rozklad pinow bardzo podobny do 5 gen obd1 lewa strona pasuje kazdy pin p&p prawa strane kabelek po kabelku sprawdzalem miernikiem od samego silnika do samego kompa taze roboty nie malo ale za to wyglada jak orginal i dziala jak orginal jeszcze nie zapomnij usunac immo w ecu bo nie odpalisz
http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?48704-DIY-OBDIIa-DC2R-Immobliser-Removal&
wiazki z z6 na OBD1 i zamiast przerabiac kostki pod kompa, kupic p28/p30 z mapka pod d15z6 i masz auto gotowe pod strojenie odrazu co napewno kiedys bedziesz chcial zrobic i oszczedzisz Sobie roboty
aha jezeli silnikowa bedzie od z6 to i wtryski musisz kupic od z6 lub jakies pod OBD1 zeby Ci kostki pasowaly p&p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.