Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15b2 swap na d15z6 elektryka



maciej545
09-03-14, 20:11
Witam mam problem ze swapem znaczy się z elektryką chciał bym się dowiedzieć co bym musiał wymienić z elektryki wiązke silnika to wiem co jeszcze bym musiał wymienić??

mlodyxx
09-03-14, 20:29
albo wpakowac wiazki z d16z6 i przejsciowke na obd2a albo kombinowac z tymi co masz ewentualnie moge ci odsprzedac swoje bo mam calego swapa ze swojego eg d15z6 i wiazki sa pod obd2a czyli kompa d15z6 jakby co to 603 289 235

maciej545
09-03-14, 21:30
Bo ja kupiłem całe bite ek3 czyli mam wszystko ale czy do świateł do tyłu też musze wszystko wymieniać całą elektrykę na pokładzie

mlodyxx
09-03-14, 21:33
tego nie wiem ale wiazki miedzy eg a ek nie sa chyba p&P moze jak cala instalacje wymienisz to cos z tego bedzie ale bez schodow sie pewnie nie obedzie zegary tez bedziesz musial wziac z ek i najgorzej z nawiewem sie ogarnac w tej kombinacji, dac sie da wszystko ale zabawy w ciuul

chociaz kiedys widzialem na aukcji jajo z wnetrzem od 6 gena moze pokombinuj wszystko przeszczepic na zdjeciach wygladalo to calkiem sensownie konsola i przednie boczki byly z 6 gena a tyl z jaja tyle ze prysniety pod kolor przodu ale nie iwem jak to wygladalo na zywo

maciej545
09-03-14, 21:37
ale czy zegar będzie pasował z 6gena do 5

mlodyxx
09-03-14, 21:43
wielkoscia jest podobny z integry klada z s2000 klada to i ek by wszedl kwestia zdolnosci manualnych i podejscia do zabiegu :)

maciej545
09-03-14, 21:45
a jest ktoś ko wsadzał do jajka d15z6

mlodyxx
09-03-14, 21:47
zawsze mozesz kostki z wiazki kabinowej od zegarow z jaja przelozyc do nowej wiazki z ek3 sposobow i pomyslowjest na to bardzo duzo wiec nie wiem co ci doradzic musisz sam pomyslec co jestes w stanie ogarnac , najlepiej to chyba bys mial podpiac silnikowa z d15z6 z ek pod reszte z jaja wtedy kabiny nie rozgrzebujesz jak nie masz daleko to mozesz podjechac to ci to ogarne

ja kladlem d15z6 do jaja

maciej545
09-03-14, 22:01
i jak to zrobiłeś??

mlodyxx
09-03-14, 22:08
dluga historia dwa dni roboty i koszt samych wiazek 300zl zeby to pasowalo dzialalo i wygladalo jak trzeba

z tych wiazek co ty masz akurat nie uzylem zadnej kabinowa mialem z d16z6 ktora musialem przerabiac na kostki obd2a a slnikowa wzialem z d15z8 bo to blizniaczy silnik d 15z6 a rozklad pinow bardzo podobny do 5 gen obd1 lewa strona pasuje kazdy pin p&p prawa strane kabelek po kabelku sprawdzalem miernikiem od samego silnika do samego kompa taze roboty nie malo ale za to wyglada jak orginal i dziala jak orginal jeszcze nie zapomnij usunac immo w ecu bo nie odpalisz

mlodyxx
11-03-14, 10:47
http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?48704-DIY-OBDIIa-DC2R-Immobliser-Removal&

Smooth
11-03-14, 10:51
wiazki z z6 na OBD1 i zamiast przerabiac kostki pod kompa, kupic p28/p30 z mapka pod d15z6 i masz auto gotowe pod strojenie odrazu co napewno kiedys bedziesz chcial zrobic i oszczedzisz Sobie roboty

aha jezeli silnikowa bedzie od z6 to i wtryski musisz kupic od z6 lub jakies pod OBD1 zeby Ci kostki pasowaly p&p